Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawlo16

Kobiety

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

pioter    44

a u mnie dzisiaj siostra napykała 10 mth w MF tak jak i wczoraj...ale kilometrów to nie narobiła bo tylko w przód i w tył- jezdziła po silosie :o ale najbardziej to lubi jak zwozimy słomę.ona podjezdza z przyczepami a ja układma bele, a jak jade juz załadowany to zostaje na polu i ćwiczy mięsnie w C-330 zworząc bele po kilka sztuk :P nawet nauczyłem ją po dwie podnosić... :P

 

u mnie ogólnie kobiety jeżdzą jak muszą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MECHANIZATOR    156

no u nas terz nie ma kobiet traktorzystek w okolicy :o - no ale kumpel miał kiedyś taką przygodę ze siostre uczył jeździc ciagnikiem - finał był taki ze ona do dziś nie umie jeżdzić - szkoda tylko gruszki co za stodołą rosła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś nauczyłem siostrę jeździć Forterrą - co prawda tylko podjeżdżała podczas załadunku bel no ale od czegoś trzeba zacząć :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


andrzej2110    529

U mnie w okolicy można spotkać kobiete natraktoże :o. Do mleczarni jedna przyjeżdza c360. A zlewniarka kiedyś jak mąż pracował w firmie to ona szykowała poke a jak mąż wrócił to siał zboże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Laraks    22

umnie nawet czesto spotyka sie kiobiete za kierownica ale tylko w transporcie tytoniu ;p pare razy to widzialem jak taka jedna starsza kobieta smigala case z przyczepami w czasie zniw a tak w czsie pracy to jeszcze nie widzialem ale to chyba m7usi smiesznie wygladac jak kobieta ora;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


wojtus    1

Mojego znajomego córka co roku całe żniwa kosi kombajnem claas,nie pamiętam jaki typ w karzdym bądż razie jakiś duży i konkretny no i pech chciał że silnik zatarła :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtek    3

unas wewsi jest baba ktora ma gspodarstwo i juz dawno jej mąż zmarł i tez wszystko w gospodarstwie sama robi, moja mama tez jak trzeba to kawałek przejedzie ciagnikiem, ale jak ma mzoliwosc to siuada na 1614 lub 902 bo najłątwiej nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bamboocha    7

Ja w mojej okolicy nie widuje żeby kobiety jeżdziły ciagnikami ale moja mam czasem grabi siano c330i jak trzeba to podjeżdza na polupod kostki,bele a i jeszcze mój wujek swoją córke nauczył robić w polu to czasem podobno robi podorywkę albo kultywatoruje tyle że pole musi być daleko od drogi żeby nikt nie widział... :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiu    41

Ja mam okazje popatrzeć codziennie jak jadna kobieta śmiga fend-em 309ci z paszowozem sano i jeszcze kiedyś widziałem jak babka wyszła z ARiM i wsiadła do prawie nowego jelnka serii 6x20se

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawlo16    0

U mnie we wsi jest jeszcze taka kobieta, która 7 lat temu dopiero kupiła ciągnik u3515 bo jej Ojciec jest stery i już za koniem nie może chodzić. Kupiła i wszystkie prace robiła( siała, sadziła, pryskała) w tamtym roku orzeniła się i już mężczyzna dogląda gospogarstwa :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Mi się przypomniało, że kiedyś moja ciotka wjechała C-360 do stawku :P i zachaczyła przyczepą o stodołę (stodołę trzebabyło rozebrać bo by długo po tym nie postała :o )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karol0604    0

Hey u mnie we wsi też nie ma takiej co jeździ ale zaraz obok jest 2 wieś i tam widziałem babkę która jechała TVT 190 km :o:o i 1634 z przyczepa a tak to jest jedna co śmiaga c-330==> poprostu się wożą ile wlezie :P:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gorbaczow    0

osobiście znam tylko jedną kobiete która jezdzi ciągnikiem :o no ale pamiętam jeszcze jak miałem 5-7 lat to moja mama śmigała w żniwa ciągnikiem z przyczepą :P więc nie jest to w mojej rodzinie zadkośc - niestety to chyba nie jest dziedziczne bo moja siostra nawet nie ma zamiaru wsiąść do ciagnika a co dopiero nim jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość maly091   
Gość maly091

w mojej wsi i okolicznych wsiach kobiety jezdza ciagnikami tylko sie glowy im kiwaja.raz jecalem i patrze ze jedzie ciagnik mojego kumpla no i reka machnalem ja patrze a tam jego mam siedzi w ciagniku. :o i teraz jak ona jedzie ciagnikiem i mnie widz to sie smieje i za kazdym razem reka mi macha.haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej2110    529

Dziś jak pojechałem do mleczarni to zlewniarka ściągała beczkę na wodę z pola ciągnikiem. Mleko przyjmować jej córka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PIOTREK86    0

Jak dobrze pamiętam to u mnie we wsi tylko 2 kobiety jezdziły ciągnikami. Jedną z nich jest moja mama która śmigała c-360, ale tylko po przyczepki do sąsiadów w żniwa jak ja byłem młody, a drugą kobietą jest moja sąsiadka za płotu która jezdzi do dzisiaj i pomaga mężowi przy zbiorze cebuli bo maja dwie córki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marcin974    25

u mnie we wsi tez by sie kilka znalazlo. Znam taka Panią ktora w swoim gospodarstwie jezdzi kazdym ciagnikiem, nawet to Jej idzie super, ale mowi ze najlepiej sie jezdzi froterra 9641 :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


coolman111    54

Nie musze daleko jechać czy iść aby zobaczyć jak dziewczyny jeżdżą ciągnikami. Moja sąsiadka często zasiada za sterami C-360 lub 3512 :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1rajdzik    14

w moim domu aż dwie - mama i siostra :) tu podjechać tam coś zaprowadzić - wiecie takie lightowe sprawy

 

a wsi jest sporo kobiet które potrafią jeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Luzak    2

w mojej wiosce takze kobiety jezdza ciagnikami a mojego brata tesciowa to w zniwa robi uslugi w presowaniu prasa z-224 co akcje ok 60ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witek    2

niedaleko mnie jest babka co wszystko w gospodarstwie robi samo jej maz zginoł tragicznie kilka lat temu i od tego mometu jest sama....kombajnem młuci nie gozej niz nie jeden facet do tego praca przy krowach i jazda ciagnikie....ma tylko jdnego czlowieka do pomocy ale jazda maszyna ona sie zajmuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PIOTREK86    0

Teraz mi sie przypomniało że u mnie w wiosce jest jeszcze jedna kobieta co jezdzi ciągnikiem. C330. Ona wraz z męzem ma z 3 ha pola i na ogól to ona jezdzi tym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mf255    0

Żona mojego znajomego (pani Bogusia :) ) jeździ ciągnikami (c360 7245 1134), widlakiem (najlepiej wygląda drift tym widlakiem w jej wykonaniu :) ), a kiedyś bizonem super...mąż ma 160 hektarów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez semos
      Mam taki mały problem, co kupić dziewczynie pod choinkę? Ma 24 lata.
       
      A więc tak:
      -kolczyki i wisiorek odpadają, bo otrzymała je na mikołajki.
      -co do perfum to trochę głupio mi jest je kupić ponieważ ona pracuje w jednej z ogólnopolskich sieci drogerii wiec zna wszystkie perfumy oraz kremy i może zawsze porównać cenę tych perfum, a tego bym nie chciał aby wiedziała ile prezent kosztował.
       
      Pluszaka już kupiłem do tego chce coś jeszcze w kasie max 80zł.
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez valeTudo
       Jak w temacie Bylo juz o ciagnikach, dziewczynach, chlopakach,alko  itp... teraz pora pochwalic sie jak dbacie o kondycje jakie sporty uprawiacie, zaczynam
      -SW
      -treningi interwalowe
      -silownia
    • Przez Kanuni5125
      A więc tak jak w temacie po prostu co lubicie jeść. Dla mnie najlepsze jedzenie to ziemniaki ze skwarkami i kwasem mmmm to jest najlepsze. A po jakiejś robocie lub nawet w trakcie dobrze jest coś przekąsić i wypić a tu najlepsza jest zasolona słonina z cebulą a jakby do tego na popitke trafiła by się jakaś ekologiczna to już wogóle jest super
×