Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość czacha17

mf 440 wysoka tęperatura wody

Polecane posty

Gość czacha17   
Gość czacha17

Witam ,chciałbym się dowiedzieć jaką mają temperaturę wasze kombajny w pełnym obciążeniu, praca z sieczkarnią i w upale .ja swoim kombajnem MF 440 kosiłem pierwszy sezon i jak było gorąco i kosiłem z sieczkarnią to wskaznik dochodził do czerwonego zakresu ,dodam że chłodnica czysta ,filtr powietrza nowy ,pasek od pompy wodnej dobrze napięty ,waszym zdaniem taka temperatura jest normalna czy coś jest nie tak a jeśli tak to co (może silnik do remontu ) proszę o wypowiedzi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
;) objawy wskazują na kamień,jaki się wytworzył na sciankach silnika i chłodnicy,musisz użyć specjalnego espeleru do usuwania kamienia jest takowy w sprzedaży w składach motoryzacyjnych,przeczyść układ tym preparatem,a z tym remontem to się wstrzymaj,ja mam cały czas zalany kombajn i ciągniki płynem chłodniczym i problem z głowy :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Ja gdy kosze swoim JD nie wazne czy upał czy chłodniej to zawsze wskazówka jest na zielonym. Moze termostat ci sie do konca nie otwiera ;)


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jak pisze kolego wyżej sprawdź termostat.

u mnie w MF 507 z sieczkarnia i w upale temperatura wchodziła na czerwone, a później jak kończyłem pracę albo przed wyjazdem to przedmuchiwałem dokładnie chłodnice i temperatura podchodziła pod czerwone. a płyn sprawdzałeś czy jest?


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Podchodziła pod czerwone, więc w górnym zakresie zielonego, a to oznacza że w normie. Upały były wyjątkowe i się mieściła w zielonym. Martw się jak będzie na czerwonym. Płyn chłodzący lepiej odbiera ciepło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Płynu w chłodnicy jest ,a co do termostatu to chyba go nie ma ,po odpaleniu silnika po kilku minutach chłodnica robi się ciepła czyli obieg jest cały czas ,chyba że jest tak jak pisze kolega wyżej że jest zawieszony i nie jest otwarty maksymalnie tylko jest mała szczelina i jest powolny obieg,albo jest jeszcze tak że jest uszkodzony wskaznik albo czujnik i zle pokazuje .myślałem nad tym żeby jeszcze sprawdzić temperaturę termometrem ale to jest trochę ryzykowne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
intercooler    0

Najlepszy jest ...ocet do odkamieniania gdy się silnik grzeje :)

Może uszczelka pod głowicą lekko puszcza i spaliny dogrzewają płyn ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17
(edytowany)

Przyczyna przegrzewania się silnika znaleziona-postanowiłem zrobić tak jak radzili koledzy,czyli wypłukać układ chłodzenia,wlałem specjalny płyn i wodę,uruchomiłem silnik i po kilkunastu minutach wskaźnik temperatury był przy czerwonym polu,dotknąłem chłodnicę a ta prawie zimna,więc ostrożnie odkręciłem korek i zaczęło wywalać wrzącą wodę,która do chłodnicy doszła powrotną rurą .Wtedy było jasne że wina jest albo po stronie termostatu,albo po stronie pompy,odkręciłem dwie śruby przy termostacie i Bingo biggrin.gif ,termostat zablokowany i nie było przepływu wody,termostat wywaliłem,układ zalałem płynem chłodniczym (układ mieści 20 L ),uruchomiłem silnik i po 20 minutach na pełnych obrotach temperatura nie doszła nawet do zielonego zakresu,a gdzie mowa o czerwonym smile.gif

 

Opisałem jaka była przyczyna bo może komuś się ta wiedza przydać .

 

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/685/zdjcie0127a.jpg/[/img]

Edytowano przez czacha17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacper257
      Witam jestem posiadaczem MF 6245 mam oto taki problem :
      przycisk podnośnika w dół na błotniku raz działa a raz nie kable są całę nie przerwane jaka może być tego przyczyna ?
      Z góry dziękuje za odpowiedz
    • Przez Pietras892
      rok Temu kupiłem 29xp. bardzo fajna maszyna chciałbym sie zapoznać z waszymi spostrzeżeniami na temat tego sprzętu gdyż ostatno pojawia się ich coraz więcej na naszych polach
    • Przez Kombajnista44
      Witam, 
      Jak w temacie. Heder ładnie chodzi gdy motowidly są wyłączone. Jak je zalacze to próba delikatnego opuszczenia kończy się zjazdem hedra na sam dół do oporu. Muszę za każdym razem kontrować podnoszeniem w górę. O co chodzi? Sprzęt to dronningborg d7500
    • Przez lukaszx680
      Witam wszystkich. Poszukuje instrukcji obsługi do kombajnu Massey Ferguson 7276 2000rok. Język angielski lub polski. Jeżeli nikt nie posiada to może chociaż namiary gdzie mogę taką kupić. Obdzwoniłem 10 dealerów i żaden takiej nie posiada
    • Przez marcin3060
      Witam zakupiłem niedawno MF  38 . po 10 ha koszenia mam problem ze sterowaniem hydrauliką .  gdy kombajn jest świerzo odpalony działą wszystko bez  zarzutu podnosi heder, motowidła, rozkłada rure. jednak po pewnym czasie  podczas koszenia  przestaje działać . motowidła nie podnoszą ewentualnie  po przyciśnieciu podnoszenia opadają, heder tak samo po  przyciśnieciu podnoszenia opada  ciśnienie z układu na zegarze  spada. rura sie nie rozkłada .jednak po pewnym czasie zaczyna działać   i jest wszystko normalnie i po 5 min znowu działa  i 5  min znowu  nie działa . i tak cły czas . ewentualnie po zgaszeniu  i odłączeniu prądu na jakieś 10 min. znowu działą jak na początku  po pzekoszeniu troche znowu działą i nie działą . co jest gdzie szukać problemu ? miał ktoś taki problem ? z góry dzieki za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.