Zaloguj się, aby obserwować  
regi1

Wybór opon.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
regi1    0

Tak jak w temacie, a dokładniej, to chciałbym dowiedzieć się na co zwracać uwagę przy wyborze opon do ciągnika.Dla niektórych ważny jest tylko wygląd i wysokość bierznika. Ja chciałbym się dowiedzieć na co zwracać uwagę. Zbieramy się z ojcem do kupna nowego sprzętu i własnie tam chcemy wybrać jak najlepsze opony i własnie nie wiemy, czy to będa michelin-y czy trelleborgi czy inne jakieś tam firmy. Prosiłbym o jakąś poradę w związku z wyborem opon ;)

 

Z góry Dziękuje za pomoc i przeczytanie tejże lektury ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiem tak wymieniałem w t-25 tylne opony ale niestety nie jednocześnie tylko z półroczną różnicą i powiem tak jedna jest nasza polska stomila a druga jest czeska barum(obie to zwykłe nie radialne) i nie ma porównania pomiędzy tymi dwoma z korzyścią na barum po ok. 7 latach użytkowania na barum nie ma śladów zużycia a stomiloska już się wyciera bieżnik dodam że włądek najwięcej chodzi w transporcie z jednoosiowymi przyczepami i rozrzutnikiem no i jest jeszcze różnica ciśnienia bo przy takim samum rozmiarze opony i takim samym ciśnieniu tak ok. 0.1 kph to stomilka się ugina a barum już nie a teraz wymieniam w c-360 i biorę barum tylko że 16.9 i mam nadzieję że będę zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1977    1272

Każda markowa opona będzie dobra,ciężko jest wskazać lidera ,wszystko zależy od zasobności portfela.Osobiście się przekonałem że lepiej dać więcej kasy ,a i tak w czasie wyjdzie sporo taniej.Dobre opony wolniej się scierają,lepiej się oczyszczają i mniej ugniatają glebe.Żadnych opon Tureckich ,Chińskich i made in stodoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

popieram diagonalne barumy nie do zdarcia ;) mam w 1014 to nie do zdarcia a wiekszośc po asfalcie lata na przodzie mam jakieś btk to chyba 3 razy je bym wymieniał a tył chyba by nadal sie nadawał do uzytku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regi1    0

Ok, dzięki za odpowiedzi. Przypuśćmy że wybór może paść na Trelleborgi lub Michelin-y multibiby, która byłaby lepsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

multibiby chyba bardziej zaawansowanie niskie cisnienie mozna zastosować ;) mam trelliborgi w mf ale za mało na nich przejechałem zeby cokolwiek powiedzieć ale w wielu ciągnikach montują wiec chyba takie złe nie są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Z Michelina chyba najlepiej XeoBiby mam takie w 140 konnym ciągniku, można stosować niskie ciśnienie oraz jest duży komfort jazdy na tych oponach w porównaniu z firestone lub kleberami.

XeoBiby są bardziej zaawansowane w niskim ciśnieniu niż Multibiby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Soczi87
      Witam Wszystkich. 
      Zamierzam kupić nowe opony do przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t i zastanawiam się nad Indyjskimi oponami marki Vk-tyre. Czy ktoś z Was miał  do czynienia z tą marką. Szukam opinii. Dziękuję. 
    • Przez lukasz067
      Witam muszę wymienić opony przednie niestety  na nowe bo uzywki w chorych cenach i jak to będzie się miało do napędu 4x4   gdzie też bieżnik już powoli się kończy nie bedzie problemu ze zużyciem i synchronizacją, mierząc starą a wymiary nowej to ponad 5cm różnicy na średnicy 
    • Przez GRZES1545
      Witajcie
      Zastanawiam się nad oponami do auta o rozmiarze 205 /50/ r17
      Co powiecie o wielosezonowych oponach...jakiej firmy polecicie?
      @bratrolnika Darku Ty chyba masz doświadczenie co powiesz o oponach Continental?
       

    • Przez Mlody311
      Witam, muszę wymienić opony w ładowarce mam teraz założone 500/70r24, myślałem nad zmiana rozmiaru na 460/70r24 tylko że mają one mniejsza nośność o ok 600kg na oponę niż te 500-ki, ładowarka wożę max 2,5t. Co byście doradzili zostawić 500 czy zmienić na 460? Różnica w cenie ponad 3tys zł na 4szt
       
    • Przez M-A-T-E-U-S-Z
      Witam. Mam w niedalekim czasie zamiar kupić nowe opony diagonalne na tył 14.9-28 do c360 . Chciałbym sie doradzić poniewaz na rynku jest sporo marek jak i opini . Kryteria jakie mnie interesują to przykładowo czy opony nie pękaja po 8 czy 10 latach użydkowania , czy nowe opony trzymaja wymiary jak szerokość opony wysokość profilu i wysokość bieżnika , czy opony sie szybko nie zużywają . Słyszałem ,że Kabat nie trzyma wymiaru natomiast BKT produkuję na pierwszy montaz ale wiadomo radialki a diagonalne nie wiaadomo jak z jakością .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj