rolnik1414

Wałek od przedniego napędu

Polecane posty

rolnik1414    0

Posiadam renault 103.14 .Popsuł mi się wałek który wychodzi z mostu poprostu obrobiło frezy .Mechanik twierdzi że to nie możliwe ale mi tak właśnie się przytrafiło.Lecz wymiana tego nie jest taka tania ponieważ za używaną część trzeba zapłacić 5 tys a za nową 7 tys.czy wiecie może gdzie można znaleść taką część za dużo mniejsze pieniądze .prawidłowo nazwa tej cześci to ,,Wałek Centralny Osi,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

kolego jedz do pożądnego zakładu ślusarskiego w pobliżu zawieź im starą część i oni dorobią Ci nową tylko podkreślam do porządnego zakładu który ma sprzęt i utwardza materiał. Mi dorabiali taki wałek właśnie ten sam co u ciebie poczekasz z tydzień ale zrobią ci porządnie z utwardzaniem itp. koszt zalezy jakie ceny ale do 1000 zł powinni zrobić spokojnie duzo taniej i niema co walić kase na nowe bo te dorabiane są równie wytrzymałe, u mnie chodzi juz z 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Na wiosne miałem taki problem w renault ares. Szukałem kogos kto mi to dorobi, w końcu znalazłem zakład który sie w tym specjalizuje, jeżeli chcesz namiary pisz na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jony171    0

Ja mam taki problem w 103.54 i tez każdy mówi że to drogie. Tak jak wcześniej koledzy pisaliście będę też dorabiał na wiosnę. Znajomy robił i zapłacił 800zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Witam. Mam ten sam problem. Wczoraj zauważyłem ze nie załącza sie przedni napęd. Okazało sie ze ścieło mi frezy na wałku wychodzącym z przedniego mostu. zastanawiam sie czy winą nie jest to ze miałem żle dobrane opony i mechanizmy sie niezgrywały tz miałem z tyłu opony 18.4 r 38 a z przodu 480/70 r 28.

Jak sie zabrac za naprawe? Duzo roboty? Koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koszty czesci sa kosmiczne 4 tyś za wałek plus koło talerzowe .

Szukaj zakladu tokarskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

jezelichcesz nowe częsci to zmiana wałka i kola talezowego jezeli naprawa to naspawanie frezu to taniej i prosciej bo zmiana ataku wiąze sie ze zmianami ustawien ataku bo kazdy ma komplet kolo i walek ilosc podkladek dystansowych ja ostatnio w 11054 zmienialem komplet bo zerwalo zeby natalezu i kupilem zamiennik za 2700 brutto w koninie tel 508098552 na razie chodzi a w ogóle to jest bardzo duzo typow mostow anajlepsze z tego jest to ze jest to most carraro a czesci w carraro dla renowek sa zastrzezone tylko dla serwisow


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Dzwoniłem do serwisu to krzyknęła 5000 netto :-( używane z ogłoszenia 3000 zł. Chyba poszukam dobrego zakładu ślusarskiego.

Tak przy okazji to niemoge zdjąć pokrywy od ataku. Odeszła na 1 cm i nie idzie dalej. Co ja trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A wyciągłeś półosie????? Bo tam prawdopodobnie cały mechanizm wychodzi z tym dużym deklem

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

zgadza sie musisz odjac zwolnice zwrotnice wyciągnąć polosie i dopiero podniesiesz dekiel z atakiem i dyfrem kupa roboty


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Własnie sie zorientowałem ze nie bedzie to takie proste jak by sie wydawało na poczatku. Wszystko dzis porozbierałem jedną półoś wyciagnołem a druga ta od strony tłumnika zacholere niechce wyjsc ;(

Jutro z rana zrobie jeszcze jedno podejscie i powinno byc ok. Pozostanie tylko kupic nowe tuleje i ogarnąc temat z wałkiem.

Cały czas sie zastanawiam czy go regenerowac i gdzie czy kupic uzywke.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Doszedłem do etapu ze mam cały mechanizm różnicowy z walkiem na stole i niewiem jak to rozebrać żeby nie narobić szkod. Od kręciłem 4 śroby i zostawiłem proszę o pomoc.

post-14554-0-03786800-1397136169_thumb.jpg

post-14554-0-52059300-1397136468_thumb.jpg

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

I teraz powinny te podpory łożysk ze szpilek zejść.

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Udało sie wałek wyjęty. Choc łożysko stawiało bardzo, bardzo duzy opór i niechciało zejsc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ale to w środku wszystko ładniuśkie :rolleyes: , obym u siebie tego nie oglądał ;)

Co teraz robisz??? Regenerujesz czy kupujesz inne???

Ja osobiście bym zregenerował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Bede regenerował. Róznica w cenie jest bardzo duza wiec warto spróbowac. Tylko ciągle szukam kogos kto sie tego podejmie. Są firmy które napawają i frezuja a inne odcinają i dospawóją nową końcówke hmm... Najlepiej jakby ktoś podał namiary na sprawdzoną firmę u której regenerowął i chodzi.

 

P.S. zdjęcia moze tego nieodzwierciedlaja ale srodek to wyglada naprawde jak nowy. Koles któy pracuje w serwisie Ursusa widział to i mu lekko szczęka opadła ;)

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Winą za zniszczenie frezu na wałku jest, tuleja wachliwa która trzyma most. Kiedy nie wymieni się w porę most idzie po skosie względem wału napędowego i ścina wielowypust

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Wszyscy którzy krzyczą że części do zachodnich maszyn są drogie powinni zobaczyć te zdjęcia... Do ursusa owszem tanie ale czy tak właśnie wyglądają po 20 latach użytkowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ja robiłem ten wałek w firmie Transcom w Poznaniu. Naprawa polegała na napawaniu i frezowaniu nowego wielowpustu Niedawno to robiłem więc nie moge powiedzieć na ile to trwałe jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli znają się na rzeczy to będzie chodził kolejne długie lata. Wiem bo już tak robiłem nie raz i z tego co wiem chodzi do tej pory.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

No właśnie tu jest problem ze wszyscy oni mówią ze sie znają na rzeczy a ile w tym prawdy...

Wałek wysłałem. Zastanawiam się teraz nad tulejami. Czy kupić oryginał czy dać dotyczyć. Ogólnie to zawsze uważałem ze oryginał to oryginał ale martwię się ze może juz się tam trosze wszystko powyrabiało i może nie będzie pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

WYTOCZ SOBIE Z BORAMIDU 1/5 ceny a trwale tak samo


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

WYTOCZ SOBIE Z BORAMIDU 1/5 ceny a trwale tak samo

Edytowano przez masfer5455

sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj