griga

Wybór Belarus-a

Polecane posty

Junkers    44

Co jest potrzebne to nie wiem!, będę się martwił jak będę kupował czyli nie długo. Wiem, że od tego roku wchodzi norma emisji spalin Tier4, ale nie znaczy to że te wszystkie ciągniki co nie sprzedały się w 2010 roku(i te wyprodukowane) muszą 'iść na złom', bo nie spełniają norm.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja mam takie pytanie, dlaczego Belarusy są jeszcze rejestrowane skoro nie spełniają norm emisji spalin ? :blink:

A czy każdy Belarus nie spełnia norm? Nie każdy. Tylko te starszej generacji na rosyjskich pompach te co maja Czeskie spełniaą i mają inny filtr powietrza

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@UrsusCzesio z tymi pompami to taki "Totolotek" jeden trafi czeską a inny rosyjską, oczywiście chodzi mi o te z Euro I

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Nie chciałem zakładać nowego tematu to może tu zapytam. Mam poważny dylemat jakiego Belarusa wybrać: turbo czy bez i jaka skrzynia synchro czy niesynchronizowana?? :blink:

Ciągnik ma pracować na 12ha, ale jest możliwe ewentualne dokupienie ha w przyszłości :)

Za skrzynią niesynchro(18/4) przemawia do mnie to, że jest szybsza, ale czy synchro(14/4) nie będzie droższa i trudniejsza w naprawie i nie braknie przełożeń, jak myślicie??

 

I główne pytanie czy warto dopłacić za turbo i czy spalanie jest dużo wyższe porównując do silnika bez turbo (przykładowo gdy pracują przy tej samej maszynie np. pług4x40)?? Nie ukrywam, że na spalaniu mi zależy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Z pewnością nie będzie nawet co porównywać, różnica będzie bardzo duża.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

no wiesz w c-360 komfort jest dość na niskim poziomie nawet z kabiną która ma wiele nieszczelności a belarus jak by nie było ma kabine montowaną seryjnnie i komfort jest lepsz niż c-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

@UrsusCzesio z tymi pompami to taki "Totolotek" jeden trafi czeską a inny rosyjską, oczywiście chodzi mi o te z Euro I

Tak tak ale mówie tutaj o filtrze powietrza jeszcze który est z przodu

 

Az tym kofortem nieźle się ubawiłem czyli widać że jeszcze ludzie nie wiedzą że C-360 to najgorsza porażka tego stulecia, milenium i ery pod względem komfortu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Nie chciałem zakładać nowego tematu to może tu zapytam. Mam poważny dylemat jakiego Belarusa wybrać: turbo czy bez i jaka skrzynia synchro czy niesynchronizowana?? :blink:

Ciągnik ma pracować na 12ha, ale jest możliwe ewentualne dokupienie ha w przyszłości :)

Za skrzynią niesynchro(18/4) przemawia do mnie to, że jest szybsza, ale czy synchro(14/4) nie będzie droższa i trudniejsza w naprawie i nie braknie przełożeń, jak myślicie??

 

I główne pytanie czy warto dopłacić za turbo i czy spalanie jest dużo wyższe porównując do silnika bez turbo (przykładowo gdy pracują przy tej samej maszynie np. pług4x40)?? Nie ukrywam, że na spalaniu mi zależy.

Jeżeli chodzi ci o spalanie to na zaoranie 1ha pola z tubro czy bez spalisz tyle samo paliwa tylko ze mocniejszym zrobisz to szybciej bo masz silniejszy ciągnik. Ale z drugiej strony w lekkich pracach bez turbo spali mniej bo nie wytwarza takiej mocy bez obciązenia. Twoj wybor co bedziesz robil 12ha to nie duzo do obrobienia. Skrzynie sa jednakowo szybkie. Mam 920.2 bez turba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Tak tak ale mówie tutaj o filtrze powietrza jeszcze który est z przodu

 

Az tym kofortem nieźle się ubawiłem czyli widać że jeszcze ludzie nie wiedzą że C-360 to najgorsza porażka tego stulecia, milenium i ery pod względem komfortu

 

Powiem w stylu Bogusia Lindy. "Są gorsi" :P Oczywiście nie kwestionuje że belarus ma mniejszy komfort, Ale postarać się to i C-360 ma znośny komfort(lub trafić na model z początków produkcji, jak u mnie :P)


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Czyżby gorsi mi do głowy jeden przzychodzi tylko. C-45 przez swój 1 cylinder niesamowite drgania B) Ale to nie ta epoka już

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

Powiem tak MTZ 952 może mniej spalić gdyż przy 1800 obr/min osiąga maksymalną moc, natomiast silniki MMZ bez turbosprężarki 2200 obr/min także w trudnych warunkach gdzie potrzebna jest maksymalna moc 952 powinien mniej spalić. Co do skrzyni 14/4 moim zdaniem jest to dobra skrzynia, nie miałem z nią problemów choć wady też ma np. ruszenie z biegów szosowych w polu z ciężkim ładunkiem trzeba trochę sprzęgła przypalić aby się bujną chodzi mi o bieg 2 żółw ;) Po dotarciu skrzynia działa płynnie zgrzytów nie ma, ogólnie zadowolony jestem. Ze skrzynią 18/4 nie miałem do czynienia także się nie wypowiem.

 

Na te 12 ha na twoim miejscu wziął bym MTZ 920.3 skrzynia synchro, jest jeszcze filtr suchy z przodu maski Donaldsona i akumulator również z przodu.

 

Co do porównania szybkości skrzyń 18/4 jest zdecydowanie szybszą skrzynią ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Czy mniej spalic? Nie sądze ale lepiej sobie będzie radził w trudnych warunkach bo ma większy moment. A tak w ogole to kto kreci do 2200 obr w robocie raczej tez 1800obr jest wystarczające. Skoro mowisz ze 18/4 jest szybsza to ile poleci 820? Bo ja w 14/4 36km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SMOK102    0

Zamówiłem MTZ15O KM-jak go oceniacie jaki płóg 4 czy5 obrotowom ,jakie usterki są powszechne -zamówiłem na szybko bo był jeden z2010 roku z turem ktoś nie odebr ał ,acena skusiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramona    2

Zamówiłem MTZ15O KM-jak go oceniacie jaki płóg 4 czy5 obrotowom ,jakie usterki są powszechne -zamówiłem na szybko bo był jeden z2010 roku z turem ktoś nie odebr ał ,acena skusiła

 

Ciągnik może nie z górnej połki,a co do usterek to narazie niema.Jak podasz numer tel to zadzwonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam93    0

592 ma turbo gdzie zasada jest taka 20 procent większa moc 5 procent większe zużycie paliwa

592 nie ma turbo.Ja mam Belarusa 592.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SMOK102    0

Ciągnik może nie z górnej połki,a co do usterek to narazie niema.Jak podasz numer tel to zadzwonie.

PODAJE tel 697-03-93-97

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

592 nie ma turbo.Ja mam Belarusa 592.

 

i jak Ci się sprawuje ? Z jakimi maszynami współpracuje ? Warto kupić taki ciągnik ?

Z góry dzięki za odp. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ale po co ci Belarus 820 przykręcony na pompie? Bo tak można nazwać tego mniejszego. Chyba, że na modernizacje napisałeś żeby nie był za duży, jedyne co za nim przemawia to rewers ale to nie każda wersja. Trochę drogi jak na te 62 czy tam 60KM w porównaniu do innych np. na allegro:

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&order=pd&p=3&string=belarus&change_view=1

 

W innych opisach słyszałem, ze ma pompę nie tłoczkową a rotacyjną i nie wiem czy podkręcisz.

Niech się wypowie posiadacz...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ależ oczywiscie że wolałbym mtz 820 niż 592 , ale obawiam się że na młodego rolnika mi nie przejdzie ciągnik 80konny na 10ha gospodarstwo bo to prawie dwa razy taka moc niż wychodzi z przelicznika :( to już chyba lepiej takiego 592 niż ursusa 3512 bez napędu albo kioti ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

A tak na serio pokażcie mi na allegro Belarusa z silnikiem Euro 3

jakby nie było to ja takiego nie widzę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj