griga

Wybór Belarus-a

Polecane posty

firmagrand    0

Jezeli są oryginalne to jest to wytrzymały plastik, czasem potrafi kolor blednąć ale wystarczy pasta polerska. Problemem są też czasami zawiasy boczków które są dziwnie przyklejane - zgrzewane. Potrafi się to odkleić ale wystarczy 2 składnikowy klej i będzie już trzymało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

właśnie a jak poznać czy to traktor orginalny z mińska czy składak bo cche właśnie kupić 952 i nie wiem jak to rozpoznać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Podstawowy belarus 952 ma metalową czerwoną maskę. jeśli będzie miał do wyboru zieloną/czerwoną/niebieską plastikową taką jak ta http://images01.olx.pl/ui/1/12/45/7150745_1.jpg lub podobną to zdaje się jest to podróba. No i różnica w cenie w porównaniu np. firmy grand do tych z allegro (tych które reklamują jako najtańszą).


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiardo    0

Podoba mi sie pisanie postów w stylu mf255, który odpowiada na pytania nie znając tematu.

 

Belarusy ze zdjęcia są również składane w Mińsku, ale na Litwie zostały założone plastikowe błotniki, maska i profil dachu, jak ktoś uważa taki tuning na składaka to jego prawo. Przez Litwę można również nabyć "pełnowartościowego" blaszaka i jakością wykonania nie będzie on ustępywał tym blaszanym sprowadzanym inna drogą. Nie ma Belarusów-składaków (w pełnym tego słowa znaczeniu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiardo    0

Czytając treść tego postu zauważyłem dziwne zachowanie użytkownika Misiek1988, który zaraz po zalogowaniu oczernia sprzedających belarusy, promując jedynie słuszną i "Fachową" firmę jankom z łap.

cyt.

"Teraz już te są mało popularne bo dealerzy sie zcwanili i sprowadzają z Łotwy składaki i potem ukrywają pochodzenie sprzetu... zwykła nieuczciwość. Jedyna firma która umiala udowodnić Białoruskie pochodznie to firma Jankom z Łap nr tel............. Polecam ich za fachowość."

 

W kolejnych postach wchodzi w polemikę z Frmą Grand, używając argumentów nieznajdujących potwierdzenia w rzeczywistości.

 

Poświęcając jedynie minutę na rozszyfrowanie osoby kryjącej się pod nickiem Misiek1988, doszedłem do informacji.

 

Misiek1988 to Krzysztof Komenda, lat 22, zamieszkały w miejscowości łapy. Na serwisie aukcyjnym posługuje się nickiem kom1988, sprzedając jako jedyny "oryginalne" ciągniki Belarus. W swojej aukcji zarzuca również konkurencji handel składakami.

 

Mam nadzieję, że przyszli (niedoszli) klienci Miśka1988 vel. kom1988 bedą mieli możliwość przeczytania tego postu, co pozwoli na prawidłową ocenę rzetelności i fachowości firmy jankom z łap. Nie wiem czy ktoś będzie chciał robić z nimi interesy, jak dowie się o stosowanych praktykach nieuczciwej reklamy.

 

Od siebie pragnę dodać, że sprzedawane w Polsce Belarusy zostały złożone w fabryce w Mińsku.

 

Pozdrawiam Rysiardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Jezeli to prawda co piszesz rysiardo to bedzie wstyd, my jako firma tez byśmy się nie logowali jednak zarzucono nam przez Misiek1988 że kiedyś to sprowadzalismy oryginalne Belarusy.

cyt:

Poprawka: sprowadzali kiedyś...

 

To był powód naszej "Interwencji" żeby naprostować fałszywe informacje.

 

My mozemy tylko potwierdzic ŻE WSZYSTKIE MTZ SA SKŁADANE W MIŃSKU.

Nie mylić z Pronarem bo to jest inna marka oparta na podzespołach MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiardo    0

No cóż, te praktyki i mnie zmusiły do działania.

Propomuje wpisać w wyszukiwarce " gg 1548779 " lub " kom1988 " i porównanie danych np. gg.

 

Ciekawe ilu to posiadaczy Belarusa żyje w przekonaniu ich ponadprzeciętnej oryginalności zakupionego ciągnika.

Pozdrawiam Rysiardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Ale lipa.... No to Misiek1988 błysnąłeś reklamą na całą Polske. Mogłeś chociaż GG nie podawać i dać inną date urodzenia.

Bo po wpisaniu "gg 1548779" to nawet profil na fotka.pl sie wyświetla o nazwie kom1988. Perfidne Zagranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

witam,mam takie pytanie mtz 920 w firmie grant piszą że ma 90 km a pronar 79 km różnica to silnik z różnymi normami ełro czy coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Podoba mi sie pisanie postów w stylu mf255, który odpowiada na pytania nie znając tematu.

 

Belarusy ze zdjęcia są również składane w Mińsku, ale na Litwie zostały założone plastikowe błotniki, maska i profil dachu, jak ktoś uważa taki tuning na składaka to jego prawo. Przez Litwę można również nabyć "pełnowartościowego" blaszaka i jakością wykonania nie będzie on ustępywał tym blaszanym sprowadzanym inna drogą. Nie ma Belarusów-składaków (w pełnym tego słowa znaczeniu).

 

 

 

Mi "plastiki" do MTZ 820 zakładał dealer w kraju, pierwsze słyszę aby robili to na Litwie...


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Według dokumentów 920.3 ma 89KM, tak też piszemy na stronie internetowej w specyfikacji. na stronie www.belarus-tractor.com w specyfikacji ma 84KM, wczesniej miał 89KM, jeszcze wczesniej 95KM. My piszemy tyle co jest w dokumentach dotyczących tego ciągnika żeby nie było co kartka to inne dane. Niestety hamowni jeszcze nie mamy.

 

Moc jest zależna od normy spali, czy silnik ma intercooler czy nie, jakie są wtryski, jak jest ustawiona pompa, jaka to pompa.

 

Pisze sie firma granD

 

Mi "plastiki" do MTZ 820 zakładał dealer w kraju, pierwsze słyszę aby robili to na Litwie...

 

ROLNIK7 sprzedawcy róznie robią, jezeli stoi na placu MTZ Euro 1 w metalu a przychodzi klient i chce plastik to wiadome że sprzedawca stanie na głowie zmieni karoserie żeby maszyne sprzedać i zadowolić klienta. Nie powiedziane ze na Litwie wszystkie Euro 1 to plastiki sa tam i też w oryginalnym metalu. Wszystko zalezy od importera który zdecyduje czy bierze to co mają czy poczeka i weźmie inną wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

racja ,,Grand,, pytałem bo na prow z moich ha do 90 km od biedy to by udeptał we wniosku a 80km to bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

staraj sie wziasc 920.3 na prof ona ma według strony producenta w tej chwili 84KM, a pronar 79KM. Dlaczego te moce sie zmieniają nie mam pojecia. Moze inne wtryski zakładają albo jedna partia na produkcji ma tak ustawioną pompe a druga inaczej. Regulacja pompy mozesz spokojnie podnieść moc i predkość ciągnika ale musi to robić naprawde kompetenta osoba bo można sobie biedy narobić.

 

Jezeli 920.3 nie przejdzie to trudno bedzie 820 ale bierz juz na krzyżaku bo róznica jest około 10 tysięcy zł. a sam most kosztuje około 11000zł a gdzie jeszcze felgi i opony? No i wygląd maszyny jest juz inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

Grand dzięki za informacje ,krzyżak i cała reszta myślę że na ful (zbierałem na ceisa i braknie ale na mtz starczy i na sporo gratów do niego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

na PROW brać należy droższy ciągnik a nie patrzeć na moc.

pisałem wielokrotnie - miałem NH serii T50000 - 72KM i cenę baaardzo dużą, zasugerowałem że mogę wziąć tańszy ciągnik o 50 tyś PLN brutto ale będzie mocno ponad te konie co wychodziły z posiadanych na siebie hektarów. Oczywiście pani na to przystała (bo młody jestem, bo mam sporo dzierżaw na gębę, bo mam w planach rozbudowę i dokupywanie gruntów a także posiadane maszyny są do mocniejszego ciągnika bo oficjalnie to miałem Z10145 likwidować, poza tym zostawało im spooro kasy).

Wystarczyła jedna rozmowa+nowa oferta handlowa i aneks a po 2 miesiącach miałem ciągnik na podwórku i vat zwrócony.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

MgrLukash sory za opóźnienie, wrzucam tą skrzynie 24/12 nic wiecej nie znalazłem w dokumentach,mam nadzieje ze ten schemat chociaz troche pomoże. Jak masz jeszcze jakie pytania co do większych Belarusów to zapraszam.

 

2412.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

No widze że tu już lepiej bo jest 6 a nie 4 biegi w jednym zakresie :)

co to jest te H i L czy dodatkowy reduktor? włącza się go przyciskiem czy jak?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil385    1

Mam pytanie czy to prawda, że w pronarach są podobne silniki, co w MZT 82 i jeżeli pronar ma zsynchronizowaną

skrzynie to też można ją założyć do MTZ-tów.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Pytanie do Firmy Grand czy dajecie na próbę ciągnik tak na jeden dwa dni. Ostatnio brałem Kubotę 6040 no ale niema rewelacji za tą cenę. Strasznie skacze jak się jedzie nawet na prostej drodze. Dodam że w styczniu rusza nabór na modernizację i interesuje mnie belarus 920 albo 952 w lepszej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

Witam przylaczam sie do pytania kolegi do firmy grand chodzi mi o cene ciagnikow vtz czy takie sprowadzacie lub wladimirce w plastikowym opakowaniu widzialem gdzies na jakiejs stronie tylko nie pamietam byly tam rozne moce tych traktorow?z gory dzieki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

andzin, z pojeżdzeniem ciągnikiem nie ma problemu, jednak tylko u nas po placu.

 

jaek82, sprowadzamy tylko MTZ w mocach od 36KM,80KM,90KM,95KM,110KM,130KM,156KM. Nowych T25 nie mamy w ofercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj