Polecane posty

MFpower    12

Mój też nie chce zapalić po wczorajszym myciu ze śrubokręta na krótko odpala a ze stacyjki nie chce po myciu chciałem go odpalić to tylko coś pykło przy rozruszniku i koniec teraz nawet nie pyka co sie stało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jak nie chce kręcić rozrusznik ale słychać charakterystyczne pyknięcie to do sprawdzenia jest:

- akumulator

- zaciski przewodów (klemy)

- przewody akumulatorowe

- rozrusznik.

Jak nic nie "pyka" a kręci na krótko to:

- przewód od stacyjki do rozrusznika z końcówkami

- stacyjka

- automat rozrusznika

Jak nic nie działa ( nie da się odpalić na krótko)

- akumulator

- przewody aukumulatorowe z zaciskami

- rozrusznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

lukbold ferujesz wyroki jak car Rzepliński a przyczyna może być całkiem inna  o której nie wiem ja ani Ty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No cóż.... pytający skupił się na słabym kręceniu rozrusznika więc masz inne opcje? No chyba że kable, klemy słabe albo silnik przytarty... jak będzie kręcił dobrze to być może odpali. A jak faktycznie kręci to już nie nam oceniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Rozrusznik to nie wszystko. Słabo kręci bo ma gdzieś spadek napięcia. Do przeczyszczenia klemy i wszystkie połączenia elektryczne odpowiedzialne za odpalanie. Jak masz hebel- omiń go, tak sprawdzisz czy na nim nie ma spadku. I najważniejsze- sprawny akumulator. To że  w stanie spoczynku trzyma powyżej 12 V nie znaczy że podczas kręcenia też jest ok. Rozrusznik wymieniony razem z elektrowłącznikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Rozrusznik nowy ale jaki? Indyjski ? Już na forum był przypadek że na nowych aku i rozruszniku nie chciał zapalać a po założeniu oryginalnego rozrusznika od sąsiada kręcił jak głupi i zapalał ....  Rozrusznik widocznie nie ma tej mocy co zaleca producent do danego silnika, sam mam nowy z przekładnią i poniżej -10 nie zapalę go, nie ma siły kręcić, na ciepłym silniku kręci żwawo, akumulator nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

A stary rozrusznik jeśli oryginał to chętnie odkupie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

No cóż.... pytający skupił się na słabym kręceniu rozrusznika więc masz inne opcje? No chyba że kable, klemy słabe albo silnik przytarty... jak będzie kręcił dobrze to być może odpali. A jak faktycznie kręci to już nie nam oceniać

 

dobrze kombinujesz z kablami ,ja miałem taki dziwny przypadek w 3p że ugnił jesli można tak to nazwać kabel

łączący akumulatory nie upalił się w izolacji tak że  z  zewnątrz tego nie było widać a odkryłem to przypadkiem

i raz kręcił a innym razem nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj