Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam problem z moim mf3070 kupiłem go przed żniwami z czołówką do wożenia słomy pracował elegancko zrobił przeszło 100mtg od jakiegoś tygodnia gdy włączę światła mijania lub drogowe zaczyna palić się kontrolka od czujnika przepływu oleju hydraulicznego i jest wielki zgrzyt w skrzyni tak jakby przechodził na żółwia a jak cofam blokuje skrzynie.nadmieniam że bez włączonych świateł jest wszystko jeśli ktoś może pomóc proszę o wiadomość mariuszsz1lez&o2.pl

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

sprawdz sobie masę na kabinie i ładowanie alternatora tak nie jeździj bo kompa szlak trafi stawiam na alternator włączasz światła i zabierasz mu za dużo prądu mugł pujść regulator napiecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
intruder74    2

Komputer to pikuś w porównaniu z tym co się stanie ze skrzynią biegów, a właściwi w porównaniu z tym ile to będzie kosztować. Szukaj przyczyny choinki, przede wszystkim sprawdź masowanie komputera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

daras77    1

kochany miałem podobnie u swojego 3065,tez blokowała skrzynia,na desce miałem choinke nawet ehr dziwnie migał.przyczyna okazała się jak bardzo prozaiczna w naszych warunkach,cholera szczur pochlał kable na skrzyni pod kabiną,żeby do tego dojść tak ja ci podpowiadali koledzy rozebrałem pół ferdka,oczywiście jestem wdzieczny za facxhowe podpowiedzi które mnie też się przydały kolegi rafika i mariusza.mają dużą wiedę na temat tych ciągmików.szacunek.ale mimo tego że jest tak cholernie skomplikowany,wiem jedno że marki nie zmienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc wina lezała w zaśniedziałych przewodach jest tylko jeszcze jedna usterka przy podnoszeniu lub opuszczaniu podnosnika zapala się kontrolka od czujnika przepływu oleju napiszcie czy tak ma być czy szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×