Skocz do zawartości
Damianwp

Ursus C-330 - odpalanie na mrozie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Damianwp    0

w sumie chciałem sie zapytac bo mam akumulator od poloneza 12V

 

i musze zawsze ratowac sie odpreznikiem i mam pytanie czy mi odpali w -15C mrozie

 

 

 

i co robic aby odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

jaki masz rozrusznik zacznijmy od tego zwykły czy szybkoobrotowy i jak oceniasz stan silnika, latem jak pali jak jest ciepło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

wolnoobrotowy stan silnik dobry mam malo pola niecałe 2h i 7lat temu kapitalka

 

w lato zeby lepiej odpalil to zawsze odpreznik i heja

 

jeszcze jedno bediks jest od trabanta :blink:

 

a dalo by rade dwie 12W dac czyli 24w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    128

to jak masz wolnoobrotowy znaczy ten orginalny rozrusznik i jeden akumulator 12V od poloneza to jest stosunkowo za mało aby ciągnik właściwie się uruchamiał i to jest zapewne cała przyczyna orginalnie powinny być 2 po 6V 165Ah i jak sie nie myle 900A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

to wtedy dołóż przełącznik 12/24 bo jak dasz 24 to po elektryce jak odpalasz przełączasz na 24 jak odpali na 12 i gitara :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

oj nie zapomnialem dodac ze on praktycznie elektryki nie ma i nie ma zadnych przełoczników ani swiateł itp itd

 

 

jakby to wam wyjazsnic

 

to wyglonda tak

 

idzie gruby kabel plus odrazu do bediksa nie przechodzi przez stacyjke

 

i jest masa dostyka skrzyni biegów

 

i ja odpalam sposobem włozenia czegos metalowego przy bediksie i chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To masz podłączony kabel od aku do rozrusznika i masę i więcej nic to jak dasz 24 to raczej się nic nie powinno stać ale nie jestem pewien prądnicy. A w ciapkach były wolnoobrotowe rozruszniki ???? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

No to jak ty chcesz jechać ?? Bez żadnej elektryki i bez prądnicy :blink: Były wolnoobrotowe rozruszniki w c-330 bo w 28 wiem że były :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

od 10 lat nie ma elektryki

 

powiem wam taki sekret odpalcie sobie c 330 i wyciongnicie akumulator i bedzie chodził :blink:

 

bo to 328 :P

 

328 i c 330 to samo praktcznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

no wiadomo ze bedzie chodził bo to nie benzyna, ale podłącz światła jakbyś miał to popalisz zarówki jesli jest oczywiście ładowanie, a nawet bez rozrusznika zapalisz na zaciąg hehe jasna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    82

odpalcie i wyjmijcie akumulator bo to silnik z zapłonem samoczynnym zresztą jak każdy diesel np. wyjmij ze starego samochodu (diesla) akumulator jak odpalisz a silnik dalej będzie pracował a samochód pojedzie (mowie w starym bo w nowym bałbym się to uczynić aby komp sie nie spsół)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

to jak bedzie sroga zima to ciężko bedzie go odpalić na tej 12 i tym rozruszniku, a nie wiem czy przy 24 V jak dasz dwie 12 jak bedzie zachowywał się rozrusznik :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ewentualnie korbą możesz próbować jak dobrze machniesz to może zaskoczy :blink: Tak jak masz podłączone tylko wstawiasz drugi aku i łączysz je przewodem i wsio :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

tak aby dały 24V razem?? jesli tak to podłanczasz je w szereg czyli( - z jednej 12 na mase + do minusa drugiej 12 a + do rozrusznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja tam myślę na giełdzie się rozejrzeć pasuje od żuka od warszawy chyba i raczej od większości polskich sprzętów z PRL :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 36O
      Czy ktos z was robil kapitalke ursusac-330/28??? chodzi mi o kapitalke calego ciagnika zaczynajac od silnika konczac na tyle:P ile gdzies wydaliscie na czesci??
    • Przez Adrian10
      Witam zabrałem się za remont hamulców w moim ciapku. Z lewej strony poszło szybko lecz problem zaczął się ze strony prawej gdzie jak chciałem nabić nowy simering w tym łączniku zwolnicy z mostem (nwm jak to się nazywa) to musiałem to zdemontować i wtedy zaczął się cyrk ponieważ wpadło do środka mostu to koło z łożyskiem i kompletnie nie wiem jak to wszystko pozakładać proszę o pomoc bo pług już gotowy do podorywki.
    • Przez darek31
      Witam Was. Wczoraj kupiłem kabinę do ciapka ale nie mogę dopasować do niej szyb. Kabina jest taka jak na załączonym zdjęciu, które zapożyczyłem z olx. Chodzi mi o te dwa małe okienka przy nogach. Wymiary tej szyby to około 35cm góra, bok 41cm, dół - 27cm. Szukałem wszędzie i takich szyb nie ma. Dla ułatwienia dodam, że kabina ma otwierane drzwi na tylne nadkole a nie jak zazwyczaj - w stronę komina

    • Przez krzysiek100
      Witam posiadam c330 z 1977r. Chciałbym zamontować jedno wyjście hydrauliczne wprost z rozdzielacza i zmienić olej w skrzyni i w kolumnie kier. Moje pytanie brzmi: Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupienie wyjścia z przewodem stalowym czy z gumowym oraz jaki najlepiej olej wlać do skrzyni i kolumny kierowniczej? 

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.