vdan

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Polecane posty

vdan    5

WITAM.

 

MAM PROBLEM Z K110

KUPIONY NOWY W PL W 2008 ROKU.

NA POCZĄTKU NIE BYŁO Z NIM PROBLEMU CHOĆ JAK PRZESIEDLIŚMY SIĘ Z MTZ 82 TO NIE ZWRÓCILIŚMY NA TO UWAGI ŻE CIĄGNIK NIE MA MOCY ALE PO ROKU STAŁ SIĘ BARDZO SŁABY.

DLA PRZYKŁADU; 2 PRZYCZEPY PO 6 TON ZIEMNIAKÓW TRASA 12 KM DO KROCHMALNI ŁOBEZ(ZACHODNIOPOMORSKIE) NA GÓRKACH TRZEBA REDUKOWAĆ BIEGI NA 2-KĘ. WZYWALIŚMY SERWIS 2 RAZY, ZA PIERWSZYM RAZEM ( PODOBNO) SERWISANT PODWYŻSZYŁ MOC DO 130KM(CO CIEKAWE ŻADNEJ HAMOWNI TYLKO KOMPUTEREM, TERAZ TO WIEM ŻE TO ŚMIECH NA SALI)- PO TYM DALEJ TO SAMO, CIĄGNIK BARDZO SŁABY, MTZ 82 POD GÓRKĘ Z 2 PRZYCZEPAMI BEZ PROBLEMU, A DF SIĘ PO PROSTU MĘCZY. TO SAMO W CZASIE ORKI ITP. ZA DRUGIM RAZEM TEŻ COŚ TAM SPRAWDZALI I BEZ EFEKTU.

CIĄGNIK MA 900MTG.

CO TO MOŻE BYĆ?

CZY MOŻLIWE ŻE JEST COŚ ZAPCHANE?

PALIWO KUPUJEMY NA STACJI ORLEN

PROSZĘ O POMOC

NIE MAM JUŻ DO NIEGO SIŁ

ZNAJOMY MA 130STKĘ I POD GÓRKĘ CZASAMI W OGÓLE NIE REDUKUJE BIEGÓW A CIĄGA 20TON !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory7    1

jest coś takiego w tym ciągniku jak odma,membrana gdzieś zaraz pod podłogą kabiny w okolicy lewarka sprzęgła znajomy z serwisu robił juz 2 takie przypadki jak opisujesz tylko ze tam był gwałtowny spadek mocy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

ODMA?, A DO CZEGO TO SŁUŻY?? MOŻE PODASZ MI MAILA DO ZNAJOMEGO TO BYM SIĘ DOWIEDZIAŁ WIĘCEJ. PLEASE:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

z tego co wiem to odma jest odpowietrznikiem ma za zadanie ,,wywalac" powietze z silnika lub skrzyni zeby sie nie robilo nadcisnienie

 

mozesz tez sprawdic czy ma odpowiednia dawke paliwa (pompa wtryski) ale 2 letnim ciagniku to raczej powinno byc ok chyba ze zalales jakies straszni syfiaste paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sposób opisu usterki/wady jest mało klarowny i bardzo względny...Więcej konkretów i przykładów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory7    1

wiem do czego jest odma i on to tak nazywał ale fakt konkretnie to chodziło o membranę która pękła i silnik stracił moc jutro dowiem sie od niego wiecej jak go spotkam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

a JAK MAM INACZEJ OPISAĆ USTERKĘ.

NIE MA SIŁY UCIĄGU. CIĄGNIK KTÓRY MA 100KM, TO MTZ 82 LEPIEJ SZEDŁ POD GÓRKĘ Z PRZYCZEPAMI, A TYM MUSZE REDUKOWAĆ NA 2-KĘ.

LUDZIE MAJ NOWE BIAŁORUSY I CIĄGAJĄ 20 TON BEZ PROBLEMU A JA TEN PROBLEM MAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

hm, jak sprawdzic tą drożność?? ktoś spotkał się z takim przypadkiem.

Szczerze mówiąc to c 360 pod górkę z 2 przyczepami i takim samym obciążeniem jeździłem na dwójce. A co dopiero ciągnik który niby ma 2 razy więcej koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tłumik w nim chyba powinien być przelotowy, tłumi dźwięki na zasadzie rozpraszania fal. Więc powinien świecić się na wylot. Najprościej byłoby trochę pohałasować sąsiadom, czyli zdemontować i zrobić próbę bez niego oraz obadać ten tłumik w rękach. Fachowo,profesjonalni , to podłączyć manometr przed tłumikiem i sprawdzić ciśnienie(tak bada się drożność katalizatorów), a nie powinno być jego wzrostu.

http://www.openstore.pl/sklep,303,33,0,0,4048,1.html#

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

ciekawe, więc zaczniemy od tego. może coś z tego wyjdzie.

wielkie dz za poradę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

sprawdź intercooler. i połaczenie miedzy intercoolerem a silnikiem. trzeba sprawdzic czujnik doładowania powietrza w silniku sprawdzic turbine czy ona tez nie oszukuje. za mało mtg zeby stracił az tak na mocy. po pierwsze dlaczego serwisant podkrecił ci go na 130km? mozesz przez to stracic gwarancjie bo jesli on jako diler sobie z tym nie poradził ciagnik pójdzie dalej i moga to uznac za ingerencje poza gwarancja a jedyne co mógł zrobic to zmienic dawke paliwa. skoro miał komputer powinien sprawdzic wszystkie parametry ma to jak na dłoni. po to cymbał ma komputer i program diagnostyczny zeby wyłapac wszelki błędy i nie prawidłowości. sprawdź intercoler i powietrze czy trafia go tyle ile powinno. i to o czym pisali koledzy. jezeli nie zauważyłes dymienia ubywania oleju z miski czy wody w oleju "góre" silnika tłoki pierscienie głowice i uszczelki mozna uwazac za dobre. a jak pracowałeś nim długo i zatrzymałes nagle próbowałes odkrecic miarke oleju? czy wyczuwalne jest tak ciśnienie moze byc cos nie tak z odpowietrzeniem.


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Tak jak pisałem na początku, przyjechał kolo z serwisu i to co wiem teraz to jego zwiększenie mocy polegało na podniesieniu dawki paliwa. To nie pomogło.

kupiliśmy ciągnik w jaryszkach i stamtąd przyjeżdżali jak dotąd serwisanci. Teraz już mam ich dość bo byli 2 razy i nic nie pomogło. może lepiej wezwać autoryzowany serwis producenta? Zapłacę im tylko i wyłącznie w przypadku gdy po ich robocie podczepię przyczepy i sprawdzę to w czasie jazdy. Sam nie znam się na tym na tyle żeby sprawdzać intercooler, czujnik powietrza itp.no chyba że ktoś mi podpowie jak to się sprawdza. Z tego co wiem, serwisant za 1 razem podłączył kompa i nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. A co do odpowietrzania? chodzi o tzw. odmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

masz racje zrób test a najlepiej to podejdz do tego bardziej profesjonalnie i wysyłaj zgłosdzenia awari poczta poleconym za potwierdzeniem odbioru żądaj wpisów to ksiązki gwarancyjnej zeby pózniej nie obrócili kota ogonem. powiedza ci ze nic takiego nie miało miejsca. Uwazaj na to!! z nim krótko!!! :blink: nie wazne jak słodko mówia i co obiecuja. najlepiej było by ciagnik podłączyc do hamowni wtedy miałbys jasno na papierze ze cos jest nie tak z jego moca. moze spróbuj zagrac tak z serwisem fabrycznym ty dajesz zamawiasz hamownie i za nia płacisz jak okaze sie jednak masz racje oni zwracaja ci koszty jesli okaze sie ze jednak oni maja racje ty pokrywasz wszystkie koszty. fabryczny przyjedzie wtedy kiedy dostanie info od jaryszek ze sami sobie nie moga poradzic


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Śmiech na sali.

Dzwoniłem do Jaryszek opowiedziałem historię, a oni są zieloni, wcale nie dziwi ich fakt że zdecydowanie słabsze ciągniki tzn MTZ czy nawet c 360 lepiej zachowują się w transporcie !!!! Masakra nikt nie wie o co chodzi. Serwisant nic mi nie podpowiedział, wydałem grube pieniądze na sprzęt od nich a oni zlewają sprawę !! Do kogo mam dzwonić?, serwis główny odsyła mnie do Jaryszek, Jaryszki do serwisu centralnego i tak w kółko. Szkoda gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Piszesz, że słaby jest tlyko w transporcie. W pługu ma wsytarczająco mocy? Dawniej w transporcie miał wiecej mocy czy od nowosci w transporcie był słaby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

W ORCE JEST TO SAMO, TEZ JEST SŁABY, NA POCZĄTKU BYŁO LEPIEJ, ALE TYLKO PRZEZ PEWIEN CZAS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

jaki szeroki plug nim ciagniesz i z jaka predkoscia?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

I twierdzisz, ze nie ma mocy! :(


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

nie pamiętam dokładnie z jaką prędkością jeżdżę, to był strzał:(. Tak czy inaczej jest słaby strasznie, może coś w tym jest że orka jest ok a transport już gorzej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

pewnie Ci sie tylko wydaje, ze jest slaby... miales powietrze w kolach? :( Jesli ciagnie taki plug z taka predkoscia i w miale gleboko, to napewno slaby nie jest.


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

nie przesadzaj, przeczytaj co napisałem na początku, a nie się wymądrzasz. Ursus z 2 przyczepami mnie wyprzedza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rom19    0

weź pod uwagę, że MTZ osiąga 25 km/h na najwyższym biegu a Ty swoim DF na 3 medium :( całkiem inne skrzynie wiec lepiej porównuj prędkości z jakimi się poruszają pod górę a nie na jakim biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj