vdan

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Polecane posty

Laval    11

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m.

 nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m. "

Widzicie jak kolega potwierdza to o czym piszę nie tylko zresztą jak.

 

autoostrowski, czy zeby prowadzić z Tobą bardziej merytoryczną dyskusję, mógłbyś używać przeglądarki ze sprawdzaniem pisowni? To znacznie ułatwiłoby komunikację miedzy Tobą a forumowiczami.

 

 

nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.

Widzisz we wpisie przekazałem dość ważne i merytoryczne informacje, a kolega yudin nie pokaże o cochodzi z tymi podkładkami. Bo to bez sensu zarówno w mechanicznym regulatorze jak i w elektryku jak w tym ciągniku. W ECU jest zapisana procedura autokalibracji jak również Serdią da się ją trochę pozmieniać.  Widzisz

 

 

bo ja nie stódiowałem mechaniki nieznam pojęcia jak podkreślam zawsze to moje hobby

I dlatego właśnie masz totalne braki mechanice a podstawówka daje podstawowy zasób wiedzy na całe życie. Jest takie stare przysłowie psy szczekają a karawana idzie dalej. Tyle że szczekaniem nie nadrobisz braków w swojej wiedzy i to nie jest tylko moje zdanie na tym forum.

 

 

Kolego Autoostrowski to nie chodzi o to co ja mam kumać tylko żebyś ty z siebie pośmiewiska nie robił choć by używając przekręconych nazw.

A cytować i pisać mógłbym długo ale ten cytat chyba wszystko wyjaśnia.

 

 

Kolego Ostrowski napisz to jakoś z sensem bo wywaliłeś tekst jak dwunastolatek.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

nie pod listwę a pod cały regulator, podkładka nie powoduje wsuwania listwy w blok.

K110 z tego co kojarze nie ma mechanicznego regulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Widzisz tylko pomijając już inne kwestie to. Podłożenie podkładki pod cały regulator w silniku pracującym z nadmiarem powietrza. Da więcej paliwa. Tyle, że ta większa dawka paliwa spowoduje podniesienie obrotów. Więc regulator cofnie listwę do położenia początkowego by utrzymać żadane obroty. I nic na tym nie zyskasz. A robi to bardzo szybko. Musiał byś wyjść poza zakres regulacji regulatora. Czyli bardzo gruba podkładka. Co by dało wyższy bieg jałowy i wyższe obroty max większe niż konstruktor silnika zaprogramował. Powyżej pewnych obrotów zareaguje system bezpieczeństwa cofając listwę w pozycję stop. Zapamiętują błąd. Dlatego też pisałem o chłopskim rozumie. Rozważyłeś to teoretycznie. Bo już w mechanicznym regulatorze dało się kształtować moc i moment obrotowy silnika.
Serdią 2010 na V poziomie możesz myszką dowolnie ukształtować krzywą mocy i momentu dla tego silnika. Jak przeholujesz to po prostu sterownik tego nie przyjmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

no musze sie zgodzić że logicznie to tłumaczysz... 

ale K 110 obsługiwało się początkowo serdią 2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Do dziś z najnowszymi bibliotekami posługuję się Serdią 2000. I nie ma problemu by pozmieniać sporo opcji. Czy też po prostu wgrać oprogramowanie od innego mocniejszego silnika. Jedyne czego nie zrobię z tym programem to obsługa DPF czy SRC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ta... Od wersji 1.8.6 z nowymi bibliotekami mierzysz, o ile mnie pamięć nie myli. A ostatnia aktualizacja wyszła 05.09.2015

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cris10    96

Dziś była u mnie hamownia , podnosili panowie moc . Po pomiarze na wom przed zwiększeniem mój K110 ma 90 km ! Po zwiększeniu na 110km inny ciągnik. Mieliście podobną sytuację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cris10    96

Czuć i to wyraźnie. Inny ciągnik, póki co test na miesiąc i jak będę chciał żeby tak zostało to 4 tyś brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

musisz sprawdzić w specyfikacji według jakiej normy ma zmierzana moc w fabryce, wiem że był okres że df mierzył tylko na gołym silniku, w stosunku do mocy na wom to nawet 10-15 % mniej mocy. ile lat ma twój df?
silnik napewno ma tyle ile podawał producent , kwestia tego ile z tej mocy wychodzi na wom bo każdy element chlodnica klimatyzacja skrzynia daje straty mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na WOM nigdy nie będzie miał tyle zmierzonej

po 1 WOM jest na przekładni

po 2 aby zmierzyć na hamowni trzeba wiedzieć jaka jest dokładnie przekładnia jakie przełożenie względem silnika pewnie nie wprowadzali korekt

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN

Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cris10    96

Deutz powinien posiadać 110 km , na wom'ie wykazało , że ma 90 km . Ale tak jak mówisz , klima , skrzynia itp i moc traci i nie osiągie na wom'ie 110 km jak zakładał producent. Myślę że ta moc była mierzona na gołym silniku i dlatego wyszło że ma 90 km na wom'ie..

 

15% ze 110 to jest 16,5 km czyli całkiem możliwe .

Firma co zwiększała moc trochę temat ogarnia więc chyba widzieli co robią.

Jeśli sterownik odmówi posłuszeństwa to firma przyjeżdża i wymienia . Nie obciążając mojej kieszeni .

W okolicy jest kilku takich co z tej firmy usług korzystała i nic się nie dzieje :) Będzie się psuło to będziemy naprawiać , to tylko maszyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN

Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje

Jasne nikt raczej się WinOLS nie bawi tylko wgrywa gotowca z innego mocniejszego silnika więc masz najczęściej fabryczny soft a nie grzebany. Wgrywanie tak jak w fabryce. Więc nic ECU nie będzie.Przeciez to zwykłe EDC 16 czy jak w nowszych 17. O starszych z mało typowym EDC 7 nie wspomonam Żeby było śmieszniej ciekawe skąd masz coś czego fizycznie nie ma. Czyli fabryczny komputer.

Widzę że tylko po to coś piszesz na forum by sprzedać swoje usługi.

Bo jakoś pomocy to nikomu nie udzieliłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest to sterownik EMR2 a nie EDC urządzanie jest to serdia z lewelem dostępu 4 dla serwisów jest to lewel 3 nic nie trzeba wgrywać wszystko si konfiguruje na sterowniku (dawki i tym podobne)

 

nie udzielam pomocy typu wykręć to wylutuj tamto i będzie działać nie udostępniam serwisówek i nic innego bo jak już mówiłem z tego żyje a dostępu nie ma prawie nikt do tego oprócz serwisu

 

urządzania jaki posiadam do deutz to serdia lewel4 allround tester zwany art lub sametester eds

 

jeżeli uważasz ze podniesienie mocy jest wykonywane przez wgranie wsadu z mocniejszego ciągnika to gratuluje wszystkie parametry można zmienić przy użyciu serdi to są taki sam sterowniki i w mocniejszym i w słabszym

 

winols hehehe chyba nigdy kolego nie podnosiłeś mocy na przykład w mercedesie gdzie wystarczy sdconnect i hasło któro pozwoli ci na odblokowanie odpowiedniego menu miłego


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Widzisz przeczysz sam sobie. Wgrywanie jest proste i bezpiecznie. Jak nie masz dostępu do Serdi na odpowiednim poziomie. A jak masz to parę kliknięć myszką i już nie przesadzisz, bo sterownik za dużych wartości nie przyjmie. Chyba że ominiesz zabezpieczenia na 5 poziomie. EMR to nazwa własna Deutza co oznacza masz w dokumentacji. A system jest zrobiony na EDC Boscha. Też to masz w dokumentacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EMR1, EMR2,

EMR3, (EDC7,EDC16UC40, EDC7UC31)

EMR4 (EDC17CV52, CV56B, CV54 )
EMS, MVS,

EMS2.1, EMS2.2, V-ECU


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Podałeś wszystko jak leci. Łącznie z oznaczeniami własnymi Volvo, który korzysta z silników Deutza. Pod własnym nazwami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi ci o v-ecu no to gratuluję że korzystasz z google nie mam więcej pytań


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Nie muszę sięgam na półkę do dokumentacji, albo loguję się na serwer Deutza.
Zresztą numery silników produkowane przez Deutza dla Volvo wchodzą do Serpica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj