deyu

Elektromagnes

Polecane posty

deyu    0

Jak sprawdzic elektromagnes przy rozruszniku zetor 5211 bo tylko słychac takie cykanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Może masz uszkodzony przewód sterujący włącznikiem. Weź kawałek przewodu i połącz krótkotrwale gruby zacisk z tym na włączniku. Jeśli zadziałał, to przewód do sprawdzenia ,jesli dalej cyka i nie włacza rozrusznika, to włącznik do wymiany(podpalone zwory). Najbardziej wiarygodne będzie obserwowanie jego działania przy wymontowanym rozruszniku. Podłączasz masę i przewód prądowy na zacisk włącznika, co powinno spowodować pełne wysunięcie sprzęgiełka. Jeśli przewód prądowy (+)podłączysz do dużego zacisku rozrusznika i dodatkowo zewrzesz z zaciskiem na włączniku, to sprzęgiełko po wysunięciu się powinno zacząć obracać się - rozrusznik pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tak, ten cienki przewód. Jeśli na krótko pali bez problemu, to najczęściej wina spadku napięcia na linii przycisk - włącznik elektromagnetyczny. Podłącz tymczasowo nowy przewód od włącznika do przycisku i spróbuj. Jeśli zadziała to wymień ten przewód, jeśli nie - winny przycisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14
Co jest nie tak bo rozrusznik kupiony nowy teraz ma ok 5 miesięcy, na starterze odpala to się zawiesi i kręci ale taki zamulony ledwo co, jak zrobiłem na krótko plus załączyłem z wejściem od starteru na elektromagnesie to też się zawiesza i kręci powoli, aku daje dobry prąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Albo kupiłeś chiński rozrusznik R11, albo słaba masa, albo słabe akumulatory, albo masz kiepski wyłącznik masy.Podepnij równolegle dobry aku 12V i wtedy zobacz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj