Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maly2306

Świecąca kontrolka od smarowania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maly2306    0

Witam wszystkich Forumowiczów!

Jak w temacie, świeci mi się kontrolka od smarowania w moim 7211. Po ostatniej wymianie oleju jak silnik się rozgrzał kontrolka się zapalała. po dodaniu gazu gasła, później było ok, a dzisiaj orałem i jak kontrolka w trakcie się zaświeciła tak czy zimny czy rozgrzany silnik świeci się. Jaka może być tego przyczyna, jeżeli ktoś orientuje się w tym temacie proszę o info??

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    264

z dnia na dzień raczej silnik nie zajechał się tak żeby zgubić ciśnienie. Moim zdaniem obstawiałbym zacięty zawór przy pompie olejowej. Na przyszłość pomyśl o założeniu zegara, fajna rzecz ciśnienie pod stałą kontrolą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:D u mnie po wymianie oleju i filtra kontrolka wcale nie gasła,no i co ? filtr oleju był do niczego łagodnie rzecz ujmując,marki nie wymienie,odradzam zakładanie wynalazków :lol:

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2306    0

czyli opcji kilka: sprawdzić czujnik, wymienić olej, a jak to nie pomoże to będę musiał sprawdzić pompę. Dzięki koledzy za podpowiedzi, jutro poszukam przyczyny.

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

winny jest bąk jak go czyściłeś to pewnie wymyłęś osady i tam gdzie są na górze te wuloty juś się wytarły od pracy i to on nie robi już ciśnienia. albo je wymień o ile są dostępne te końcówki albo cały nowy bąk ewentualnie wymiana na przystawkę i filtr wymienny. skończy się problem z ciśnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Majes897
      Witam, mam problem z wyjęciem wtrysków w zetorze 7745. Jeden wtrysk ładnie wyszedł, następne 3 wg nie chcą się ruszyć. Psikaliśmy wd-40 lecz nadal nic nie ruszyło. Macie jakiś dobry pomysł na wyjęcie ?
       
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez toobek
      Witam. Mam pytanie czy w Zetorze 7211 filtr paliwa powinien być podwójny czy pojedynczy? I czy powinny do niego iść rurki czy wężyki? Dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez woj_gothic
      Witam.

      Zakupiłem ciągnik, po niedługim czasie okazało się, że do remontu. No ale nic.... trzeba zrobić -będzie na lata.

      Głowice, pompa wał+blok poszły do regeneracji.

      Zrobiłem listę rzeczy do kupienia no i zaczynam dzwonić. Problem się stał w momencie jak przyszło do kupienia zestawu naprawczego tłoka . tj. tuleja tłok pierścienie . Dzwonie do różnych sklepów/firm o cene a tam rozbieżność o 200 zł na cylider.
      Jedni mają oryginał za 400 zł a inni oryginał za 220 zł . Teraz pytanei do was . O co tu chodzi ? Brać zestawy za 220 czy za 400 zł.Nie chcę wydać worka pieniędzy nie potrzebnie, ale też nie chcę komuś do kieszeni dać prawie tysiaka za nic.

      Druga sprawa to turbina.Moja nie nadaje się do regeneracji. Pytanie jakie turbiny do tego modelu podchodza aby koszta były normalne . Turbina oryginalna którą miałem to SCHWITZER 2 numer 311422 i za taką bądź też zamiennik niektórzy wołają po 2000 zł ....

      Bardzo prosze o szybką odpowiedź bo musze na dniach kupować części a nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić .
    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
×