Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maly2306

Świecąca kontrolka od smarowania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maly2306    0

Witam wszystkich Forumowiczów!

Jak w temacie, świeci mi się kontrolka od smarowania w moim 7211. Po ostatniej wymianie oleju jak silnik się rozgrzał kontrolka się zapalała. po dodaniu gazu gasła, później było ok, a dzisiaj orałem i jak kontrolka w trakcie się zaświeciła tak czy zimny czy rozgrzany silnik świeci się. Jaka może być tego przyczyna, jeżeli ktoś orientuje się w tym temacie proszę o info??

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    295

z dnia na dzień raczej silnik nie zajechał się tak żeby zgubić ciśnienie. Moim zdaniem obstawiałbym zacięty zawór przy pompie olejowej. Na przyszłość pomyśl o założeniu zegara, fajna rzecz ciśnienie pod stałą kontrolą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    8
:D u mnie po wymianie oleju i filtra kontrolka wcale nie gasła,no i co ? filtr oleju był do niczego łagodnie rzecz ujmując,marki nie wymienie,odradzam zakładanie wynalazków :lol:

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2306    0

czyli opcji kilka: sprawdzić czujnik, wymienić olej, a jak to nie pomoże to będę musiał sprawdzić pompę. Dzięki koledzy za podpowiedzi, jutro poszukam przyczyny.

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

winny jest bąk jak go czyściłeś to pewnie wymyłęś osady i tam gdzie są na górze te wuloty juś się wytarły od pracy i to on nie robi już ciśnienia. albo je wymień o ile są dostępne te końcówki albo cały nowy bąk ewentualnie wymiana na przystawkę i filtr wymienny. skończy się problem z ciśnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.