Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maly2306

Świecąca kontrolka od smarowania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maly2306    0

Witam wszystkich Forumowiczów!

Jak w temacie, świeci mi się kontrolka od smarowania w moim 7211. Po ostatniej wymianie oleju jak silnik się rozgrzał kontrolka się zapalała. po dodaniu gazu gasła, później było ok, a dzisiaj orałem i jak kontrolka w trakcie się zaświeciła tak czy zimny czy rozgrzany silnik świeci się. Jaka może być tego przyczyna, jeżeli ktoś orientuje się w tym temacie proszę o info??

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    292

z dnia na dzień raczej silnik nie zajechał się tak żeby zgubić ciśnienie. Moim zdaniem obstawiałbym zacięty zawór przy pompie olejowej. Na przyszłość pomyśl o założeniu zegara, fajna rzecz ciśnienie pod stałą kontrolą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:D u mnie po wymianie oleju i filtra kontrolka wcale nie gasła,no i co ? filtr oleju był do niczego łagodnie rzecz ujmując,marki nie wymienie,odradzam zakładanie wynalazków :lol:

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2306    0

czyli opcji kilka: sprawdzić czujnik, wymienić olej, a jak to nie pomoże to będę musiał sprawdzić pompę. Dzięki koledzy za podpowiedzi, jutro poszukam przyczyny.

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

winny jest bąk jak go czyściłeś to pewnie wymyłęś osady i tam gdzie są na górze te wuloty juś się wytarły od pracy i to on nie robi już ciśnienia. albo je wymień o ile są dostępne te końcówki albo cały nowy bąk ewentualnie wymiana na przystawkę i filtr wymienny. skończy się problem z ciśnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.