Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maly2306

Świecąca kontrolka od smarowania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maly2306    0

Witam wszystkich Forumowiczów!

Jak w temacie, świeci mi się kontrolka od smarowania w moim 7211. Po ostatniej wymianie oleju jak silnik się rozgrzał kontrolka się zapalała. po dodaniu gazu gasła, później było ok, a dzisiaj orałem i jak kontrolka w trakcie się zaświeciła tak czy zimny czy rozgrzany silnik świeci się. Jaka może być tego przyczyna, jeżeli ktoś orientuje się w tym temacie proszę o info??

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    266

z dnia na dzień raczej silnik nie zajechał się tak żeby zgubić ciśnienie. Moim zdaniem obstawiałbym zacięty zawór przy pompie olejowej. Na przyszłość pomyśl o założeniu zegara, fajna rzecz ciśnienie pod stałą kontrolą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:D u mnie po wymianie oleju i filtra kontrolka wcale nie gasła,no i co ? filtr oleju był do niczego łagodnie rzecz ujmując,marki nie wymienie,odradzam zakładanie wynalazków :lol:

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2306    0

czyli opcji kilka: sprawdzić czujnik, wymienić olej, a jak to nie pomoże to będę musiał sprawdzić pompę. Dzięki koledzy za podpowiedzi, jutro poszukam przyczyny.

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

winny jest bąk jak go czyściłeś to pewnie wymyłęś osady i tam gdzie są na górze te wuloty juś się wytarły od pracy i to on nie robi już ciśnienia. albo je wymień o ile są dostępne te końcówki albo cały nowy bąk ewentualnie wymiana na przystawkę i filtr wymienny. skończy się problem z ciśnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.