adeq15

Stare kabiny, wygłuszanie starszych kabin

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Patryk3802    200

Wątpie że zamontuje ją do 3p a jak by się dało to go strasznie ona oszpeci ...


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Raczej by założył. Błotniki do tego oryginalone i cacy by wyglądał. Tak jak Zetorki te nowsze a one ładne są przecież więc nie oszpecił tylko wymalować, szyby wstawić iu błotniki. A mocowania muszą pasować. Przecież to na fotce wszystko identyczne jak C-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxreif    0

Dzięki za szybką odpowiedź.

A może Kolega wie gdzie można dokupić drzwi, nawet używane ale w dobrym stanie, do tej kabiny (moje są na dole przegnite? Mieszkam niedaleko Kunowa i byłem dzisiaj w firmie, która produkuje kabiny ale niestety nie ma już w produkcji tego modelu i u nich drzwi są nieosiągalne. Przeszukiwałem sieć ale też niczego nie znalazłem.

Pozdrawiam

Janusz

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Ale masz drzwi czy nie masz? Jak sa zardzewiale czy uszkodzone to przecież na pewno da sie je naprawic.

 

Jak to sie mowi szpachla szpachla i  jeszcze raz szpachla. 

 

Wspawac kawalek blachy czy profila i juz gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

To prawda ja kupiłem taką kabinę za 200 zł i też dzwi były dołem przegniłe. Blacharzowi dałem 40zł i jego materiał. 30 min. roboty i farba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
...Mieszkam niedaleko Kunowa i byłem dzisiaj w firmie, która produkuje kabiny ale niestety nie ma już w produkcji tego modelu i u nich drzwi są nieosiągalne...
i to są polskie małe firmy - przestają produkować główny produkt to i przestają produkować części zamienne.

Dlatego nie lubię kupowac polskich produktów.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Ale pomyśl że tych maszyn nie produkują od 18 lat więc czemu ktoś ma robić do nich kabimy tak długo skoro ok kilkunastu lat można kupić do niego kabinę Bardziej komfortową. Poza tym szyby można kupić, przynajmniej kupiłem 2 lata temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

i to są polskie małe firmy - przestają produkować główny produkt to i przestają produkować części zamienne.

Dlatego nie lubię kupowac polskich produktów.

Na zachodzie jest inaczej? ;)


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

No ja szukałem części do ŻUKa z 1978 roku i się znalazły ale FSC był sporą fabryką, podobnie ursus, części idzie dostać do sprzętów sprzed 30 lat.

 

Czy zachodnie jest lepsze - czasem tak, nawet bo części ktoś dorabia, niestety w PL w sporej mierze produkty są na kilka lat i później znikają z rynku i człowieku martw się sam o części.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

He he do Zuka to zaden problem :)

 

Ja miałem taki sam problem z taką samą kabiną - objechałem pianką montarzową jak były zamknięte , póżniej elegancko wyciąłem tak jak powinno byc , zamalowałem i git B) mozna było jeszcze poszpachlowac dla lepszego efektu ale mi głównie chodziło o to zeby nie wiało tą dziurą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxreif    0

OK

Moje drzwi są najbardziej zniszczone na dole. gdyby były wykonane z profila to bym sam je naprawił ale są wykonane z elementów wykonywanych na prasach. Pospawać nie bardzo się uda. No cóż, jeśli nie znajdę uzywanych w dobrym stanie to będę musiał jakoś jak to się mówi polikować i narazie tak jeździć a międzyczasie przeglądać internet, może coś upoluję.

Pozdrawiam

Janusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

a jak się nazywa fabrycznie ta kabina (blaszak)??


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Gdzie niby chcesz wpakować te siedzenie? Przecież praktycznie nie ma miejsca...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

No tak, tylko wiesz sam chyba widzisz czy gdzieś da się zmieścić fotel dla pasażera.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Ja mam drzwi

Wszystko się da zrobić, ja u siebie chce wstawić siedzenie pasażera tylko że kabinę będę miał z błotnikami

Edytowano przez bartek1992

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxreif    0

O jakich drzwiach Kolega pisze? O tych do kabiny z Kunowa?

Edytowano przez maxreif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

do blaszanki


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Uszczelnić porządnie,odseparować ją od silnika,tak jak w zetorach,zrobić podłogę,błotniki zintegrować z kabiną,dać porządne poduszki gumowe pod nią,dach pewnie lepszy by był plastikowy,bo blacha robi niezły rezonans,potem wszystkie metalowe elementy wysmarować najpierw pastą głuszącą,a potem dopiero właściwe wygłuszeie,jakieś dobre maty głuszące,na podłodze najlepiej obustronnie z tym,że od góry najlepiej dać coś nie gnijącego,bo wiadomo,wilgoć itd.Potem ładą tapicerkę zrobić a błotnikach itd.Aha,błotiki to też lepsze by były plastikowez tego samego powodu,co dach.

Wychodzi na to,że ajlepiej od razu nową kabinę z plastikowymi błotnikami i dachem i dopiero potem dalsze przeróbki :rolleyes: Ale widzę,że Koja,to chyba powinna mieć błotniki razem z kabiną,zależy od wersji.W każdym razie,kabina nie jest jakaś mega badziewna,więc powolutku wszystko można zrobić.Sam mam kiedyś spróbować swoją wyciszyć,bo praca takim ciągikiem z kabiną,to męka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

@Marioboss w Kojach to akurat dach jest ładnie wyciszony i pokryty tapicerką i nawet jeśli nie jest ona razem z błotnikami to ma takie blachy pokryte tapicerką nad błotnikami i to też trochę wycisza, cała kabina jest mocowana na poduszkach. Ja u siebie nawpychałem między maskę a bak takiej trochę twardszej gąbki i wydaje mi się że dźwięk silnika jest taki jakby trochę stłumiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

W C-360 jest ten problem,ze nie za bardzo jest gdzie wsadzić zbiornik paliwa,bo pod spodem nie za duzo miejsca jest,a jak ktos kombinuje przedni naped,to już w ogóle pozamiatane.Żeby się zbiornika pozbyc,to mozna by wtedy kabinę całkiem odseparować od silnika i już mamy ciszej.trzeba by pewnie kombinować jak ci goście na jutybie,co to przerobili tą 60-kę i zrobili nowe zbiorniki w miejscu skrzynek na akumulatory.dziwne troszkę rozwiązanie,ale preaktyczne,bo nie zaijmuje więcej miekjsca,niż orginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj