arassso

jak pomalowac cała moja brygade ursusów

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Ten zółty z tej foty to wygląda na jakiś sraczkowaty w życiu bym nie pomalował takim kolorem ciągnika. Najlepiej jakis oczoje*ny kolor, k**ew**a czerwień + srebrne felgi+ czarna reszta :lol: Machnąc nalepiej na jakieś zestawienie barw znanych marek gdzie widzisz że to ładnie wygląda


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Witam, chciałem sprzedać swojego ursusa no ale, nie wiem czy lepiej odstawić go na cacy pomalować wszystko i dopiero wsytawiać na jakichś stronkach czy lepiej żeby klient zobaczył jak wyglądał jak był u mnie, w jakim jest stanie po tych 8 latach u mnie itp. oczywiście wszystkie sprawy związane z elektryką to już inna bajka. Ale jak wy byście woleli gdybyście mieli kupywać hmmm.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6900

No wiadomo że niemalowanego. Ja swój agregat pomalowałem i źle zrobiłem choć nie było na nim rdzy. Ale zrobiłem fotkę jak wyglądał wcześniej jakby co. A ty wolałbyś oglądać pomalowanego wyglądającego jak nówka czy kupić normalnego i i samemu pomalować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

No właśnie ja wolę kupić nie malowanego, bo kto wie czy ciagnik nie stal w krzakach przez pare lat i wyciagniety pomalowany trafił na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Polacy są dziwni i zależy na kogo trafisz. Jeden kupi niemalowanego a drugi będzie marudził, że jak pomalowany to pewnie był w opłakanym stanie. Tak samo jest jak bardzo dbasz o samochód to powiedzą, że malowany, albo szykowany do sprzedaży. Postaraj się aby była sprawna instalacja elektryczna i żeby ciągnik był w miarę czysty.

Powodzenia w sprzedaży.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jak z ojcem oglądamy ogłoszenia bo planujemy kupić coś od 5211 do 7245 i tak przeglądamy te ciągniki i jak widzimy opony uwalone farbą to żołądek się przewraca. Omijamy również te ze świecącą maską oraz z maską zaokrągloną plastikową, musi być kompletny nie pokrzywiony oraz opony z bieżnikiem w miarę i wtedy wiemy co kupujemy. Jeszcze lepiej jeśli kupiony w Agromie. I to tyle. Kolego jeśli nie jest totalnie pordzewiały i porysowany to nie maluj, to że silnik ma małe odpryski ciemnej farby i prześwituje czerwona na silniku to nie poprawiaj. Szczerze Ci radzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Niee maska jest jedynie co wyblaknięta trochę... Bo nie zawsze stał w garażu... Nie widać rdzy ani innych takich rzeczy... Jak coś się tylko psuło jaka kolwiek mała usterka odrazu szedł na warsztat nie było czekania bo by się zapomniało o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

W środku go troszkę tylko odpicuję, i bdz git :D więc jak ktoś chętny to ten, zgłaszać się :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jak środek wyczyścisz to napewno ktoś doceni uczciwość bo kto maluje ten coś ukrywa. Baba jak się maluje to tez chce z sześćdziesiątki zrobić z siebie trzydziestkę no nie? Więc kolego powodzenia w sprzedaży ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

To nie maluj. Szkoda Twojego czasu i pracy jaką włożysz ponieważ nikt tego nie doceni. A będą marudzić a czemu malowany, pewnie maska nowa bo po jakimś wypadku. A tak to mają dobrze zachowany egzemplarz w oryginalnym stanie. Ja bym nie malował ;)


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Jakbym miał malować to zrobił bym na pewno foty w trakcie malowania przed malowaniem i po malowaniu na dowód że nie żadna podpucha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

JA też teraz szukam i patrzę żeby był nie malowany.Jednak malowany odstrasza niektórych.Ewentualnie kuop pastę i wypastuj maskę.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Tak właśnie zrobię. W środku bdz odstawiony że aż żal go bdz sprzedawać ;p

Edytowano przez Poke912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja bym nie malował swego ciapka kupiłem w stanie bardzo dobrym może lakiery nie były w stanie super ale położyłem sam i jestem zadowolony. Dodam że ciągnik nie był chyba myty więc przeszedłem się do o koła i patrzę no wom kiśnie lewa zwolnica uwalona w oleju co kosztowało mnie ok 100 ale chyba lepiej zapłacić 100 i mieć zrobione a żeby było to zamalowane i nie było tego widać :) więc postaw się w roli kupującego i się zastanów jaki być wolał kupić poobdzierany czy odmalowany z ukrytymi usterkami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter1222    156

JA również bym go nie malował tylko powyczyszczał, posprawdzał czy wszystko jest jak trzeba i wystawił. B)


Sprzedam siano i sianokiszonkę w belach ,możliwy transport!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stajniaomega    11

Czy ktoś stosował już żółtą farbę z Granitu na swoim Ursusie. Na allegro jest po 25 zł za puszkę. Chciał bym wiedzieć jak z jakością i efektem. Proszę o poradę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwasq    5

Kolega to się do niczego nie nadaje od 4 lat zajmuję się remontami ciągników zawsze stosuje lakier akrylowy raz zdarzyło mi się tym malować ruska na niebiesko :) lakier warty swej ceny;/ schnie/ twardnieje bardzo długo prawdopodobnie szybko traci połysk i jest mało odporny na czynniki atmosferyczne i mechaniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    211

polecam farbe renolak. Bardzo wytryymala na uderzenia i blaknięcie tylko droga a cena zalerzy od koloru np czerwona 80zł czarna i biała po 55zł zgniła zieleń 70zł. Sprawdzona na zetorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja polecam farbę w akrylu i czerwony meksykański. Tylko że w akrylu to też troche kosztuje.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

A co z lakierami Nopolux również z granitu. Malowałem takim DT-a na czerwony MF schło szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Dobrym rozwiązaniem jest lakier poliuretanowy RM z mieszalnika,w cenie 70zł/litr.

Bardzo dobre krycie,wystarczą dwie warstwy.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Pawel197890
      Witam...Mam problem z C 385 nie wyłącza womu ...Panowie co może być za przyczyną.
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez Kamil_N
      Witam,
      zabrałem się za wymianę oleju i okazało się, że do korka miski olejowej mam przyklejone 3 kawałki metalu jak na zdjęciach, jakiś pomysł co to może być zanim ściągnę miskę?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi



    • Przez Jasioodtraktora
      Witam. We wcześniejszym forum miałem problem ze szczelnością zaworu hamulca pneumatycznego w c330 i ktoś polecił mi kupić zestaw uszczelnień, ale jak rozebrałem mój zawór to tam nie ma miejsca na takie uszczelki chyba że ja nie wiem gdzie to wsadzić. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj