lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Adi96    1559

Gdzieś jakby powietrze się dostaje do pompki i zapowietrza się.Też miałem podobny problem w c-360 tylko ciągnik mi nie gasł a buszowało paliwo odstojniku.Przyczną okazała się nie równa powierzchnia w miejscu przykręcenia pompki ręcznej dałem podkłakę miedzianą i problem znikł,może być jeszcze problem u  ciebie z pompka zasilająca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deco1985    0

W sumie to napisałem niedokładnie w pierwszym poście bo napisałem, że wymieniłem ręczną pompkę a ja już wymieniłem całą pompę zasilającą na nową.

Gdyby było coś nie tak z zasilającą to sobie tak myślę, że zapowietrzone byłyby już filtry, a ja mam tylko zapowietrzoną pompę wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel0126    15

Witam, chciałbym się dowiedzieć w którą stronę kręcić śrubką od regulacji dawki paliwa aby ją zmniejszyć. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mam pytanie odnośnie początku wtrysku w c 330 . według otworów w kole zamachowym początek wtrysku zgrywa się z pierwszym otworem ale wtedy paliwo idzie na 2 wtrysk od rozrządu .tłok jest też prawie w górze. czy to właśnie dla drugiego cylindra ustawia się początek wtrysku w c 330?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    563

Przypadkiem nie masz w tym ciągniku silnika z c 328  lub wału korbowego od niego? Różnica polega na tym, że 328 ma 2 miejsca na kołki osadcze (przeciwlegle)  i można założyć koło "odwrotnie" ,a c330 na 1 kołek. Tak wygląda to w tych starszych silnikach /fota z neta/

640667007_1_644x461_sprzedam-kolo-zamach

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to 330m z 90 roku i silnik nigdy nie był zmieniany. chciałem zobaczyć czy mam dobrze ustawiony początek wtrysku a tu mi na pierwszym cylindrze od chłodnicy wychodzi przesunięcie o 180 stopni. dopiero po sprawdzeniu na drugim pasuje w otwory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1559

Czemu dajesz pytanie o układ  korbowy-tłokowy w temacie Pompa Wtryskowa nie rób tutaj zamieszania,jakiś ład musi być tu zachowany.Tyle jest tematów w kategorii silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mluki    0

Przepraszam ale zrobiłem to niechcący, proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ur330    3

Witam. Mam pytanie. Muszę wymienić uszczelkę między pompą wtryskowa a rozrzadem. Nie Mam zbytnio doświadczenia. Czy jak wymontuje pompę i nic nie będę kręcił wałem ani pompą. To czy przy montażu muszę ustawiać początek wtrysku itp. Jesli teraz wszystko dobrze chodzi??? 

Proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    414

Oznacz sobie ustawienie jakie masz teraz i będzie ok czyli przed rozebraniem sprawdz czy znak koła zębatego pompy pokrywa się ze znakiem koła pośredniego. Jeśli tak to zaznacz ustawienie koła zębatego pompy z piastą pompy czyli tym elementem na którym siedzi to koło i do którego się je mocuje. Możesz też w okienku zaznaczyć powinno tam być 0 widoczne lub kreska. Dodatkowo możesz zrobić znak między obudową pompy a obudową pokrywy rozrządu choć tam powinny być takie kreski i powinno się pokrywać ale takie oznaczenie nie zaszkodzi wtedy nic się nie przestawi jak ustawisz ponownie na wszystkie znaki :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ur330    3

To najlepiej zrobić kreskę na całym kole zebatym i piastą na pompie i zrobić znak na pompie i korpusie i powunno być ok ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba pompa jest na fasolkach, więc musisz ją zamontować tak samo, jak jest teraz.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Hej,mam ciągnik c330 z 1983roku i ponad 4000mtg zrobione od nowości czy pompa wtryskowa może byc już mało wydajna? Planuje wymienić końcówki wtryskiwaczy ale czy to wystarczy bo kopci na czarno i na zimnym jest zamulony i mało mocy , przy kosiarce jest też słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    93

Zacznij od podstawowych rzeczy: filtry paliwa , filtr powietrza , zaworek przelewowy, wtryskiwacze .Istotne jest ciśnienie wtrysku. W moim przypadku regenerację pompy wtryskowej robiłem po ponad 7 tys. mtg , ale tylko dlatego ,że pękła sprężyna sekcji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Gdzie jest dokładnie ten zaworek przelewowy? 

Jakie objawy były przy pękniętej sprężynie?

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    414

Jak pęknie sprężyna to sekcja nie będzie podawała paliwa, co do zaworu to gdzie może być taki zawór? :P skoro przelewowy to zapewne na przelewie, czyli tym zaworkiem przykręcona jest rurka przelewowa od strony pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

A po regulacji dawki na pompie wtryskowej zmienią się ustawienia wtryskiwaczy zrobione przez serwis?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1559

Co ma regulacja pompy do wtryskiwaczy? Pytasz mnie co na priv zrobić teraz pytasz tutaj  czy pompę robić co za człowiek uparty...  Kup te nowe końcówki ustaw je na 135 bar i zobacz co się będzie działo wina pompy czy wtryskiwaczy...  Dotkniesz pompy nie potrzebnie a potem będziesz płakał że słabo pali lub coś nie równo chodzi,naciągasz się sam w koszta.Zaczyna się od najprostszych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam, zdjąłem dzisiaj filtr powietrza z kolektorem i zobaczyłem że dolot jest mokry czy to normalne? Może pytanie banalne,ale nigdy jeszcze nie sprawdzałem tego i nie wiem


       


    • Przez Kala3452
      Witam potrzebuję info na tem luzu zaworowego New Holland T6080
    • Przez patataj_
      Witam, mam problem z wyjściem wału z silnika trzydziestki, a mianowicie Koło zamachowe jest zdjęte i aluminiowy uszczelniacz też. Wał w środku jest odkręcony, wszystkie te mocowania są poodkręcane A wał nie chce wyjść. Jak go wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez tata1
      Witam
      Na jesieni oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Mechanik twierdzi że wymieniał sekcje. Wtryskiwacze są nowe założone (warszawskie) i ustawione. A mimo to ciągnik ciężko zapala, szczególnie w zimie. Na zimnie kręci ze 20 sekund i wychodzi biały dymek, po czym wreszcie zapala. Jak ciepły to prędzej. czemu tak się dzieje? CO może być.
    • Przez dragonmt852
      Zauważyłem ostatnio taki "wyciek" i może pytanie dla niektórych banalne; czy uszczelka głowicy jest do wymiany?



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj