lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

bobytempelton    161

@Mtracz jak ustawia się wtryski pod daną sekcję? to jakaś fuszeriada skąd takie doświadczenia masz :lol: , sekcje ustawia się na stole probierczym po to aby biły idealnie tę samą ilość paliwa, mają być idealnie równe, to samo końcówki, ustawia się na to samo ciśnienie w zakresie "od do" a jeżeli to możliwe identycznie, bo będzie nierówno pracował, a jakość pracy silnika zależy od pompy, takim czymś pompiarz psuje sobie markę :D

@ursus, pompa na stół, obniżenie wyrównanie dawek to mały koszt do stówki.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Można wszystko ustawiać osobno i będzie dobrze ale jak pompiarz będzie miał wszystko (pompę, wtryski) i on sam to ustawi to będzie pracowało jeszcze lepiej.

Sekcja sekcji nie równa jak i wtryski, dlatego najlepiej zgrać to razem.

Może nie dokładnie ustawia się wtrysk pod sekcję ale przypisując wtrysk pod dana sekcję można dokonać na stole minimalnych poprawek.

Wkręcamy wtryski w kolejności zgodnie jak pompiarz zaznaczył i uwierz że lepiej to chodzi.

I znam to z autopsji bo walczyliśmy z problemem u sąsiada w zetorze. Wtryski ustawione, pompa zrobiona a on nie chodził tak jak trzeba. Zabraliśmy wszystko do pompiarza, nic nie wymienił, mówił że wszystko w normie ustawione, ale trochę podłubał podpisał który wtrysk do której sekcji i po złożeniu pali z półobrotu (jak Chuck Noris) .

A właśnie ten pompiarz ma najlepszą renomę bo po nim wszystko lux chodzi i nie jeździ się z reklamacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Witam. mam pewnien problem , założyłem pompe wtryskową po regeneracji wszystko ok , ciągnik pali , po dłuższej jezdzie zauważyłem że cieknie mi olej miedzy śrubkami mocującymi , powinna tam być uszczelka nowa a ja założyłem na starej .. Czy jest możliwość jakaś zapobiec temu wyciekowi oleju bez odkręcania całej popmy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Nie ma co się szczypać. Odkręć pompę włóż nową uszczelkę i masz spokój do następnego odkręcenia pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Witam,

Mam problem z swoja 330. Gdy silnik jest zimny nie chce zapalac. Kręci bardzo dobrze, ale nie łapie. Paliwo się nie cofa, pompowanie pompka ręczna nic nie daje. Pompa wtryskowa 1,5 roku po regeneracji, wtryski również. Kiedy już uda się go uruchomić nie reaguje na gwaltowne dodawanie gazu. Zaczyna walić z tłumika glębami czarnego dymu i lekko zwiekszy obroty. Dopiero po kilku sekunda gwałtownie wejdzie na obroty. Jeśli stopniowo dodam gazu nie ma takich problemow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Objawy zarysowanej, lub zjedzonej sekcji, spuść olej z pompy wtryskowej, jak zamiast oleju jest ON to zawieź do pompiarza który wkłada sekcje za kilkadziesiąt nie kilkanaście zł czyli za pompe od c330 bierze przynajmniej 400zl.

 

Jak masz olej w pompie nie ON to końcówki leją.

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Witam kto mi podpowie jak dobrze ustawić pompę w c-330.

Po bio pompa padła a dokładnie tłoczek przy króćcu jak idzie rurka do wtrysku. Założyłem drugą pompę i założyłem wg znaków na kołach "0"

i schody się zaczynają bo pompa moze np dawać na ten tłok co idzie w dół zamiast sprężać. Trochę ciągnik dyszy i czuje że trzeba jeszcze zrobić korektę ale normalnie wkręca się na obroty. Czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrol11    0

podepne sie pod temat, czy wymieniajac reczna pompke musza byc zachowane jakies znaki czy polozenia??? czy nie ma to najmniejszego znaczenia- jak odkrece pompke i rusze silnikiem to czy cos sie poprzestawia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

dodam od siebie że nie warto zakładać zamienników tylko oryginał URSUS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Co za znawcy zrobili zdjęcie do góry nogami?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

oryginal za kolo 200pln??? juz kupilem taka http://allegro.pl/sh...item=2483932456 zobaczymy co bedzie. dzieki za odpowiedzi.

Będzie to że pochodzi z sezon lub dwa i kupisz następną :lol: , już to u siebie kiedyś przerabiałem. Oczywiście zależne od ilości mth ile robisz:)

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Powiedzcie jak wyeliminować wycieki paliwa w okolicach pompy wtryskowej, filtrów paliwa i wtryskiwaczy na łączeniach tam gdzie powinny być podkładki miedziane, u mnie prawie z każdych tych połączeń kapie paliwo, ciągnik z prawej strony po suchych zasiewach ma całą prawa stronę tak oblepioną w kurzu że prawie silnika nie widać <_<

Próbowałem nawet zakładać takie stalowe podkładki z gumką w środku od hydrauliki siłowej i innych i nic to nie pomogło. Można jakoś temu zaradzić, bo pozostało mi jedynie tak dokręcić śruby gdzie są te podkładki miedziane że gwint przekręcę??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wymień na nowe podkładki miedziane.Tylko sprawdź czy są miękkie.Czy się lekko zegnie.Jak jest twarda to nagrzej do czerwoności i wrzuć do wody wtedy podkładka zmięknie i przy dokręcaniu dobrze uszczelni. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A jeszcze lepiej pozamieniaj miedziane na aluminiowe, są miększe tyle że ich leciutko się dokręca i łatwo je zerwać.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wszystkie były wymieniane na nowe i były raczej twarde, bo zgiąć nie było łatwo. W jaki sposób nagrzać do czerwoności, nad kuchenką gazową może być??

Myślałem o aluminiowych ale jakoś ciężko je dostać w sklepach w moich stronach.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A główki przewodów i śruby masz bardzo zniszczone, porysowane? może to nie wina podkładek... miedziane też są dobre, nawet lepsze, aluminiowe to lepsze są tylko przy zniszczonych główkach.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj