lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

seweryn20    825

Zgadza się. Sekcja do 60-ki kosztuje naście zeta, uszczelniacz, łożyska tak samo. Części do 330 czy 360 nie są takie drogie dla tego wytrzymują tyle ile wytrzymują. Ja zapłaciłem za remont pompy do 60-ki o ile pamiętam coś koło 370 zł. Nowe sekcje, uszczelki, uszczelniacz, jakieś tulejki do regulatora, ustawienie. Dobrze chodziła po tym zabiegu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Seweryn no to na 100% nie dali Ci oryginalnych sekcji i zaworków!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

teraz mało gdzie wstawiają orginały bo wzrasta cena remontu pompy, a większość szuka aby zrobić jak najtaniej ;) ale co by tam nie wstawili, ważne aby chodziło tak jak powinno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deLord    1

Uczciwy pompiarz powiedział mi że jest jeden producent części do pomp gdzieś w Indiach

a reszta firm się pod tym podpisuje i słono każe sobie płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Niedawno mój wujek robił remont pompy do C-330 i gość mu powiedział 150 zł za robocizne .I zapytał się czy ma zakładać oryginały czy import.Za części dał 290 zł , w sumie pompa wyszła go 440 zł , mówił że wogóle nie miał kątów na sekcjach jak ją wrzucił na stół mierniczy.Ale po remoncie pompy i założeniu oryginalnych części i wyregulowaniu .......to warto włożyć oryginał.Ciągnik przepięknie pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Przepraszam że pisze pod swoim postem ale nie chciałem zakładać zbytecznie nowego tematu a chciałem tutaj zapytać.Mam pytanko.Panowie powiedzcie mi czym się różnią sekcje i zaworki do pompy wtryskowej , chodzi mi o dwóch producentów Zetesem PZL-ZSM Piotrków Trybunalski i WZM Warszawa. Które sa oryginalne i które lepsze?Bo niedawno spotkałem się z sekcjami za 35 zł WZM i sekcjami PZL-ZSM , za 54 zł. Jaka jest różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zawsze wzm był lepszy, a dziś to te stare sekcje i wtryskiwacze regenerowane są lepsze od nowych


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Panowie mam takie nietypowe pytanko.......powiedzcie mi czym się różnią wtryskiwacze od C-330M a od C-330 , chodzi mi nie o końcówki wtryskiwaczy tylko o wtryskiwacz.Czy są takie same? Czy różnią się ? Drugie pytanko to jakie będą objawy jeśli pęknie sprężyna w wtryskiwaczu i wyrobi się większy otwór w korpusie od igły końcówki wtryskiwacza??

Edytowano przez zonk28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Panowie pomóżcie :) mam problem z ciapkiem dzisiaj leciałem na 6 tak 2000 obrotów i tak jakby nie dostawała paliwa przez chwilę i obroty spadną o 100 i potem dalej normalnie co to może być jakiś syf w układzie? Dodam że filtry były zmieniane jakieś 15-20 mth. I niedługo będę zaglądał do wtrysków i teraz dylemat jakie wstawić gdyby te się nie nadawały? Mam na stanie stare używanie ale sprawne Wuzetemy to lepiej je założyć czy szukać jakichś innych ? I trzeba ustawić ciśnienie jakie będzie odpowiednie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jeśli filtry były wymieniane to raczej paliwo dochodzi, a syf moze gdzies byc ale mysle że wtedy by wiecej spadał z obrotów. Musisz sprawdzić stan pompki zasilającej podobne objawy daje właśnie słabe jej ciśnienie oraz zaworek z kulką na przelewie z pompy. Co do końcówiek WZM są dobre, a ciśnienie na jakie sie ustawia to 135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Zawsze wzm był lepszy, a dziś to te stare sekcje i wtryskiwacze regenerowane są lepsze od nowych

miałem teraz przegląd pompy paliwowej i wtrysków - ustawiane i regulowane 2 lata temu.

Obecny warsztat zdziwił się że pompa jeszcze działa, końcówki wtrysków od razu do wymiany - ciągnik od ostatniego zajrzenia do p.paliwowej zrobił może z 200-300motogodzin.

 

Obecny warsztat polecił końcówki wtrysków czeskie a nie WZM które wg nich padają po 6-12 miesiącach nie mówiąc już o najtańszych z agromy czy grene.

Powiem tak - ciągniczek teraz ładnie mruczy, dobrze wchodzi na obroty.

 

Reasumując - WZM to była dobra firma ponoć, tak jak ursus i bizon ale obecnie część firm nie chce montowac ich podzespołów (chodzi mi o WZM).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Jeśli filtry były wymieniane to raczej paliwo dochodzi, a syf moze gdzies byc ale mysle że wtedy by wiecej spadał z obrotów. Musisz sprawdzić stan pompki zasilającej podobne objawy daje właśnie słabe jej ciśnienie oraz zaworek z kulką na przelewie z pompy. Co do końcówiek WZM są dobre, a ciśnienie na jakie sie ustawia to 135

Czyli że pompę zasilającą do sprawdzenia tak??? Nikita ja mam używane ale jeszcze z ubiegłego wieku końcówki także tamte na pewno są konkretne :) A jak ciapek puszcza czarny dymek to raczej wtryski się nie kończą czy się mylę ???

Edytowano przez damjan15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Mozna sprawdzić czy pompa ma dobrą wydajność, a co do czarnego dymu to mogą lać końcówki bo za małe ciśnienie juz na nich jest lub uszkodzona któras

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Wydajność pompy sprawdzać to trzeba pompę ściągać ;) więc najlepiej zacząć od końcówek nie zaszkodzi jeśli tam się zajrzy i sprawdzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

0,5 litra w zupełności wystarczy bo smarowanie odbywa sie pod rozbryzgiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

0.5 litra to troche za dużo bo wypluje ci rurką z boku .Prawidłowo to jest 0.3-0.4 litra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

kola zgrywasz na rozrządze ale później i tak musisz kąt ustawić wtrysku żeby był odpowiedni nie za wcześnie nie za puźno i poto jest ołek są dwa otwory zawsze jeden to kąt wtrysku a drógi maz położenie tłoka w górze


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

mam problem w ursusie c328 kopci mi na czarno lekko gazu dodam i juz czarny dym wtryski sprawne pompe mam od 330 kupiona byla nowa z 20 lat temu do tej pory chodziła bez remontu co moze w niej siedzieć i ile by mnie kosztowała regeneracja pompy i wtryskiwaczy


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Regeneracja pompy 350zł.

Nowe końcówki wtrysku WZM 40zł sztuka czyli 2*40=80zł

Są też po 17 i 25zł

Ustawienie wtrysków 5 zł sztuka

Pompę i wtryski najlepiej rób w jednym zakładzie to ustawią wtryski pod daną sekcję w pompie a to dużo daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj