lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Adi96    1848

Skoryguj  kąt zapłonu  i znaki  na rozrządzie jeśli będzie prawidłowo  to pompa,ale na jaki kolor ci dymi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prs613    0

Podejrzewam, że opiłki w oleju smarującym pompę wtryskową mogły mi uszkodzić łożysko stożkowe w pompie. Po tej przygodzie odkręciłem pokrywę regulatora obrotów i wymyłem ropą, wymieniłem igiełki. Po skończonym sezonie planuję wymienić i łożysko stożkowe, czy muszę wymontować cała pompę z ciągnika? Czy da radę dobrać się do niego od strony koła zębatego bez wyciągania pompy z C330?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie,gdzie oddać pompę z c 330 w woj.lubelskim ??

ktoś ostatnio regenerował ??jaki koszt

jak warto to mogę i wysłać pompę.,ale tez potem nie chciał bym zostać bez pompy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Pompy warto wyssłać do Zabrzegu tam robi gość perfekcyjnie

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brykacz    2

Witam, dzisiaj chciałem sprawdzić stan oleju w pompie i co się okazało zamiast oleju jest tam paliwo (ropa). Chyba tylko regeneracja pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jeśli przepuszczają sekcje to regeneracja, a jak pompka zasilająca to sam możesz to naprawić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pikas4    0

Witam, poszukuje informacji dotyczącej prawidłowego smarowania pompy wtryskowej do C330 starego typu z ręcznym mechanizmem dozowania dawki rozruchowej.  Nowszy model pompy mieści 0,6 l oleju i posiada połączone komory regulatora i sekcji wtryskowej natomiast nie odnalazłem żadnej pewnej informacji ile oleju należy zalać do pompy z rozdzielonymi komorami. Pytam ponieważ posiadam pompę przystosowaną do t25, która  nie posiada miejsca na bagnet olejowy w obudowie regulatora , na który powołuje się stara instrukcja do ursusa. Osoba od której zakupiłem pompę wspominała, że obie sekcje zalewa się po 0,3 l, ale jak tak wykonałem to przez pewien czas w zakresie niskich obrotów (objaw występował trochę powyżej niskich obrotów około 500-600 obr) silnik nie chodził równo, co obrazuje filmik https://www.youtube.com/watch?v=ywH6CCxPlDQ, objaw podobny jakby zbyt obficie zalało się pompę i nieprawidłowo chodził regulator, z czasem objaw ustąpił , zapewne po wypchnięciu zbędnej ilości smarowidła (

). Wiem że olej jest w pompie ale przyznam, że jeszcze nie sprawdziłem ile go pozostało po sezonie. Jeśli ktoś posiada tą starą pompę  chęcią bym poznał ile oleju wejdzie lub też jak wygląda prawidłowy bagnet od regulatora.  Dodatkowo będę wdzięczny za informacje jak odpowietrzane są obie komory ponieważ nie ma w pompie tego wielkiego korka  jaki pojawia się w późniejszych modelach.

post-205841-0-87162500-1493257906_thumb.jpg

post-205841-0-85670600-1493257912_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Książkowo regulator obrotów około 90 cm3 a pompa 30cm3 na pewno w pompie z regulatorem starego typu i nowszego wyposażonego w bagnet   pod dźwignią gazu mniej więcej.

Sama pompa ma bagnet to ten czerwony korek koło króćca wtryskiwacza, wlew oleju w tym typie pod  wzbogacaczem dawki paliwa. Sprawdż czy na pewno jest osobno smarowana pompa i i regulator. 

W pompie żadnych komór się nie odpowietrza poza układem w którym znajduje się paliwo a do tego służy korek  wkręcony z boku pomiędzy sekcjami.

http://instrukcja.pl/storage/other/2/1466284244.pdf

Strona 23, 3, 44, 46, 47, 49. Przynajmniej w 30-ce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

nalewasz olej po odkręceniu tego korka pod przyspieszaczem zapłonu około 0,5L i po kilku godzinach pracy sprawdzasz poziom na bagnecie(ten czerwony korek ) jeżeli miarka jest sucha dolewasz około 0,2L .Jeżeli nalejesz zbyt duzo oleju to jego nadmiar i tak wycieknie przez rurkę nadmiarowa


nie ma czegos takiego jak " zalewanie każdej sekcji po 0,3L oleju , nalewasz go tym wlewem pod przyspieszaczem zapłonu i kontrolujesz poziom na bagnecie , nadmiar oleju w pompie paliwowej nie ma żadnego wpływu na pracę silnika, bo i tak jego nadmiar wycieknie przez rurkę nadmiarową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michcio846    0

Witam. Chciałbym się dowiedzieć za co odpowiada śruba przy regulatorze obrotów (zaznaczona na zdjęciu). post-217785-0-34915300-1500280963_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

U mnie w 330 obroty tak falują po regeneracji pompy, ale tylko przez pierwsze 2-3 minuty. I myślę, że to samo "się ułoży".


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Regulator reaguje z opóźnieniem przejdzie z czasem. Przynajmniej wiesz że jakieś nowe części założyli  :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

U mnie w 330 obroty tak falują po regeneracji pompy, ale tylko przez pierwsze 2-3 minuty. I myślę, że to samo "się ułoży".

 

Nigdy w życiu!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deco1985    0

Witam,

nie chcę otwierać nowego tematu dlatego zapytam tutaj. Mam problem z moją 30-stką. a dokładnie myślę, że z pompą wtryskową. Po 30-40 minutach pracy zaczyna go dusić a następnie gaśnie, a poza tym wydaje mi się, że jest słabszy niż kiedyś. Jeśli zgaśnie, jak odkręcę dwie rurki, które idą z pompy na wtryskiwacze i włączę rozrusznik to nie podaje paliwa lub robi to tylko na jeden wtryskiwacz i to też bardzo słabo. Wtedy odkręcę śrubkę odpowietrzającą pompę wtryskową poruszam parę razy ręczną, paliwo pojawi się na pompie i znowu odpalę traktor, tak mniej więcej na 30 minut. Wyczyściłem bak z syfu, który tam był, wymieniłem pompkę ręczną oraz filtry, wyrzuciłem sitko, które było przy kraniku od baku. Ewidentnie zapowietrza mi tą pompę, gdyż po zgaśnięciu na filtrach jest cały czas paliwo. I stąd moje pytanie, czy coś jeszcze mogę spróbować czy po prostu dać całą pompę do regeneracji i więcej nie kombinować? 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj