lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Gdzie w Lubelskim lub innych okolicach od Zamościa znajdę DOBRY zakład regenerujący pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W  Uchaniach jest  zakład , robili mi kiedyś  do  1224 i  chodził  kilka lat  ok .

To prosta pompa , więc  każdy  pompiarz sobie  poradzi 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

nawet tak proste słyszy się że spie**olą robotę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prs613    0
Napisano (edytowany)

Czy opiłki które się dostały w oleju do pompy wtryskowej mogłyby mieć wpływ na pracę czegoś oprócz regulatora obrotów?

Edytowano przez prs613

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Może ktoś wstawić zdjęcia jak macie u siebie mechanizm gazu ręcznego bo mi tak chodził nie za bardzo nie mogłem ustawić więcej jak 1600 i wracał a teraz wymieniłem tą podkładkę cierną i jest jeszcze gorzej, jak mocno przyciągnę ręką to jest ze 2000 obr ale jak puszcze to od razu leci na 1200 i mniej, pod tą nakrętkę od dźwigni dałem 2 podkładki i nic, jakieś sugestie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adhock    2

Czołem koledzy...

 

Robiłem sobie ostatnio w ciapku obsługę techniczną. Wymieniłem olej w silniku i pompie wtryskowej + filtry oleju i paliwa. Ciapka odpowietrzyłem, odpalił i pracuje bez problemu. 

 

Problem pojawia się przy gaszeniu. Po zatrzymaniu silnika przez kilka sekund słychać stały dźwięk skrzypienia wtryskiwaczy. Co ciekawe nie jest on taki jak np. przy kręceniu korbą (pojedyncze wtryski), tylko właśnie tak jak napisałem, stały i ciągły przez kilka sekund mimo, że wał już się przestał obracać. 

 

Co to może być???

Edytowano przez adhock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

A może to nie wtryski? Odkręc przewody, i kręć rozrusznikiem


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Dziwne. Myślę że ci wtryski nie trzymają. Chodzić będzie to, ale napewno gorsza sprawność będzie.
Musisz je odkręcić, i zawież do majstra. Od takiej pracy mogą zawory się wypalić


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Dziwne. Myślę że ci wtryski nie trzymają. Chodzić będzie to, ale napewno gorsza sprawność będzie.

Musisz je odkręcić, i zawież do majstra. Od takiej pracy mogą zawory się wypalić

A jak kolego wtryski mogą nie "trzymać", i skąd wiesz co tam się w ogóle stało że stwierdzasz że wypali zawory? Wróżysz z fusów czy masz inną technikę?

Końcówki wtryskiwaczy o ile nie były w ostatnim czasie wymieniane warto wymienić, to nie jest duży koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak właśnie "bida piszczy" :P . Jak dla Mnie to kompresja gdzieś se psiuka . B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dokładnie albo kompresja albo ciśnienie oleju u mnie podobny słychać dźwięk jak gasze ale tylko w lecie jak zimno to nie ma tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adhock    2

@Adi96 a silnik pracuje normalnie, tak jak u mnie? Da się z tym pracować? Z jednej strony nie chciałbym ryzykować, a z drugiej robienie dużego remontu teraz nie jest mi na rękę. Sezon w pełni, a to mój jedyny ciągnik  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

A jakie przewody odkręcałeś? Wysokiego ciśnienia czy przelew od wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

A odkręć przelew wtryskiwaczy i sprawdź co się będzie działo. Dodatkowo jak gasisz i występuje ten dzwięk zobacz czy drży rurka przelewowa idąca od pompy do zbiornika. U mnie identyczny dźwięk występuje podczas pompowania paliwa pompką ręczną

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adhock    2

@Roki212, przy pompowaniu pompką ręczną też faktycznie tak jest, zapomniałem napisać. Przy ręcznym pompowaniu z tego co pamiętam zawsze było słychać pojedyncze miarowe wtryski paliwa, a teraz są takie długie i przeciągłe jak te na filmie. Przelewy wtryskiwaczy odkręcę jak z roboty wrócę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

To już mamy odpowiedz hehe bo koledzy z forum jak czytam to już by rozbierali, wymieniali itp  :P

Wymieniłeś filtry i teraz nic już paliwa nie blokuje masz pełny przepływ na filtrach, czyli podczas gaszenia jak już paliwo nie jest podawane na końcówki a pompa zasilająca dalej jeszcze podaje i wytwarza ciśnienie to słychać jak paliwo idzie przelewem, właśnie tak samo jak byś pompował pompką ręczną

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No i faktycznie ten dźwięk występuje przy pompowaniu B) . Przed chwilą też wymieniałem filtr paliwa B) . Brawo Roki212.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Witam.
Na wiosnę dałem pompę do regeneracji. Przy odbiorze dowiedziałem się, że były wymienione sekcje i została ciut podniesioną dawka paliwa. Teraz dosyć mocno mi dymi po odpaleniu przez jakąś minutę, oraz jak mocno dodam gazu. Czy to dymienie to wina za mocnej dawki, czy być może coś skopałem przy ustawianiu GMP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj