lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

balcerek1    92

Ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej z wtryskami od c-330 ?

pompa 320 zł i wtryski 60 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel0126    16

Koledzy lepiej kupić nową pompę wtryskową do c-330 czy zregenerować starą?

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz to zależy i ta stara ma lat ja bym był za nową bo stara może mieć luzy w obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

Daj do regeneracji, może nie jest jeszcze zła. Najlepiej oddaj razem z wtryskami :)


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Nowej nie kupuj bo te nowe nie są nic warte (mowa o tych za 1700 zł itd)... Możesz oddać swoją do regeneracji lub oddajesz swoją dostajesz już po regeneracji inną i jakąś tam jeszcze część dopłacasz.

Jeśli nie masz ze swoją jakichś tam poważnych problemów to oddaj do naprawy wymienią sekcje, zaworki, łożyska, uszczelnienia itd co tam znajdą wadliwego i będziesz zadowolony.

Ja ze swoją miałem problemy woziłem kilka razy do naprawy, ale cały czas coś w niej stukało i waliło więc się wk******m i oddałem starą dostałem inną po kompletnej regeneracji i jestem zadowolony http://www.agrofoto....7-ursus-c-330/. Pompa była kompletna z zasilającą z Mielca i protokołem naprawy co było w niej wymieniane.

Brałem u gościa z allegro, ale teraz ma konto zawieszone, mogę podać stronkę internetową http://www.diesel-service.com.pl/

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

A jaki przebieg traktora? w mojej c 330M z '87 roku pompa chodzi w oryginale , nic nie robione , przebieg około 12tys mtg

 

moim zdaniem do regeneracji

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel0126    16

Szczerze to nie wiem ile on przepracował MTH bo jak go kupiłem to był zepsuty zegar i kit wie ile on nie działał. Ale na nim jest niecałe 4 tyś. MTH. Po zakupie wymieniłem zegar i dopiero 70 MTH przepracowałem ;) Ale chyba zrobię tak jak kolega roki mówi, że zamienię moją na zregenerowaną już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

A na jakiej podstawie diagnoza że pompa zła ?

Na wymianę to zależy w jakim zakładzie regenerowane ,


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilC-360    4

Witam mam problem z C-330 mianowicie siadła mi pompa wtryskowa wykręciłem ją i mam zamiar jechać wymienić na zregenerowaną, lecz mam problem ze zdjęciem "Sprzęgiełka" tego kułka co się na nim ustawia zapłon. Próbowałem już wszystkie sposoby. Proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kółko jest przykręcone 3 śrubkami M8 do piasty pompy - odkręcasz i zdejmujesz...jeśli odkręcone się trzyma wystarczy lekko stuknąć ;) w wałek pompy i powinno spaść...powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

chcesz zdjąć piastę z pompy ? w jakim celu ? ta druga pompa będzie z piastą ( :wacko: albo powinna z nią być ;))

ta piasta trzyma się na stożku ( wałek pompy jest stożkowy ) i klinie...odkręcasz nakrętkę i zwykły niewielki ściągacz powinien pomóc...

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilC-360    4

Tak chce ją zdjąć w celu bo niejestem pewien czy w tej innej to będzie ale niestety nieposiadam ściągacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

będzie...nie potrzebnie chciałeś zdjąć :) a można to zrobić też bez ściągacza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel0126    16

Nie podaje paliwa paliwo ścieka rurką przelewową przy odpalaniu i przy pompowaniu pompką ręczną, ale stwierdziłem że wymienię moją na zregenerowaną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usiu4513    0

witam jak ustawić rozrząd w ursusie c330 ponieważ po regeneracji pompy paliwowej założyłem ją spowrotem odpaliłem ciągnik lecz po wciśnięciu pedału gazu do oporu niewchodził on na wysokie obroty. Stracił też on na mocy ponieważ przed regeneracją pompy na 5 bez problemu wyjeżdżał z obciążeniem z lasu a dzisiaj pod górkę z pustym wozem musiałem redukować na 4. Proszę o pomoc !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    1

Prawdopodobnie musisz tylko wyregulować moment wtrysku paliwa.

Chodzi o to, że musisz odkręcić dekielek z pokrywy rozrządu, który jest jakby przed pompą (6 albo 8 śrubek na klucz 10 chyba). Potem trzeba poluzować 3 śruby mocujące tryb z pompą. Łapiesz kluczem za środkową, większą śrubę (19 chyba) i nieznacznie przekręcasz w jedną albo w drugą stronę. Potem zakręcasz poluzowane 3 śruby. Trzeba utrafić. Odpalasz, sprawdzasz, czy wchodzi na wysokie obroty. Jak będzie źle, to znowu robisz to samo, tyle że przekręcasz kluczem w drugą stronę albo i w tę samą. Trzeba popróbować.

Żeby to idealnie ustawić trzeba by mierzyć ustawienie pierwszego tłoka, a z tym jest trochę więcej roboty. Kąt wtrysku wynosi w C330 30o +/- 1o jakbyś chciał się w to bawić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po co się bawić w te wchodzenie na wysokie obroty, przecież to i tak to nie daje gwarancji poprawnej regulacji.

 

Fabryka pomyślała o możliwości ustawienia tego w sposób niezwykle prosty.

W obudowie koła zamachowego po prawej stronie, dokładniej to od przodu, wykręcasz specjalną śrubę z kołkiem i wkładasz ją w otwór odwrotną stroną, jak kołek wskoczy w otwór na kole to będzie to znakiem dla którego powinien nastąpić początek tłoczenia paliwa przez pierwszą sekcje. Prawidłowo tak to powinno się robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wrobel-2    0

Tak jak pisał KRISTOFOR trzeba zrobić tylko bez odkręcania przewodów paliwowych kręcić śrubą na klucz 19 tak jak pisał dawid2m do pierwszego oporu i wtedy jest początek wtrysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj