lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Roki212    1817

POL1 no ok, ale jak wleje za dużo i pojeździ jakiś czas to wyrzuci nadmiar i nie powinno dalej cieknąć, a napisał że po tygodniu znów ciekło jak uszczelnił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

No ale nie napisał gdzie uszczelnił.

Myśle że na łączeniu korpusów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Jakby nie było skoro paliwo się leje( nieważne czy przelew czy na łączeniu) to albo pompa jeżeli z przelewu albo pompa do regeneracji ( w obu przypadkach możliwe)


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Zgadza się na łączeniu korpusów. Paliwo cieknie od dołu obudowy, po prostu już nie ma tam uszczelki. Kiedyś mi się lało paliwo przez taką rurkę podobno był namiar i leci dalej ale zrobiłem wężyk i mi leci od razu bezpośrednio do zbiornika paliwowego. jest ból w tym że wypala mi ten olej i jest ciągle paliwo. ogólnie pompa według mnie nie potrzebuje regeneracji, trzeba ją dobrze uszczelnic, ustawić wtryski i pompe. Co polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Wykręcaj pompę wtryskową razem z zasilającą i wieź na warsztat. Tam ci ją rozbiorą i wymienią wszystkie uszczelnienia i uszczelniacze wtedy będzie szczelna. Co do dostawania się paliwa zobaczą tam co przepuszcza czy sekcje czy zasilająca i również wymienią co trzeba. Ustawią pompę i wtryskiwacze i będziesz miał spokój.

 

Ps. mówisz że nie potrzebuje regeneracji już samo uszczelnienie i ustawienie jest regeneracją bo trzeba ją rozebrać aby wymienić uszczelki. A jak jeszcze coś się okaże że do wymiany też chyba nie zostawisz starego no nie...

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

tylko nie próbuj rozbierać pompy samemu bo tylko możesz zwiększyć koszt naprawy. Do regeneracji weź tez wtryskiwacze to Ci ustawi/wymieni.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

wszystko zależy od tego co tam robione. W najgorszym wypadku jakieś 600 musisz szykować. Zależy też od części na chińskich będzie taniej ale odradzam


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Taaa 600 to chyba u Ciebie.

U mnie całkowity koszt naprawy pompy do ciapka na polskich sekcjach i zaworkach a także zregenerowanie pompki zasilajacej to 250 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

za 250 to polska co najwyżej uszczelka może być.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Chyba u Ciebie.

Widocznie kupujesz części w Pewexie lub Baltonie że tak drogo u was :ph34r:

 

2X http://www.farmexpert.pl/zawor_pompy_wtryskowej_do_urs_produkt4302.aspx

 

2X sekcje z tej samej firmy u nas kosztują 41zł .

To już za same elementy tłoczące jest 140zł + uszczelki podkładki , ustawienie i jest 250zł.

Przy czym serwis sekcje i zaworki kupuje w innej cenie.

jak dochodzi regulator obrotów to dochodzi regeneracja , nowe tulejki itd.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Tego roku latem dawałem swoją pompę z uszkodzonym regulatorem obrotów. Naprawa kosztował 150 w tym jeszcze simering reszta była w stanie idealnym( regenerowana w tym samym zakładzie jakieś 15 lat temu). pytałem ile kosztowała by "pełna regeneracja". Powiedział że około 600 ale stara zostaje w zasadzie tylko obudowa. Zakład ten istnieje o kilkudziesięciu lat i poleca go każdy mechanik w okolicy.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

no mi też sąsiad mówił że płacił za regenerację pompy około 300zł, ale dokładnie nie wiem. Mam nadzieje że będzie jak najtaniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Miej lepiej nadzieje aby była jak najlepiej zrobiona, żeby nie trzeba było znów wydawać na to kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Większość pompiarzy to pewnie teraz zakłada sekcje i zaworki THM by za rok znów mieć robotę.

Więc należy z pompiarzem takie rzeczy wcześniej uzgodnić co zakłada wewmątrz pompy.

To ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Uzgodnić wiadomo nie zaszkodzi, ale jak to jest z tymi ustaleniami (oczywiście nie wszędzie) różnie bywa, są tacy że ustalisz a i tak pcha co popadnie...

Szybciej dogadasz się na pół litra :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dominik55, bez obrazy, ale postępujesz trochę bez sensu w tym temacie. Skoro masz świadomość, że w pompie jest paliwo, to czemu nie wymieniłeś wcześniej pompki zasilającej? Wiedziałbyś wtedy czy to ona, czy sekcje. Gość od pomp i tak ją wymieni. Piszesz, że ciągnik ma moc, więc sam odpowiedziałeś sobie o stan sekcji, że dają radę. Pompując ręcznie, słychać piszczenie przelewu czy nie?  Coś słyszałem, iż nie wszyscy chcą się podjąć naprawy pompy od 25/28.  
Póżniej też pracować może różnie. 

Edytowano przez Mariusz-C330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

koszty zależy od warsztatu i co muszą zrobić u mnie wołają ok 450zł ja do c330 mam po pompę którą wziąłem na wymianę (dałem swoją oni dali mi po wymianie sekcji) niestety zadowolony nie jestem pompka ręczna zaciągała paliwo efekt nie mogłem odpowietrzyć po wymianie na nową pompkę zasilającą odpowietrzył się układ po dwa ciągnik nie pracuje do końca tak jak powinien. Wtryski nowe ustawiane, zapłon, kąt wtrysku ustawiony na nowo, zawory wyregulowane a ciągnik to ciężko pali. Dodam że 4 lata temu robiłem remont silnika i kompresja powinna być dobra mocy mu nie brakuje jakieś pomysły proszę o podpowiedzi co robić dalej bo na zimny to tragedia go odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@pol1 pamiętam tak ok 4-5 lat temu regeneracja pompy c330 kosztowała 270zł :D teraz ok 400zł, dobra sekcja wtedy kosztowała 61zł. x2, gdzie robota, uszczelki,łożyska zaworki, sprężyny, itd :D a jak coś innego rozwalone ... łoj tysiące :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Boby nie ma regóły.Co serwis to inna cena .

Wiadomo że jak chcemy pompe zrobić na lata to pasuje założyć zespoły tłoczące z najwyższej półki.

Reszta w rękach pompiarza.Tak by ustawił to jak w nowej pompie.

Ja u ciapka robiłem pompę ale części kupowałem sobie sam i przy mnie gość wszystko robił.Dodatkowo do robocizny dostał wódke.

Co do pompy złego słowa nie powiem ...można ocenić jak pracuje w moim filmiku.

W mojej okolicy jest wielu fachowców ale zaufanie mam tylko do jednego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

ja już zawiozłem pompę do regeneracji, mam już kupić i wymienić pompkę, zostanie ona uszczelniona, przejrzana i jak będzie jakaś część zła to zmieniona. koszt imprezki to powyżej 200zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Po co masz kupować pompkę jak piszesz że zostanie ona uszczelniona, przejrzana i jak będzie coś złego to wymienione.

Skoro pompiarz Ci to zrobi to po co chcesz kupić nową pompkę.?

A ten pompiarz powiedział Ci jakie sekcje i zaworki założy?

Bo coś te 200zł to na regeneracje mi nie wyglada ale na podkręcenie pompy na starych sekcjach i ustawienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Chodziło mi o pompe że mi ją dobrze sprawdzi i zużyte części wymieni, tak sprawdzi mi sekcje zaworki itd. pompke od razu już była do wyrzutu i trzeba nową ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Witam. Też mam mały problem z pompą C-330. Wczoraj chciałem wymienić w niej olej i korkiem spustowym wyleciało około 1 litra ON (przybrudzonego olejem). Czytałem wcześniejsze wpisy w tym temacie i prawdopodobnie to pompka zasilająca przepuszcza paliwo do oleju. Mam taką nową pompkę i mogę ją wymienić jeśli to jej wina. Było tam tyle ON i czy może być jeszcze jakiś problem, że nie wyleciało to rurką od nadmiaru? Jeszcze jedno ile oleju wlać do pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Jeśli masz nową możesz spokojnie wymienić, po wymianie zobaczysz czy nie będzie ponownie ON się przedostawał jeśli nie to będzie jej wina.

Że nie wyciekało przelewem mogło być zbyt mało jeszcze w środku cieczy lub też simering na wałku pompy lekko przepuszcza, ale to by rósł poziom oleju w misie olejowej. Co do ilości oleju wlewam butelkę po wódce czyli 0,5l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj