lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

Trzeba wiedzieć jakie kupować, lepsze ale 2 razy droższe są silikonowe, są one koloru ciemnopomarańczowego, lub akrylowe w metalowej obudowie np firmy Coteco ale za takie do mz-ki na wał dałem 40zł za sztukę. Tyle że te lepsze silikonowe nie w każdym rozmiarze są dostępne od ręki a o akrylowych już nie wspominając jeśli w ogóle mogą występować.

 

Coteco czy Corteco?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Corteco.Ale takie simmeringi stosowane są w autach a nie traktorach.Po za tym te ciemno różowe są OK.Czarne lubieją w zimie twardnieć i olej ucieka.

Ja np. jak daje nowy simering to dodatkowo skracam sprężynke o pół centymetra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jakie znaczenie, traktor- samochód. Ważne aby rozmiar był dostępny, a Corteco produkuje dobrej jakości uszczelniacze, "znam" je od ponad dekady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Coteco czy Corteco?

Literówki się każdemu zdarzają ale przecież wiadomo o co chodzi.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Literówki się każdemu zdarzają ale przecież wiadomo o co chodzi.

no ja za często tego nie kupowałem więc marki nie znałem.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jeszcze dobra jest firma Erling nawet lepsza jak Corteco.

Elring, ale piszą że w tej firmie zdarzają się podróby.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może nie zakładając nowego tematu. Czy ktoś wie, gdzie można zregenerować podnośniki? Chodzi mi o plecak w Zetorze 25. Mam bardzo wyrobiony wał, uszczelnienia, hydraulikę.

 

Ponawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

Brałem już od niego i 8 lat chodziła bez problemu ale już siada i niedługo będę musiał robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutra333    0

witam! ja mam podobny problem z 30tką. podobnie jak u kolegi kapie ropa z rurki tylko,że do tego dochodzą jeszcze problemy z odpalaniem, brak siły, pompke paliwową już wymieniłem, ale nie poprawiło to wiele.. jak ją pompuje to przez jakiś czas trzyma ciśnienie a zaraz opada.. Sądzę, że to może sekcja? co wy na to? tak czy tak pompa chyba do regeneracji..

 

poprawka pompa zasilająca a nie paliwowa... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Witam! z racji że moja pompa cieknie paliwem i zamiast oleju jest paliwo chciałbym się was dowiedzieć jak mam prawidłowo zdemontować tą pompę żeby ja zawieść do regeneracji? czy można to samemu zrobić? Jak ją założyc po regnaracji? trzeba wołać kogoś do pomocy? czy zapamiętać sobie jej ustawienie nic nie ruszać i po regenracji tak samo założyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

jeżeli ciągnik dobrze chodzi na tej pompie to nie daj do regeneracji tylko kup i wymień pompkę zasilającą bo to ona przepuszcza rope

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Jak jest zimny to bez pomocy nie zapali, szczególnie w zime, jak jest powyżej 10 stopni to już sam da radę. Pompa jest sprawna bo silny jest traktor i idzie na niej, ale wtryski d*pne bo jak jest zimno to dopiero po chwili łapie na 2 tłok. Zastanowię się, ale prędzej wybiorę regeneracje niż wymiane pompki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

musisz kolego przed demontażem pompy wtryskowej zdjąć dekiel rozrządu, ustawić dobrze znaki co by zapłon się nie przestawił i silnikiem już później nie kręcić. Odkręcasz śruby mocowania koła rozrządu wyciągasz je a później śruby mocujące pompe do obudowy rozrządu. (rzecz jasna wcześniej wszyskie rurki i przewody paliwowe). Ja pompe w poniedziałek przywiozłem drugą po regeneracji z nowymi sekcjami jutro składam zobaczymy co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Po zamontowaniu i ustawieniu na znaki sprawdź tylko początek wtrysku bo nie powiedziane że będzie się zgadzał, niektórzy przed wymiana pompy robią sobie znaki na piaście koła i samym kole, a jak wstawią inna pompę zaczynają sie problemy bo nie jest tak jak powinno.

A co do pompy jeśli przybywa ropy to najczęściej winna jest pompka zasilająca i jej wymiana powinna rozwiązać problem. Dalej jeśli ciężko odpala trzeba sprawdzić wtryski i zawory

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najpierw sprawdza się wtryski potem obwinia się pompę wtryskową.

Jeśli robisz pompę to obowiązkowo wymień wtryski, starych nie ustawiaj bo to nie ma sensu.

Po montażu pompy sprawdź początek kąta tłoczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Paliwo jest zgadza się, ale cieknie mi przez obudowę do od spodu kleiłem to z 2 razy, ale to nie miało sensu bo po 1tyg już puszczało. Więc dam do regeneracji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak jest zimny to bez pomocy nie zapali, szczególnie w zime, jak jest powyżej 10 stopni to już sam da radę. Pompa jest sprawna bo silny jest traktor i idzie na niej, ale wtryski d*pne bo jak jest zimno to dopiero po chwili łapie na 2 tłok. Zastanowię się, ale prędzej wybiorę regeneracje niż wymiane pompki :)

Jeżeli to oryginalna pompa to dawkowanie paliwa do zapalania zimnego ciągnika masz ręcznie przez przekręcenie takiego pokrętła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Ale chodzi o to mi że pompa została zalana pompa olejem i wypaliło go. Zamiast oleju mam w pompie rope. Czy to wina pompki zasilającej czy sekcji? Czyli polecacie jak mam dobrą pompe to powymieniać pompke uszczelnić ja sam aby nie ciekła przez obudowe i nie oddawać jej do regenracji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

jeżeli zza pompy cieknie to tam jest przelew. Najczęściej jest to oznaka zepsutej pompki paliwa.

Edytowano przez ukasz

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Niekoniecznie.

Jak masz za duzo oleju to Ci będzie wyrzucać tamtedyk ten nadmiar oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj