lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Junkers    44

Główki są w porządku, równe jak szyba.

Ok, dzięki Wam, zastosuję się do wskazówek, może nawet jutro i o efektach napiszę.

Bardzo dziwi mnie to że te stalowe z gumką(nie taką zwykłą) w środku nie sprostały zadaniu...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
...Bardzo dziwi mnie to że te stalowe z gumką(nie taką zwykłą) w środku nie sprostały zadaniu...
Mnie też to dziwi bo tam gdzie z miedzianymi mieliśmy problem to właśnie te z gumką go rozwywały.

Może faktycznie masz porysowane główki przewodów lub te z podkładki z gumkami za mocno dociskasz.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wymieniłem wszystkie podkładki miedziane na nowe i problem ustał, w końcu jest sucho, aby pod pompką ręczną dałem aluminiową (zdobyłem w końcu). Podkładki wyprażałem do jasnej czerwoności i do wody od razu tak jak mówiliście i robiły się trochę 'miękcejsze', ale niewiele czasami nic to nie dawało i miały taką samą twardość. Bardzo zdziwiły mnie 2 podkładki, bo po włożeniu do zimnej wody po chwili robiły się prawie tak twarde, że ciężko było je wygiąć, ale tylko 2 takie były, nie wiem za co, mogły być z innej partii/sklepu.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Bo nie potrzebnie je wkładałeś do wody, jak zrobiła się czerwona trzeba było dać ostygnąć samoczynnie wtedy miękka bardziej niż aluminiowa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wymień na nowe podkładki miedziane.Tylko sprawdź czy są miękkie.Czy się lekko zegnie.Jak jest twarda to nagrzej do czerwoności i wrzuć do wody wtedy podkładka zmięknie i przy dokręcaniu dobrze uszczelni. :) Pozdrawiam


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Bo nie potrzebnie je wkładałeś do wody, jak zrobiła się czerwona trzeba było dać ostygnąć samoczynnie wtedy miękka bardziej niż aluminiowa:)

jak tak zrobisz to będą twarde

Koledzy dobrze piszą aby zmiękły trzeba nagrzane włożyć do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@Roki212 nie wprowadzaj kolegi w błąd.Ja samego początku tak robię że rozgrzewam podkładkę do czerwoności i do wody żeby zmiękła a jak pozostawisz do ostygnięcia to podkładka twardnieje.Ten sposób jest sprawdzony i dla mnie zdaje zawsze egzamin. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Nigdy do wody nie wkładałem i zawsze są miękkie po wypaleniu, nawet wczoraj kolesiowi wymieniałem pompkę zasilającą wypalałem je do czerwoności i nie wkładałem do wody i były miękkie dotkniesz ręką i się deformują :P nie są twarde. Każdy ma inny sposób :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWI007997    0

Witam ,czy ma ktoś informacje na temat modeli pomp paliwowych montowanych do c328 kiedyś slyszał o tym że wyszła seria z austryjackimi lub wengierskimi pompami ,jazeli ktoś ma info na ten temat proszę o odpowiedz :)pozdrawia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Witam mam problem, wyciągałem zbiornik paliwa w moim c 330, najpierw spuściłem paliwo ściągając węża co leci do pompy i ładnie zleciało wszystko, ale po ponownym montażu zbionika i po zalaniu ropy w ogóle z węża nic nie leci gdy jest nawet odpięty od pompy...? Co się stało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No dostał się jakiś syf ze zbiornika i zapchał otwór, weź przedmuchaj i poleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wyjmij kranik i sprawdź czy drożny, a może na początek sprawdź czy jest otwarty i czy paliwo nalałeś :D ,a później sprężonym powietrzem dmuchnij w przewód, jak nie pomoże wyjmij kranik.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Nigdy do wody nie wkładałem i zawsze są miękkie po wypaleniu, nawet wczoraj kolesiowi wymieniałem pompkę zasilającą wypalałem je do czerwoności i nie wkładałem do wody i były miękkie dotkniesz ręką i się deformują :P nie są twarde. Każdy ma inny sposób :lol:

A ja kazałem kupic kuzynowi w niemczech zestaw uszczelek miedzianych (Wurth) i to są uszczelki nie to co to nasze dziadostwo. Żadnego cyrku nie trzeba odstawiac z grzaniem są wąskie ale grube i bardzo plastyczne nie jak nasze cienkie szerokie a twarde jak kamień żeby takie twarde maszyny robili jak te podkładki to było by dobrze

A co do niedrożności w układzie paliwa to po prostu cos sie przytkało dmuchnij w przewód i już ja w C-360 którym miałem okazje pracować takie cos było często jakiś duży syf sie zaciagał często i nie sposób było go wydostać ze zbiornika


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam wyremontowany silnik, ale caly czas dymi. Niezbyt mocno ale wyraźnie to widać. Najdokładniej na tle drzew. dym jest lekko niebieskawy.

1. Może to być spowodowane tym, że tłumik mam sprzed remontu i wtedy razem z dymem szedł olej bo pękły pierścienie i może w komorze tłumika byc olej?

2.Czy może być to wina pompy wtryskowej?

3. Następny problem. Założyłem nowy simmering w obudowie rozrządu na wale korbowym i cały czas cieknie tamtędy olej. Simmering jest wg wymiaru. Jaki może być powód?

4. Ile kosztuje regeneracja pompy wtryskowej, ustawianie ciśnienia wtrysku, dawki, itp?

5. Co zrobić, żeby było lepsze spalanie, czystsze spaliny?

6. Czy wycieki spod pokrywy głowicy i pokrywy bocznej mogą być spowodowane przez uszczelki korkowe? Wydaje mi się, że nasiąkają i przepuszczają.

 

Ciśnienie oleju na poziomie od 0.5 MPa - 4.5 MPa

Układ paliwowy (pompa wtryskowa) przez około 20 lat nie widziała przeglądu.

 

Nowe:

Zestawy naprawcze, końcówki wtrysków, filtry paliwa, oleju, powietrza, uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

Te simmeringi to sa teraz gów.o warte mi polecaił na kole pasowym przy 3p na wale co jest załozony - nowy olej się wylał do cna - akurat ciągnik był po remoncie. załozylismy drugi i wytrzymał 3 miechy i powtórka. W końcu ojciec się wk.... i kupił jeszcze jeden, wyjął spręzynkę uciał z 1cm i zmontował spowrotem i trzyma juz ze 7 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Trzeba wiedzieć jakie kupować, lepsze ale 2 razy droższe są silikonowe, są one koloru ciemnopomarańczowego, lub akrylowe w metalowej obudowie np firmy Coteco ale za takie do mz-ki na wał dałem 40zł za sztukę. Tyle że te lepsze silikonowe nie w każdym rozmiarze są dostępne od ręki a o akrylowych już nie wspominając jeśli w ogóle mogą występować.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Witam

 

Mam wyremontowany silnik, ale caly czas dymi. Niezbyt mocno ale wyraźnie to widać. Najdokładniej na tle drzew. dym jest lekko niebieskawy.

1. Może to być spowodowane tym, że tłumik mam sprzed remontu i wtedy razem z dymem szedł olej bo pękły pierścienie i może w komorze tłumika byc olej?

2.Czy może być to wina pompy wtryskowej?

3. Następny problem. Założyłem nowy simmering w obudowie rozrządu na wale korbowym i cały czas cieknie tamtędy olej. Simmering jest wg wymiaru. Jaki może być powód?

4. Ile kosztuje regeneracja pompy wtryskowej, ustawianie ciśnienia wtrysku, dawki, itp?

5. Co zrobić, żeby było lepsze spalanie, czystsze spaliny?

6. Czy wycieki spod pokrywy głowicy i pokrywy bocznej mogą być spowodowane przez uszczelki korkowe? Wydaje mi się, że nasiąkają i przepuszczają.

 

Ciśnienie oleju na poziomie od 0.5 MPa - 4.5 MPa

Układ paliwowy (pompa wtryskowa) przez około 20 lat nie widziała przeglądu.

 

Nowe:

Zestawy naprawcze, końcówki wtrysków, filtry paliwa, oleju, powietrza, uszczelki.

 

Ps,

Tomek30 za 120 zł to sobie możesz głowice do komarka zregenerować a nie do ciągnika.

2 sekcje WZM lum PZL to koszt około 60-120 zł zależy jakie + zaworki 40 zł a gdzie robota i inne sprawy pompka itd?

Kolego.

To że na wolnych obrotach kopci Ci na niebiesko to może być wina

-złe zestawy naprawcze, jak masz MAHLE to takie "jaja" się mogą dziać ja osobiście miałem takie cuda jak ty dopiero po wymianie zestawów ciągnik nie kopcił na wolnych

 

- wadliwa pompa wtryskowa , żle ustawiona

 

-końcówki wtryskiwaczy wadliwe lub żle wyregulowane

 

-wypalone gniazda zaworowe i uszkodzone zawory

 

-żle ustawiony zapłon.

 

Przy czym największe znaczenie ma sprężanie czyli zestawy naprawcze, szczelność głowicy itd.

 

Ja po remoncie u ciapka miałem takie jaja jak ty mówisz kopcił na wolnych obrotach że szok.Olejem to aż żygał z kolektroa wydechowego ale tylko z jednego zestawu.Po wymianie zestawu jest tak jak na filmiku . :)

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś, gdzie w okolicach Rybnika (woj. śląskie) są zakłady, gdzie można zregenerować pompę, głowicę, ustawić wtryski itp? Lub jak nazywają się te zaklady w sensie dziedziny, czyli np. zakład mechaniki czy coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

W Zawierciu jest dobry zakład co regeneruje pompy wtryskowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

W Kobiórze,

 

facet nazywa się Śmietana wpisz sobie u wujka Googla "Śmietana pompy" i będziesz miał wszystkie dane. Znajomy mechanik wozi do niego wszystkie pompy i zawsze klienci są zadowoleni - ja też :D


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może nie zakładając nowego tematu. Czy ktoś wie, gdzie można zregenerować podnośniki? Chodzi mi o plecak w Zetorze 25. Mam bardzo wyrobiony wał, uszczelnienia, hydraulikę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Tomek30..

Proszę Cie nie wierz w takie bzdety.Oni zrobią Ci za 120 ale jak??????????

wstawią sekcje i zaworki THM-u podregulują itp i tak zostawią.

Pytanie ile to pochodzi i jak ciągnik będzie pracował?

Pomyśl.

Byś potem nie zakładał tematu że traktor mi kopci albo ciężko pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj