pronarek

Hydraulika i podnosnik t-25 [Połączone]

Polecane posty

mtracz    76

Powietrze w układzie. Pompa zasysa powietrze przez nieszczelne simeringi wałka napędowego.

Zestaw uszczelek do pompy 10zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Czyl gdzie te uszczelki się znajdują? W tym co się przykręca do tego pompę?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Uszczelniacze są w pompie hydraulicznej, na wałku napędowym który z niej wystaje.

Musisz wykręcić i rozebrać pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jak stara pompa to wymiana uszczelniaczy nie pomoże na długo.Lepiej kupić nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

pompa rok temu kupowana ale coś z nią nie tak od początku było mniej podnosi


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

No to reklamacja.A jak musisz kupić nową to kup większą,nsz16.Podnośnik śmiga jak szalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

A czy rozdzielacz nie będzie cierpiał przy mocniejszej pompie?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie powinien,tylko nie ruszaj zaworu ciśnienia.Szybciej działa na niskich obrotach,bo ma większą wydajnośc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter83    0

Koledzy mam pytanie odnośnie uszczelnienia rozdzielacza.Mianowicie leci mi pod wajchą od podnośnika.Jeśli można to proszę o wskazówki naprawy i jakiś link do części bo u mnie w okolicy lipa z częściami do Władka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

W czym była fabrycznie montowana ta pompa nsz16?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Peter83 musisz udać sie do sklepu i kupić dwie gumki,które uszczelniają rozdzielacz.Sciągasz wajchy,odkręcasz 6 śrub ósemek

i wymieniasz gumki.

Witek2010 ta pompa to po prostu wzmocniona wersja zwykłej pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No czy to jest wzmocniona wersja nie powiedział bym. Inny model pompy po prostu. nowsze chyba fabrycznie mialy taką a na eksport to na 100%


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Znalazłem w innym temacie coś takiego i za bardzo nie rozumię może mi ktoś rozjaśnić w którym miejscu znajduje się ten dławik?

 

"Od powrotu oleju spod tłoka jest wąż prawy. Być może u Ciebie zamienione są króćce łączące węże z głowicą siłownika. W jednym z nich znajduje się dławik. Króciec ten jest na większy klucz (chyba 24, ten drugi 22) i powinien być wkręcony z prawej strony."

 

Czyli ten z prawej strony patrząc od tyłu na ciągnik na większy klucz?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Dławik znajduje sie w króćcu na górze siłownika do którego przykręca się węże.Prawy jak patrzysz od tyłu władka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Panowie być może znalazłem przyczynę ciśnienia w zbiorniku oleju. Rozebrałem filtr oleju ale wcześniej kiedyś widać ktoś nim pokręcił a on ma być chyba książkowo ustawiony na 3,5 atmosfery jak mogę to ustawić sam? chciałem kupić nowy ale niestety nie mają czegoś takiego u mnie. Myślę że to może być przyczyną jeśli ten zawór jest źle ustawiony.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

wszędzie brak :/ spróbujęto jakoś ustawić...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wiesz na oko to chłop szpitalu umarł...A dalej troche nie ma sklepów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

odkręce z drugiego wladka i okaze sie czy to wogóle coś pomoże

 

Odkręciłem przemieniłem i niestety dalej to samo. Jeszcze pozostaje mi przemienić siłownik. Właśnie zauważyłem że na siłowniku nie mam tego "dzyndzla" u góry takiego co wystaje i na niego naciska ta opaska co można sobie ustawić. Mam to miejsce zaspawane czy to może mieć jakiś wpływ na to?

 

W książce pisze coś takiego:

Wyrzucanie oleju i piany przez odpowietrznik zbiornika oleju:

1)Zasysanie powietrza przez dławnicę wałka koła zębatego napędzającego pompy / Zdjąć pokrywę pompy i wymienić dławnicę

 

Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie to się znajduje. W pompie tego raczej nie ma tylko w tym co przykręcam do tego pompę?

Pompa dziś też nowa założona. Już mnie to zaczyna denerwować 3 dzień zmarnowany... Proszę o pomoc w tym temacie. Dzięki za dotychczasowe wskazówki.

Edytowano przez milanreal1
post pod postem

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Witam-ja nie mam Władka już dobrych parę lat ,ale mam LTZ 55 AN ,ten sam system hydrauliki.Czytając posty Witka proponowałbym wymienić cały olej{być może jest on zmieszany z innym wtedy będzie się pienił ,lub wymień grzybek w rozdzielaczu z prawej strony obok dźwigni podnośnika pod małym dekielkiem-może też być ten zawór lekko zacięty ,wystarczy wtedy go wyjąć i włożyć }Ponadto nie należy przesadzać z montażem wydajniejszych pomp 10-tka pracująca na jakościowo dobrym oleju hydraulicznym będzie służyć długo pod warunkiem nie agregowania traktorka z byle czym .Pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dławik powinien znajdować się w prawym nyplu na siłowniku. To to do czego przykręca się przewód. Lewy nypel jest pusty a prawy z dławikiem.

Powinien on być na przewodzie od podnoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zapomniałem napisać że olej też dziś zalany nowy. Rozdzielacz odpada bo jest nowy i na starym też miałem ten objaw. Pompę kupiłem zwykłą 10-kę. Jutro zmienię jeszcze simeringi te co są pod pompą i nad pompą jak to nie pomoże to przełożę siłownik jeśli to nie pomoże to będzie całkiem problem :(.

 

Musi gdzieś zasysać powietrze bo z czegoś to psikanie się bierze.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

ale zajrzyj do tego zaworu pod małym dekielkiem ,to tylko dwie śruby...wg. mnie jakby uszczelnienia na pompie siadły ,to by ciekła prędzej niż zasysała powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Póki co nowego rozdzielacza nie ruszam żeby nie stracić gwarancji.

 

Dziś przełożyłem siłownik i dalej bez zmian :/ Potem ściągłem podłąge i powyciągałem wszystkie rurki myślałem że może powrotna ta do zbiornika będzie zapchana niestety wszystko ok. Już nie wiem w czym szukać. Jutro wymienię jeszcze te simeringi nad pompą i pod pompą i trochę elastycznych węży założę bo strasznie te rurki naprężają się niektóre. (od pompy do rozdzielacza). Jeśli złożę i dalej będzie to samo trzeba się brać za rozdzielacz.A olej mam też wymieniony na nowy.

 

Męczy mnie tylko jedna rzecz to co pisze w tej książce obsługi:(podam jeszcze raz)

 

Wyrzucanie oleju i piany przez odpowietrznik zbiornika oleju:

1)Zasysanie powietrza przez dławnicę wałka koła zębatego napędzającego pompy / Zdjąć pokrywę pompy i wymienić dławnicę

 

Pisze że trzeba tam użyć aż takich dużych kluczy 27 32 i nie mam pojęcia w którym miejscu to się znajduje bo to nie jest ten dławik w siłowniku. Jescze tak długo nie rozwiązanego problemu we władku nie było nigdy u mnie :D dobrze że są 2 przynajmniej nie muszę kupować części tylko przekładam. :D Dziś czwarty dzień kręcenia bez efektów :D

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matiUrsus4512
      Witam koledzy posiadam Ursusa 4512 gdy wracałem do domu po orce  pług mi opadał na niskich obrotach, musiałem pilować na wysokich obrotach by jakoś dojechać. Po wymianie rozdzielacze i zaworu podnośnik podnosi ale jak da się wysokie obroty nawet pod obciążeniem ramiona się unoszą i wyciąga pług z ziemi . Co to może oznaczać co wymienić bo ja nie mam już głowy do tego traktor.
    • Przez baska524
      Koledzy mam ogromny dylemat a zarazem problem z moim aresem 610 a jest to nowy zakup i pierwszy traktor z ehr więc prosze o zrozumienie.
      Problem pierwszy nie dziala mi wogole kontrolka w liczniku od filtra szkrzyni biegów.nawet przy ddpalaniu nie zapala sie.
      Problem drógi dlaczego nie diała dociazanie podnosnikiem mam na mysli to ze gdy ustawie opuszcze pług na 20 procent bądz na 10 i pług wyjdzie z ziemi to naciskając przycisk od opuszczania pompa nie wpycha go do ziemi.A maiałem okazje jezdzic z gruberem innym aresem i tam to działało.
      Itrzeci problem gdy podnosnik jest opuszczony załuzmy na 2 procent i chce go zwiekszyc o 1 lub 2 procent to po nacisnięciu strzałki do gury odrazu na wyswietlaczu pojawia sie 35 procent.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam otoz mam problem z podnosnikiem w case 856xl z 88r bardzo wolno podnosi i szybko sie nagrzewa hydraulika. co za czym idzie podnosnik jeszcze gorzej chodzi i wspomaganie ciezej pracuje. . a i jeszcze jedno do was pytanie co moze byc za przyczyna ze nie dziala pokretlo przy podnosnikach z gory dziekuje za pomoc
    • Przez ChiquitaB
      Witam. Posiadam amazone d7 super s 3m z hydraulicznymi znacznikami. Sprawa wygląda tak ze jak chce sciezke przezucic to podnosi jedna strone i zamiast oposcic wtedy opuszcza ta sama strone. Czasami przezuci dobrze ale zaraz dalej to samo. Mial ktos podobny problem?
    • Przez Moscov
      Witam. W swoim Fendt'cie przy końcówkach hydraulicznych nie mam tych plastikowych kubków odprowadzających olej. Gdzie mogę je kupić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj