lolq1660

Przedni TUZ w NH T6050

Polecane posty

lolq1660    189

Siema temat dla użytkowników którzy posiadają lub wiedzą o co chodzi, otóż mam w t6050 tuza marki zuidberg i chodzi mi o to czy te tuzy są fabrycznie montowane dla nh, przed zakupem mówiono mi że TUZ + WOM wyjdzie ok. 20000zł dlatego bo orginalny Nh. Jak to jest dodam że ten TUZ jest wg mnie bardzo niedopracowany w porónaniu z TUZ-em w claasie brata (marka SAUTER)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Temat przeniesiony do działu: Ciągniki > New Holland


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    27

SAUTER-najlepsze tuzy, bez porównania, mam takiego w JD i jest na prawdę świetny, sąsiad w DF równiez ma SAUTERa identycznego jak mój i również jest zadowolony, są solidne i dokładnie zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja mam tuza i jestem zadowolony nie miałem z nim żadnych problemów :lol: , był zakładany przez dealera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

nie mam np. wyjść hydraulicznych (chyba powinny być) w Sauterze wszystko jest lepiej wykonane (odlew,krawędzie wygładzone, łapy maja kilka rodzai ustawień oraz są bardziej schowane i ogólnie aż miło na niego patrzeć) tylko jeden zawór (zamknięty lub otwarty ale wiem że są jeszcze inne funkcje których ja oczywiście nie mam) a rozchodzi się oto że kosiarki czołowej już nie zaczepię, myślimy także o czołowej dmuchawie do śniegu która też ma swoje wymaganie także lipnie mi się to widzi ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Możesz mieć wyjścia hydrauliczne, chyba jak masz elektrozawory to jest taka możliwość musiał byś pogadać z dealerem a poza tym chyba jest miejsce na puszczenie przewodu wtedy stracił byś jedno wyjście z tyłu ale miał byś z przodu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

Już jedno wyjście straciłem na przedni TUZ ( nie wiem dlaczego ciągnik nie był przystosowany do TUZ-a skoro wcześniej było ustalane że będzie go mieć) a jeśli nawet znalazło by się miejsce na wąż to już dwa wejścia zablokowane, a jak bym założył tura to już wogóle nie wspominać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

do tura miał byś wyjścia hydrauliczne na środku tak samo jest opcjonalnie do tuza i wtedy miał byś wyjścia z przodu z tego co pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

W Deutzu i Claasie można podłączyć TUZ/ładowacz pozostawiając wolne gniazda. W przypadku Deutza montuje się specjalny trójnik który wchodzi miedzy blok zaworów a złącze a w Claas-ie są to zaślepione korkami wyjścia w odlewie złączy. Nie wiem jak jest w NH ale może dało by się też tak podłączyć wtedy masz wszystkie wyjścia wolne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

Trudno pewnie będzie trzeba dopłacic za zawory między osiowe ;/, jeszcze jedna sprawa orientuje się ktoś może jak można zwiększyć moc w T6050? słyszałem coś o podkręceniu dawki paliwa ale czy można to zrobić samemu a jeżeli nie to ile ewentualnie by to kosztowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Samemu lepiej przy silniku nie grzebać. Jak ciągnik jest na pompie to można dawkę i kąt przestawić, jak na CR lub pompa sterowana przez ECU to nowy program albo emulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

New Holland w serii T6000 oferuje TUZ przedni montowany fabrycznie(zintegrowany) albo montowany u dealera. Zawsze te TUZ wykorzystuja tylne zawory, ale mozna dolozyc zawor miedzyosiowy i wtedy przedni TUZ podlaczyc pod ten zawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dodatkowy rozdzielacz to koszt bodaj 2-3 tysięcy, tyle przynajmniej powiedział mi sprzedawca w Pol-Agrze. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

posiadam 6050 + zuidberg montowana była prosta wersja tuza 2,8t udźwigu ma 3 zakresy regulacji ramion transport robocza pływak i robocza sztywna,tuz posiada podwójny zawór z tyłu ciągnika z 3 funkcjami. tuz wykonany poprawnie może malatura słaba ale to zasługa zeszłej zimy (sól) w tej klasie mocy nie ma co się wygłupiac i moim zdaniem tuz ten spełnia swoje zadanie ale jest ale przy zamówieniu naciskałem tuz + pół ramy niestety zjawił się ciągnik bez pół ram parę telefonów i okazało się ze diler przyoszczędził sprawa nadal w toku w zimę pół ramy może będą drugim minusem jak dla mnie brak bezpośredniego dilera w Polsce

natomiast co do wyposażenia zuidberga można uzbroic w ehr, sterowanie zew. na płycie czołowej, Wom , amortyzator drgań, dodatkowe wyjścia, co ważne podstawowa wersja nie eliminuje dozbrojenia.

 

co do podbicia mocy mam silnik CR koszt kości ok 6,5 tys tryb on i of(materiał + usługa + dyno) nosiłem się z zamiarem ale w tym roku podczas orki komp przy ciągnku sam podbijał moc i to tak sprytnie że kiedy serce niucha naprawdę potrzebowało mocy zjawiała się znienacka a kiedy miał lekko booster się rozł. nie badałem go więc nie wiem czy te 157PS miał ale turbina inaczej grała i szło odczuc przyrost mocy więc pewnie te 30kucy przybywało niestety ciemna strona mocy była taka iż wydawało się ze wzrosło spalanie (minimalnie, niestety nie mierzyłem ) w tym roku na czarnej ziemi na ha wychodziło max 23litry na ha orka max 28cm szerkośc 48 pług miał przedpłużki predkośc średnia ok 7,5km obroty ok 1800-1900 (mierzone akademicko ;-) )


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

Starszy wynegocjował dobrą cenę na NH ale TUZ i WOM miał być założony później czekaliśmy ok. 3 m-ce, i wydaje mi się że, diler u mnie zaoszczędził trochę na tym TUZ-ie przez tą dobrą cenę na początku, twój widać lepiej wyposażony, a t6050 to pewnie masz RC lub PC (też bym takiego chciał, ale starszy uznał że 6050 w plusie wystarczy.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj