Skocz do zawartości
lolq1660

Przedni TUZ w NH T6050

Polecane posty

lolq1660    43

Siema temat dla użytkowników którzy posiadają lub wiedzą o co chodzi, otóż mam w t6050 tuza marki zuidberg i chodzi mi o to czy te tuzy są fabrycznie montowane dla nh, przed zakupem mówiono mi że TUZ + WOM wyjdzie ok. 20000zł dlatego bo orginalny Nh. Jak to jest dodam że ten TUZ jest wg mnie bardzo niedopracowany w porónaniu z TUZ-em w claasie brata (marka SAUTER)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Temat przeniesiony do działu: Ciągniki > New Holland


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

beret1990    24

SAUTER-najlepsze tuzy, bez porównania, mam takiego w JD i jest na prawdę świetny, sąsiad w DF równiez ma SAUTERa identycznego jak mój i również jest zadowolony, są solidne i dokładnie zrobione


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

Ja mam tuza i jestem zadowolony nie miałem z nim żadnych problemów :lol: , był zakładany przez dealera :D


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    43

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

nie mam np. wyjść hydraulicznych (chyba powinny być) w Sauterze wszystko jest lepiej wykonane (odlew,krawędzie wygładzone, łapy maja kilka rodzai ustawień oraz są bardziej schowane i ogólnie aż miło na niego patrzeć) tylko jeden zawór (zamknięty lub otwarty ale wiem że są jeszcze inne funkcje których ja oczywiście nie mam) a rozchodzi się oto że kosiarki czołowej już nie zaczepię, myślimy także o czołowej dmuchawie do śniegu która też ma swoje wymaganie także lipnie mi się to widzi ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

Możesz mieć wyjścia hydrauliczne, chyba jak masz elektrozawory to jest taka możliwość musiał byś pogadać z dealerem a poza tym chyba jest miejsce na puszczenie przewodu wtedy stracił byś jedno wyjście z tyłu ale miał byś z przodu :lol:


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    43

Już jedno wyjście straciłem na przedni TUZ ( nie wiem dlaczego ciągnik nie był przystosowany do TUZ-a skoro wcześniej było ustalane że będzie go mieć) a jeśli nawet znalazło by się miejsce na wąż to już dwa wejścia zablokowane, a jak bym założył tura to już wogóle nie wspominać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

do tura miał byś wyjścia hydrauliczne na środku tak samo jest opcjonalnie do tuza i wtedy miał byś wyjścia z przodu z tego co pamiętam


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

W Deutzu i Claasie można podłączyć TUZ/ładowacz pozostawiając wolne gniazda. W przypadku Deutza montuje się specjalny trójnik który wchodzi miedzy blok zaworów a złącze a w Claas-ie są to zaślepione korkami wyjścia w odlewie złączy. Nie wiem jak jest w NH ale może dało by się też tak podłączyć wtedy masz wszystkie wyjścia wolne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    43

Trudno pewnie będzie trzeba dopłacic za zawory między osiowe ;/, jeszcze jedna sprawa orientuje się ktoś może jak można zwiększyć moc w T6050? słyszałem coś o podkręceniu dawki paliwa ale czy można to zrobić samemu a jeżeli nie to ile ewentualnie by to kosztowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Samemu lepiej przy silniku nie grzebać. Jak ciągnik jest na pompie to można dawkę i kąt przestawić, jak na CR lub pompa sterowana przez ECU to nowy program albo emulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

New Holland w serii T6000 oferuje TUZ przedni montowany fabrycznie(zintegrowany) albo montowany u dealera. Zawsze te TUZ wykorzystuja tylne zawory, ale mozna dolozyc zawor miedzyosiowy i wtedy przedni TUZ podlaczyc pod ten zawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dodatkowy rozdzielacz to koszt bodaj 2-3 tysięcy, tyle przynajmniej powiedział mi sprzedawca w Pol-Agrze. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3

posiadam 6050 + zuidberg montowana była prosta wersja tuza 2,8t udźwigu ma 3 zakresy regulacji ramion transport robocza pływak i robocza sztywna,tuz posiada podwójny zawór z tyłu ciągnika z 3 funkcjami. tuz wykonany poprawnie może malatura słaba ale to zasługa zeszłej zimy (sól) w tej klasie mocy nie ma co się wygłupiac i moim zdaniem tuz ten spełnia swoje zadanie ale jest ale przy zamówieniu naciskałem tuz + pół ramy niestety zjawił się ciągnik bez pół ram parę telefonów i okazało się ze diler przyoszczędził sprawa nadal w toku w zimę pół ramy może będą drugim minusem jak dla mnie brak bezpośredniego dilera w Polsce

natomiast co do wyposażenia zuidberga można uzbroic w ehr, sterowanie zew. na płycie czołowej, Wom , amortyzator drgań, dodatkowe wyjścia, co ważne podstawowa wersja nie eliminuje dozbrojenia.

 

co do podbicia mocy mam silnik CR koszt kości ok 6,5 tys tryb on i of(materiał + usługa + dyno) nosiłem się z zamiarem ale w tym roku podczas orki komp przy ciągnku sam podbijał moc i to tak sprytnie że kiedy serce niucha naprawdę potrzebowało mocy zjawiała się znienacka a kiedy miał lekko booster się rozł. nie badałem go więc nie wiem czy te 157PS miał ale turbina inaczej grała i szło odczuc przyrost mocy więc pewnie te 30kucy przybywało niestety ciemna strona mocy była taka iż wydawało się ze wzrosło spalanie (minimalnie, niestety nie mierzyłem ) w tym roku na czarnej ziemi na ha wychodziło max 23litry na ha orka max 28cm szerkośc 48 pług miał przedpłużki predkośc średnia ok 7,5km obroty ok 1800-1900 (mierzone akademicko ;-) )


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    43

Starszy wynegocjował dobrą cenę na NH ale TUZ i WOM miał być założony później czekaliśmy ok. 3 m-ce, i wydaje mi się że, diler u mnie zaoszczędził trochę na tym TUZ-ie przez tą dobrą cenę na początku, twój widać lepiej wyposażony, a t6050 to pewnie masz RC lub PC (też bym takiego chciał, ale starszy uznał że 6050 w plusie wystarczy.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.