Skocz do zawartości
lolq1660

Przedni TUZ w NH T6050

Polecane posty

lolq1660    19

Siema temat dla użytkowników którzy posiadają lub wiedzą o co chodzi, otóż mam w t6050 tuza marki zuidberg i chodzi mi o to czy te tuzy są fabrycznie montowane dla nh, przed zakupem mówiono mi że TUZ + WOM wyjdzie ok. 20000zł dlatego bo orginalny Nh. Jak to jest dodam że ten TUZ jest wg mnie bardzo niedopracowany w porónaniu z TUZ-em w claasie brata (marka SAUTER)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Temat przeniesiony do działu: Ciągniki > New Holland


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

beret1990    24

SAUTER-najlepsze tuzy, bez porównania, mam takiego w JD i jest na prawdę świetny, sąsiad w DF równiez ma SAUTERa identycznego jak mój i również jest zadowolony, są solidne i dokładnie zrobione


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

Ja mam tuza i jestem zadowolony nie miałem z nim żadnych problemów :lol: , był zakładany przez dealera :D


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    19

U mnie w T7050 tuz jest oryginalny, natomiast w T6050 dokładany przez dilera. Oba marki Zuidberg.Trochę się róznią, chociażby tym, że oryginalny nie ma punktów smarowania. Co wg Ciebie jest w nim niedopracowane?

nie mam np. wyjść hydraulicznych (chyba powinny być) w Sauterze wszystko jest lepiej wykonane (odlew,krawędzie wygładzone, łapy maja kilka rodzai ustawień oraz są bardziej schowane i ogólnie aż miło na niego patrzeć) tylko jeden zawór (zamknięty lub otwarty ale wiem że są jeszcze inne funkcje których ja oczywiście nie mam) a rozchodzi się oto że kosiarki czołowej już nie zaczepię, myślimy także o czołowej dmuchawie do śniegu która też ma swoje wymaganie także lipnie mi się to widzi ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

Możesz mieć wyjścia hydrauliczne, chyba jak masz elektrozawory to jest taka możliwość musiał byś pogadać z dealerem a poza tym chyba jest miejsce na puszczenie przewodu wtedy stracił byś jedno wyjście z tyłu ale miał byś z przodu :lol:


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    19

Już jedno wyjście straciłem na przedni TUZ ( nie wiem dlaczego ciągnik nie był przystosowany do TUZ-a skoro wcześniej było ustalane że będzie go mieć) a jeśli nawet znalazło by się miejsce na wąż to już dwa wejścia zablokowane, a jak bym założył tura to już wogóle nie wspominać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

do tura miał byś wyjścia hydrauliczne na środku tak samo jest opcjonalnie do tuza i wtedy miał byś wyjścia z przodu z tego co pamiętam


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

W Deutzu i Claasie można podłączyć TUZ/ładowacz pozostawiając wolne gniazda. W przypadku Deutza montuje się specjalny trójnik który wchodzi miedzy blok zaworów a złącze a w Claas-ie są to zaślepione korkami wyjścia w odlewie złączy. Nie wiem jak jest w NH ale może dało by się też tak podłączyć wtedy masz wszystkie wyjścia wolne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    19

Trudno pewnie będzie trzeba dopłacic za zawory między osiowe ;/, jeszcze jedna sprawa orientuje się ktoś może jak można zwiększyć moc w T6050? słyszałem coś o podkręceniu dawki paliwa ale czy można to zrobić samemu a jeżeli nie to ile ewentualnie by to kosztowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Samemu lepiej przy silniku nie grzebać. Jak ciągnik jest na pompie to można dawkę i kąt przestawić, jak na CR lub pompa sterowana przez ECU to nowy program albo emulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

New Holland w serii T6000 oferuje TUZ przedni montowany fabrycznie(zintegrowany) albo montowany u dealera. Zawsze te TUZ wykorzystuja tylne zawory, ale mozna dolozyc zawor miedzyosiowy i wtedy przedni TUZ podlaczyc pod ten zawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dodatkowy rozdzielacz to koszt bodaj 2-3 tysięcy, tyle przynajmniej powiedział mi sprzedawca w Pol-Agrze. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3

posiadam 6050 + zuidberg montowana była prosta wersja tuza 2,8t udźwigu ma 3 zakresy regulacji ramion transport robocza pływak i robocza sztywna,tuz posiada podwójny zawór z tyłu ciągnika z 3 funkcjami. tuz wykonany poprawnie może malatura słaba ale to zasługa zeszłej zimy (sól) w tej klasie mocy nie ma co się wygłupiac i moim zdaniem tuz ten spełnia swoje zadanie ale jest ale przy zamówieniu naciskałem tuz + pół ramy niestety zjawił się ciągnik bez pół ram parę telefonów i okazało się ze diler przyoszczędził sprawa nadal w toku w zimę pół ramy może będą drugim minusem jak dla mnie brak bezpośredniego dilera w Polsce

natomiast co do wyposażenia zuidberga można uzbroic w ehr, sterowanie zew. na płycie czołowej, Wom , amortyzator drgań, dodatkowe wyjścia, co ważne podstawowa wersja nie eliminuje dozbrojenia.

 

co do podbicia mocy mam silnik CR koszt kości ok 6,5 tys tryb on i of(materiał + usługa + dyno) nosiłem się z zamiarem ale w tym roku podczas orki komp przy ciągnku sam podbijał moc i to tak sprytnie że kiedy serce niucha naprawdę potrzebowało mocy zjawiała się znienacka a kiedy miał lekko booster się rozł. nie badałem go więc nie wiem czy te 157PS miał ale turbina inaczej grała i szło odczuc przyrost mocy więc pewnie te 30kucy przybywało niestety ciemna strona mocy była taka iż wydawało się ze wzrosło spalanie (minimalnie, niestety nie mierzyłem ) w tym roku na czarnej ziemi na ha wychodziło max 23litry na ha orka max 28cm szerkośc 48 pług miał przedpłużki predkośc średnia ok 7,5km obroty ok 1800-1900 (mierzone akademicko ;-) )


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    19

Starszy wynegocjował dobrą cenę na NH ale TUZ i WOM miał być założony później czekaliśmy ok. 3 m-ce, i wydaje mi się że, diler u mnie zaoszczędził trochę na tym TUZ-ie przez tą dobrą cenę na początku, twój widać lepiej wyposażony, a t6050 to pewnie masz RC lub PC (też bym takiego chciał, ale starszy uznał że 6050 w plusie wystarczy.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ares1x
      Ostatnio przy zakupie NH Ts135a zauważyliśmy że na karcie z danymi miał on 119kw co po wymnożeniu o te 1,34 daje 160km~, wydawało nam się że ktoś po prostu się pomylił więc to z ignorowaliśmy. Jednak ostatnio zauważyliśmy że na tabliczce znamionowej na silniku również jest napisane 160hp co daje również 160km.
      Jest możliwe, że ten ciągnik ma 160km? Jak jest u was jeżeli ktoś posiada ten model?
    • Przez staszek87
      Witam. Chciałbym zapytac czy ktos z forumowiczow kupil najnowszy ciagnik t6 produkcja grudzień 2017 z ladowaczem Stoll na joysticku w podlokietniku? Ciagnik przyjechal z Anglii z seryjna adaptacja do ladowacza po dolozeniu ramienia joystick nie dziala. Ciagnik stoi w serwisie na naprawie gwarancyjnej juz 3 tygodnie ale serwis nie wie jak to naprawic i Anglicy ponac tez. Jak ktos ma taki zestaw i wszystko dziala prosze dac znac. 
    • Przez adamjazyniec
      Witam. Kupilem nh ts 115 na oponach przod 480 65r28. Tyl 18.4 r38. Tyl jest jednak do wymiany. Oryginalne ogumienie tej maszyny to przod 14.9 R28 oraz tyl 18.4 R38.
      Chcialbym zalozyc do niego opony 480 tyl oraz przod ale jak dobrac rozmiar by wszystko sie zgrywało przy włączonym przednim napedzie?
    • Przez Ares1x
      Witam, jesteśmy zainteresowani zakupem NW TS 135 A . Ma on dość duży przebieg 10.800 godzin, warto bać się takiej liczby godzin?
      Ciągnik krajowy, pracował w dużym gospodarstwie na pomorzu głównie przy opryskiwaczu. 
      Oraz co myślicie o tych ciągnikach?
    • Przez mati5048
      Witam problem z ciagnikiem takim jak w temacie. Po przekreceniu stacyjka na rozruch niedziala przekaznik przekazujacy prad na cewke rozrusznika. Rewers pokazuje n czyli luz, czujnik sprzegła działa. Ciagnik stał dwa miesiace nieodpalany, robilismy remont silnika, a teraz chcac go odpalic niekreci, rozrusznik prosto  po regeneracji. Wiem ze problem po stronie elektroniki ale co szukac. Pozdrawiam
×