Skocz do zawartości
robo

New Holland TD5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
TD5050

jacenty113    1

witam

ja mam z kolei problem z hydraulilką na wolnych obrotach strasznie powoli podnosi i obraca pługi (czyli całość coś nie halo) jak przygazuje to jest ok

jak kto może niech pomoże i najlepiej napisze co gdzie i jak

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam użytkowników, mam takie pytaniea mianowicie mój nh 5050 jak się rozgrzeje to czuć takie szarpnięcie jak puszczam sprzęgło , do tyłu tez czuć . Co może się dziać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


jacenty113    1

Ktoś się orientuje czy opony 360/480 to najszersze dostępne w tym modelu?

 

ja takie mam i z tego co sie orentuje i patrzyłem w instrukcji to chyba największe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ChiquitaB    50

ktoś wcześniej pisał o różnicach miedzy TD a nowymi NH. Ja mam Case i nam serwisant który po godzinach naprawia nam JX90 mówił że tylko pompa jest inna w tych nowych Farmalach reszta bebechów to samo. U nas po remoncie pompy podkręcił go trochę i jest znaczna różnica w pracach polowych. Na wiosnę do 115 ma iść ale by trzeba było zmierzyć wtedy moc przy nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkolm    23

no i zapomniał o silniku :)

te najmniejsze mają jednostki 3 cylindrowe zamiast 4 garów 3,2 litra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientujesz się może w jaki sposób ten serwowany pdkręcił  tą pompę w twoim case jx90 ?  A jak jest po podkręceniu ze spalaniem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ChiquitaB    50

no o tych mniejszych nawet nie pomyślałem bo nie mam. Podkręcił na pompie co to nie powiem bo już wróciła również z innymi parametrami z regeneracji i niestety jest również tak ustawiona że minimalne obroty na niej można 900 ustawić ciut przy dużo gdy ciągnik stoi. Spalania jeszcze nie mierzyliśmy ale jestem w 95% pewny że spadło ponieważ ciągnik ma lżej i teraz orałem na biegu 3/1 i 1500-1700obr do 1800 pod górkę w glinie bez redukcji gdzie zawsze schodziłem do 3/2 czasami 3/1. Ciągnik jest o wiele żwawszy wiec polecam ten zabieg każdemu. Nam ten serwisant robił po godzinach swojej pracy. Normalna stawka to 100zł/h plus dojazd tu brał 50zl i naprawdę nie opłaca sie brać innych mechaników którzy nie mieli styczności z danym ciągnikiem bo po prostu schodzi im to dłużej i na jedno wychodzi. No i plus tego że wyłapał resztę rzeczy które trzeba było podregulować:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

Odświeżę temat.

Jak tam wasze ciągniki nie mają problemów z podnoszeniem maszyn powyżej 1tony.

Mi przywieźli nie dawno bronę talerzową 1200kg no to na zimnym oleju podniósł prawie do końca bez gazu.

Jednak jak poszedł do roboty i olej się rozgrzał no to już miał problem nawet z ziemi ją oderwać.

Po przyjechaniu do domu zaczeły sie lekko podświetlać kontrolki od napędu na 4koła i od wom. Rano już po ostudzeniu oleju było normalnie kontrolki pogasły. Ciągnik ma zrobione 800mth, nie miał zmienianego filtra hydrauliki i oleju czy to może być przyczyną słabego udźwigu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkolm    23

ja podnosiłem kompaktową bronę talerzową z wałem packera o wadze 1500 kg i dawał radę . 

tyle że ja filtr wymieniam co 300 motogodzin :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


karolr2    180

Zwiększał ktoś ciśnienie na pompie od hydrauliki? Być może mam za małe ustawione że ten podnośnik taki słaby. Wymieniłem dzisiaj filtr hydrauliki uzupełniłem olej i dalej słabo podnosi. Tak dla porównania to agregat agromaszu 780kg c355 podnosi a ten brony talerzowej 1200kg nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

Był mechanik i stwierdził że pompa od tura nie puszcza oleju na podnośnik i trzeba obie pompy wyregulować. Oczywiście nie miał ze sobą odpowiedniego sprzętu do regulacji,no i trzeba czekać aż gdzieś znowu będą w okolicy to zajadą. 

Przeprowadzał ktoś z was już taką regulację? Miał on rację? Może to być przyczyną słabego podnośnika?

Pracuje ktoś tym ciągnikiem z agregatem agromaszu 2.5 trzy pary zębów z przodu wałki i z tyłu wał bo nie mogę podnieść wysoko bo przedni wałek zapiera  o opony w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzychu95    8

Panowie, w TD 5040 chciałbym zamontować dodatkowy siłownik, ale przeszkadzają mi przewody od załączania blokady, więc czy mogę je wymontować, a otwory zaślepić? Blokada jest mi niepotrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotrek26    1

karolr2, pompe od ładowacza i podnośnika? chyba chyba zawór to raz. Druga sprawa że w ładowaczu masz pewnie zawór pierszeństwa, spróbuj go wyregulować. A filtr hydrauliki powinno się w NH wymieniać co 300 MTG, a olej w skrzyni co 1200. Udało mu się to ogarnąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

Co się powinno a się nie robi lub czego się nie powinno a się robi,to zostawię bez komentarza.

Był chłopak z zegarem przestawił ciśnienie na pompie z 160 na190. Podobno podnosi agregat bez gazu którego wcześniej nie mógł,jak wrócę to sprawdzę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacenty113    1

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone):) coby szukać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prezes11    0

Panowie ostatnio podczas orki TD5030 tylni most a przynajmniej te okolice zaczął mi hałasować i dostał lekkich drgań po wyłączeniu napędu i wyjechaniu na drogę ustało miał ktoś podobny przypadek może wymiana oleju pomoże ciągnik ma 3 lata ale tylko 500 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone) :) coby szukać

 

Zawór nie wiem ale pompa jest z tyłu z prawej strony,łatwo rozpoznasz bo podpięte są przewody hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gesy    1

Dało cos to ustawianie zaworów?.ile skasowali?,podnośnik w tych ciągnikach to nieporozumienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kobra89    66

Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

U mnie było fabrycznie za małe ciśnienie ustawione 150 lub 160 dokładnie nie pamiętam. Podkręcili na 190 i już jest ok agregat talerzowy 1200kg podnosi bez gazu wcześniej z gazem ledwo dawał radę a na rozgrzanym to tylko odrywał od ziemi. Zapłaciłem 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


jacenty113    1

dokładnie

na początku podnosił bezproblemowo, a teraz jak sie olej agrzeje to masakra (gaz do spodu praktycznie)

na zimnym niby kiepsko podnosi ale ma takie jąknięcie w połowie podnoszenia jakby zapowietrzony? zresztą na zimnym odrobine podniesie tylko a wcześniej to był moment i to bez gazu

 


Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........

 

mnie w serwisie gadali że wystarczy pod siedzeniem coś tam z podłogi poodkręcać coby do zaworu sie dostać , tzn. najpierw siedzenie

moge sie mylić ale jak kto miał podobnie to bym prosił o rade

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolr2    180

Panowie dzisiaj podczas pracy z ładowaczem coś strzeliło z lewej strony,dokładnie nie wiem gdzie bo to był moment. Nigdzie nic nie cieknie silnik pracuje normalnie tylko podczas podnoszenia cięższych towarów np. jak nabiorę pełna łyżkę piachu to dostaje drgań, czuć na kierownicy i tak jakby pod nogami. Ciężko to opisać. Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez JanuszZiomek
      Posiadam ciągnik New Holland TD95D. Sprężarka w nim ładuje caly czas powietrze.W serwisie powiedzieli ze nie da sie jej wyłączyc. Może wiecie czy można ją wyłączyć jesli tak to gdzie dokupić sprzegło do wyłączena. Z góry dzieki za odpowiedż.
×