robo

New Holland TD5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yanki    0

Tak jak mówisz Julek19 jest to przy kierownicy, ale na linkach sterujesz zaworem hydraulicznym, może nie jest to to co elektrohydrauliczny, ale co sprzęgła nie musisz wciskać to już nie musisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juljanking    0

Wiecie co koledzy jak tak czytałem wasze posty to wam zazdroszczę bo swojego czasu jak kupowałem td5040 3 lata temu razem turem to zapłaciłem 150 z hakiem a dla porównania nadmienię ze JX 90 stał prawie 170 tyś identyczny z turem więc się nie zastawiajcie tylko kupujcie bo maszynki godne polecenia :rolleyes: mam nie żałuje zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek19    0

PAWEŁEK dowiedz się z kilku źródeł, bo ja rozmawiałem z kilkoma dealerami NH. Twierdzą oni że pierwsze słyszą o takim rozwiązaniu w tym modelu TD. Mam pytanie: ten twój ciągnik w tej cenie ma pneumatykę, jeśli tak to cena jest super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajdek85    5

Przyznam szczerze że od dłuższego czasu sledze tego posta i tez dziwie sie że jest tu mowa o mokrym sprzęgle w serii TD. Nie miałem jednak odwago sie odezwać. Przez brak mokrego sprzęgła w td właśnie deealer namówił mnie na dopłacenie do wersji t5000. Poza tym nie widziałem jeszcze nigdy ciągnika td żeby maiał zmiane kierunku jazdy przy kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek19    0

zapewniam że tak jest bo nim jeździłem, rewers jest pod kierownicą i bez sprzęgła więc musi mieć mokre sprzęgło, inne mnie nie interesowało.

Do lukasz 12 czy wiesz od kiedy wejdzie ta seria td 5 bo ja jeszcze o takiej nie słyszałem

Edytowano przez Julek19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

A co ciekawsze sprzęgło mokre jest, ale zwykłe suche również jest, przynajmniej tak mi serwisant mówił, a co w tym prawdy :P;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

PAWEŁEK dowiedz się z kilku źródeł, bo ja rozmawiałem z kilkoma dealerami NH. Twierdzą oni że pierwsze słyszą o takim rozwiązaniu w tym modelu TD. Mam pytanie: ten twój ciągnik w tej cenie ma pneumatykę, jeśli tak to cena jest super

niema pneumatyki bo nie potrzebowałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

zapewniam że tak jest bo nim jeździłem, rewers jest pod kierownicą i bez sprzęgła więc musi mieć mokre sprzęgło, inne mnie nie interesowało.

Do lukasz 12 czy wiesz od kiedy wejdzie ta seria td 5 bo ja jeszcze o takiej nie słyszałem

 

Jedno sie zgadza rewers zmienia sie bez sprzegla, lecz jak koledzy tu pisali samo sprzeglo jest suche takie samo jak w innych TD wiec nie wiem po co za takie gowno doplacac. Wiem to od przedstawiciela handlowego ktory az sie zmarszczyl gdy zadalem mu to pytanie ale przyznal ze niestety tam siedzi suche sprzeglo a jest ono sterowane hydraulicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

ale jak by nie patrzył udogodnienie jest:D i warto moim zdaniem dopłacić ale nie 6tys jak to oni cenią sobie za każdy dodatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek19    0

Dla mnie to raczej niemożliwe żeby rewers działał bez sprzęgła na suchym sprzęgle. To samo rozwiązanie będzie w nowej serii TD5, czyli sprzęgło dwutarczowe mokre i rewers hydrauliczny a sprzęgło WOM będzie miało sprzęgło suche. Tylko seria TD 5 będzie po wizualnym liftingu. W serii td5000 nie dopłacałem dodatkowo do mokrego sprzęgła i rewersu hydraulicznego skoro płacę za niego 138 tys. na full bez przedniego TUZa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

bo zapewne jest bez rewersu bez sprzęgła. w TD5 bedzie tylko rewers hydrauliczny w skrzyni 12x12 a w 20x12 już podobno nie ma być. A co do tego czy mokre czy nie to trzeba czekać bo każdy co innego mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy333    0

Witam ,z tego co wiem to od listopada juz robia tylko mokre sprzegła w TD ,suche dosc szybko ,,padało'' stad ta zmina i jest podobne jak w seri T. tylko ze cos do Polski malo ich puszczaja bo maja problem zdostawca tych sprzegileł.a to podobno Turki produkuja..Dlatego kupilem

T 5040.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0

to tanio zapłaciłeś:rolleyes: a brałeś z pneumatyką czy bez???

Z pneumatyką klimą przednim tuzem 134tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

mają być takie i takie z tego co szukałem w necie to 12x12 czyli to standardowe ma mieć tylko rewers hydrauliczny i mokre sprzęgło a np skrzynia 20x12 już bez rewersu przy kierownicy i suche sprzęgło. Pogmatwali teraz te ciągniki, rewers eh i sterowanie ehr powinno być już w każdym ciągniku i to w standardzie a nie jakieś mechaniczne rzeczy wymyślają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pierwszy serwis po 50 godzinach 1200PLN usługa i dojazd gratis

drugi serwis po 250godzinach 1000PLN ale już z robocizna 370

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

Aha i tylko te dwa serwisy są a dalej na własną rekę juz?

i jeszcze jedno pytanko te pierwsze 50mh to jest na dotarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

kolego możesz od początku na własną rękę jak ci na gwarancji nie zależy.

Ciągniki nowe już są niby dotarte w 75%.

Ja pierwszy przegląd w jx90 płaciłem niecały 1tys, drugi przegląd dopiero będzie w tym miesiącu ale już na własną rękę bo po gwarancji jest. Jak chcesz to możesz do każdego serwis wołać jak się nie znasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji jest rok bez limitu mth. Niby obejmuje wszystkie usterki spowodowane wadami fabrycznymi jak to każda gwarancja. Przeglądy sa na 50, 250, 750, 1200,. ja narazie mam 480mth i dlatego podałem cenę tych dwóch pierwszych. Mam nadzieje, że następny już bedzie poza gwarancją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

jezdziłem dzis takim td 5050 i tam wczesniej pisaliscie ze nie moze on miec rewersu elektrohydraulicznego a tak nie jest bo dzis to testowałem i zmiana kierunku jazdy odbywa sie bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

kolego @PAWELEK sterowanie elektrohydrauliczne-ok niech będzie, ale pytanie zasadnicze jest to sterowanie czego?-sprzęgła tarczowego suchego czy wielotarczowego mokrego (świetnym przykłądem takiego jest perma cluth).

 

bo jesli dalej zostało zwykle suche tarczowe, to ja dziękuję za taką formę "wzmacniania żywotności" podzespołów.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj