robo

New Holland TD5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jacenty113    1

witam

ja mam z kolei problem z hydraulilką na wolnych obrotach strasznie powoli podnosi i obraca pługi (czyli całość coś nie halo) jak przygazuje to jest ok

jak kto może niech pomoże i najlepiej napisze co gdzie i jak

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam użytkowników, mam takie pytaniea mianowicie mój nh 5050 jak się rozgrzeje to czuć takie szarpnięcie jak puszczam sprzęgło , do tyłu tez czuć . Co może się dziać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

Ktoś się orientuje czy opony 360/480 to najszersze dostępne w tym modelu?

 

ja takie mam i z tego co sie orentuje i patrzyłem w instrukcji to chyba największe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

ktoś wcześniej pisał o różnicach miedzy TD a nowymi NH. Ja mam Case i nam serwisant który po godzinach naprawia nam JX90 mówił że tylko pompa jest inna w tych nowych Farmalach reszta bebechów to samo. U nas po remoncie pompy podkręcił go trochę i jest znaczna różnica w pracach polowych. Na wiosnę do 115 ma iść ale by trzeba było zmierzyć wtedy moc przy nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

no i zapomniał o silniku :)

te najmniejsze mają jednostki 3 cylindrowe zamiast 4 garów 3,2 litra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientujesz się może w jaki sposób ten serwowany pdkręcił  tą pompę w twoim case jx90 ?  A jak jest po podkręceniu ze spalaniem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

no o tych mniejszych nawet nie pomyślałem bo nie mam. Podkręcił na pompie co to nie powiem bo już wróciła również z innymi parametrami z regeneracji i niestety jest również tak ustawiona że minimalne obroty na niej można 900 ustawić ciut przy dużo gdy ciągnik stoi. Spalania jeszcze nie mierzyliśmy ale jestem w 95% pewny że spadło ponieważ ciągnik ma lżej i teraz orałem na biegu 3/1 i 1500-1700obr do 1800 pod górkę w glinie bez redukcji gdzie zawsze schodziłem do 3/2 czasami 3/1. Ciągnik jest o wiele żwawszy wiec polecam ten zabieg każdemu. Nam ten serwisant robił po godzinach swojej pracy. Normalna stawka to 100zł/h plus dojazd tu brał 50zl i naprawdę nie opłaca sie brać innych mechaników którzy nie mieli styczności z danym ciągnikiem bo po prostu schodzi im to dłużej i na jedno wychodzi. No i plus tego że wyłapał resztę rzeczy które trzeba było podregulować:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Odświeżę temat.

Jak tam wasze ciągniki nie mają problemów z podnoszeniem maszyn powyżej 1tony.

Mi przywieźli nie dawno bronę talerzową 1200kg no to na zimnym oleju podniósł prawie do końca bez gazu.

Jednak jak poszedł do roboty i olej się rozgrzał no to już miał problem nawet z ziemi ją oderwać.

Po przyjechaniu do domu zaczeły sie lekko podświetlać kontrolki od napędu na 4koła i od wom. Rano już po ostudzeniu oleju było normalnie kontrolki pogasły. Ciągnik ma zrobione 800mth, nie miał zmienianego filtra hydrauliki i oleju czy to może być przyczyną słabego udźwigu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

ja podnosiłem kompaktową bronę talerzową z wałem packera o wadze 1500 kg i dawał radę . 

tyle że ja filtr wymieniam co 300 motogodzin :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Zwiększał ktoś ciśnienie na pompie od hydrauliki? Być może mam za małe ustawione że ten podnośnik taki słaby. Wymieniłem dzisiaj filtr hydrauliki uzupełniłem olej i dalej słabo podnosi. Tak dla porównania to agregat agromaszu 780kg c355 podnosi a ten brony talerzowej 1200kg nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Był mechanik i stwierdził że pompa od tura nie puszcza oleju na podnośnik i trzeba obie pompy wyregulować. Oczywiście nie miał ze sobą odpowiedniego sprzętu do regulacji,no i trzeba czekać aż gdzieś znowu będą w okolicy to zajadą. 

Przeprowadzał ktoś z was już taką regulację? Miał on rację? Może to być przyczyną słabego podnośnika?

Pracuje ktoś tym ciągnikiem z agregatem agromaszu 2.5 trzy pary zębów z przodu wałki i z tyłu wał bo nie mogę podnieść wysoko bo przedni wałek zapiera  o opony w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu95    13

Panowie, w TD 5040 chciałbym zamontować dodatkowy siłownik, ale przeszkadzają mi przewody od załączania blokady, więc czy mogę je wymontować, a otwory zaślepić? Blokada jest mi niepotrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

karolr2, pompe od ładowacza i podnośnika? chyba chyba zawór to raz. Druga sprawa że w ładowaczu masz pewnie zawór pierszeństwa, spróbuj go wyregulować. A filtr hydrauliki powinno się w NH wymieniać co 300 MTG, a olej w skrzyni co 1200. Udało mu się to ogarnąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Co się powinno a się nie robi lub czego się nie powinno a się robi,to zostawię bez komentarza.

Był chłopak z zegarem przestawił ciśnienie na pompie z 160 na190. Podobno podnosi agregat bez gazu którego wcześniej nie mógł,jak wrócę to sprawdzę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone):) coby szukać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes11    0

Panowie ostatnio podczas orki TD5030 tylni most a przynajmniej te okolice zaczął mi hałasować i dostał lekkich drgań po wyłączeniu napędu i wyjechaniu na drogę ustało miał ktoś podobny przypadek może wymiana oleju pomoże ciągnik ma 3 lata ale tylko 500 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone) :) coby szukać

 

Zawór nie wiem ale pompa jest z tyłu z prawej strony,łatwo rozpoznasz bo podpięte są przewody hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Dało cos to ustawianie zaworów?.ile skasowali?,podnośnik w tych ciągnikach to nieporozumienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

U mnie było fabrycznie za małe ciśnienie ustawione 150 lub 160 dokładnie nie pamiętam. Podkręcili na 190 i już jest ok agregat talerzowy 1200kg podnosi bez gazu wcześniej z gazem ledwo dawał radę a na rozgrzanym to tylko odrywał od ziemi. Zapłaciłem 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

dokładnie

na początku podnosił bezproblemowo, a teraz jak sie olej agrzeje to masakra (gaz do spodu praktycznie)

na zimnym niby kiepsko podnosi ale ma takie jąknięcie w połowie podnoszenia jakby zapowietrzony? zresztą na zimnym odrobine podniesie tylko a wcześniej to był moment i to bez gazu

 


Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........

 

mnie w serwisie gadali że wystarczy pod siedzeniem coś tam z podłogi poodkręcać coby do zaworu sie dostać , tzn. najpierw siedzenie

moge sie mylić ale jak kto miał podobnie to bym prosił o rade

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Panowie dzisiaj podczas pracy z ładowaczem coś strzeliło z lewej strony,dokładnie nie wiem gdzie bo to był moment. Nigdzie nic nie cieknie silnik pracuje normalnie tylko podczas podnoszenia cięższych towarów np. jak nabiorę pełna łyżkę piachu to dostaje drgań, czuć na kierownicy i tak jakby pod nogami. Ciężko to opisać. Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj