robo

New Holland TD5050

Polecane posty

lukiluki22    0

Potrzebuję obciążyć tylne koła swojego td5050 - wiadomo u dilera koszty takiego obciążenia znaczny! Mam pytanie gdzie można dokupić takie zamienniki w miarę rozsądnych pieniądzach...szukałem po www. ale na nic interesującego nie natrafiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

A wie ktoś gdzie można kupić lewą szybę do drzwi? Ciekawe ile dzisiaj zarobiłem ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

karoll2 skontaktuj się z tą firma www.agroglas.pl , ja tam kupilem przednia szybe  bo w serwisie powiedzieli ok 2000 zl a chlopcy z agroglasu zamontowali mi za 1200 także różnca w cenie  jest ogromna, i jest identycznie przyciemniana jak oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Koledzy właśnie jak podkrecic pare koni w TD??


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Zamówiłem w firmie agroglas mają w ciągu tygodnia dowieść. Cena 630zł brutto.

A do tego wyżej to bez komentarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

niestety tak sie nie da , jedno kosztem drugiego, ja chcialem u siebie go podkrecic ale pogadalem z serwisantem to mi odradzil, bo po 1 wiecej spali po 2 szkoda silnika bo bedzie " wyżylowany"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

jaki wyżyłowany jak z takim silnikiem są NH  115 KM, także o kilka koni można spokojnie podkręcić a najlepiej to zagazować i wtedy spalanie małe i moc większa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

a czy przypadkiem te nh 115km nie maja wiekszej pojemności? z tym gazowaniem to tak , najlepiej idzie powyzej 1700 obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

Właśnie nie bylem pewien, a o tym podkrecaniu to serwisant mowił do mojego NH TD80D ze po podkreceniu bedzie bardziej wyzylowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Według mnie to tylko turbina, bo i wtrysk i zawory i pompy te same siedzą, Będzie trzeba podjechac do Adlera i obczaic te nowe TD


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

Właśnie też myslałem o tej turbinie, wg mnie to te silniki bez turbiny lepiej sie wkrecaly na obroty od poczatku, bo z obserwacji zauwazam ze do tych 1500 mułowate są, a u mnie nie ma jak narazie problemow z wkręcaniem na obroty, prawdziwa moc czuc powyzej tych 1600 ale do tego bez problemow się wkręca ale fakt faktem to moca nie grzeszy przydalo by sie pare km wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

No i mam załatwione 15km w góre już znojomy ma przyjechac i sie pobawic ;)


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Niby ma zmniejszyc obroty silnika, przestawic jakos wstrysk na pompie sam nie wiem no zobacze czy to cos poratuje mnie

 


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

jedynie co to może przestawic pompe na trybie ( inny moment wtryskiwania paliwa) chociaż nie wiem czy to pomoże, ale warto spróbowac, tylko czy nie wzrosnie wtedy spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek8606    0

Witam użytkowników TD 5050. Mam taki problem, podczas orki jak załączam blokadę tył to zaczyna wyć w tylnym moście (radia nie słychać), wyłączę jest ok.

Raz mi to się zdarzyło jak uciskałem QQ ale po wyłączeniu i ponownym włączeniu przestało a teraz na blokadzie ciągle wyje. Co to może oznaczać i gdzie szukać przyczyny??


Zakupiłem pasę JD 575 i potrzebuję instrukcję obsługi. Może ktoś takową posiada? Będę wdzięczny za pomoc.
Mój e mail: marek180686@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj