robo

New Holland TD5050

Polecane posty

reazer    1

jak macie podlaczone radio w niuchu??:)

mozecie je wlaczyc dopiero po przekreceniu kluczyka czy wlacza sie i bez??

 

bo troche mnie denerwuje ze na postojach nawet radia posluchac niemoge...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reazer    1

o widzisz... czyli to pewnie kwestia umiejetnego podlaczenia go...

dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

U siebie to przerobiłem. 2 minuty roboty jeżeli macie radio sony. Z tego co pamiętam to z radia wychodziło jedno podwójne gniazdo na żółtym lub czerwonym kablu i wystarczy tam wpiąć w to wolne żółty lub czerwony kabel. Zółty jest od podtrzymania ze stacyjki (powoduje wyłączenie radia po wyłączeniu zapłonu) a na czerwonym jest cały czas napięcie. Po złączeniu ich nie gaśnie wam radio po wyłączeniu zapłonu i możecie słuchać kiedy chcecie :)

 

Edit: Tak to ma wyglądać żółty i czerwony wychodzący z radia są zmostkowane i łącza się z czerwonym który idzie z instalacji ciągnika.

 

obraz5_002_4642.jpg

Edytowano przez bartek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Mój ma prawie 400mtg sprawuje się dobrze. Po 350mtg podkręcili dwa obroty śrubki bo nie rozłączał tak jak trzeba jak się rozgrzał przy prasowaniu słomy i trzeba było poruszyć przy odpalaniu. W porównaniu do mechanicznego znajomy ma w case JX to inna bajka. Dla mnie super sprawa opłaciło się dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek25    1

u mnie 240 godzin i jak narazie jestem zadowolony z wyboru tego rewersu, czasem zdarzy sie jednak ze zgrzytną mi biegi no i rzadko ale mam problemy z włączaniem 3biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

U siebie to przerobiłem. 2 minuty roboty jeżeli macie radio sony. Z tego co pamiętam to z radia wychodziło jedno podwójne gniazdo na żółtym lub czerwonym kablu i wystarczy tam wpiąć w to wolne żółty lub czerwony kabel. Zółty jest od podtrzymania ze stacyjki (powoduje wyłączenie radia po wyłączeniu zapłonu) a na czerwonym jest cały czas napięcie. Po złączeniu ich nie gaśnie wam radio po wyłączeniu zapłonu i możecie słuchać kiedy chcecie :)

 

Edit: Tak to ma wyglądać żółty i czerwony wychodzący z radia są zmostkowane i łącza się z czerwonym który idzie z instalacji ciągnika.

 

obraz5_002_4642.jpg

 

 

Tylko kolego po takim złączeniu wepnij w obieg multimetr i sprawdź jak wzrasta pobór prądu na postoju, co najmniej x3 i po kilku dniach możesz się zdziwić

Edytowano przez Marcin 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Jakie macie obroty silnika i jak się je zmniejsza bo u mnie na postoju chodzi za szybko. Jak włączyć wałek żeby sterować nim obrotami silnika tzn. więcej gazu szybciej kręci i czy w tych maszynach jest możliwość że wciskam sprzęgło i rozłącza mi wom. Do czego służy mechanizm różnicowy

Edytowano przez karolr2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Mój ma na postoju tak ok.850obr/min.tam przy pompie masz takie śrubki,chyba nimi,ja tam mech.nie jestem.wałek włączasz dzwignią do tyłu,masz niezależne obroty, tak jak chcesz,dajesz gazu zwiększają sie obroty.womu nie rozłonczy sie sprzęgłem.mechanizm różnicowy daje to że możesz skręcić kołami, jakoś tak. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Problem z NH td5050 wyciek oleju z podnośnika z lewego ramienia i podnośnik słabo podnosi agregat siewny 3mto tylko od ziemi troche natomiast pług kverneland AB100 dobrze. Czy to jest za duży ciężar na ten ciągnik ale przecież 3600kg ma udźwigu. Dodam że ciągnik niema jeszcze roku i jest na gwarancji i ma tylko ponad 500mtg. Czy jakby założył pompę o większym wydatku L/min to bez problemu by podnosił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Na jakiej wysokości od podłoża powinny się znajdować dolne cięgła (końce) w pozycji max opuszczonej?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

Zależy co chcesz podpiąć. Na wieszakach możesz wyregulować do samej ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Właśnie jakim pługiem orzesz. Do wiosny muszę kupić pług i cały czas się zastanawiam jaki czy 4obrotową czy 3 obrotową. Chodzi mi o to żeby nie miał za ciężko bo pola nie mam za dużo a do tej pory c355 i 3UG spokojnie starczały. Chociaż w tym roku w tą suszę musiałem nająć kolegę bo jednego kawałka nie szło zaorać. Raz podpiełem UG do TD5050 to orałem na 2 i 3 i fajnie szło. Szukam coś do 10tyś A ostatnio przycieła mi się linka od podnośnika lift o" matic pod kabiną i jeszcze nie kupiłem. Może ma ktoś namiar tanie części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

unia tur 4x35 mam koła 18,4x34 jade na 1700 rpm 2 II

 

a wymieniał ktos moze szybke drzwi, zbiłem sa zamienniji ale czy maja odpowiednia wypuklizne? orginał ok 1230 brutto zaminik połowa ceny ktos cos podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

@marcinszulawy , mówisz ze 2 bieg za wolny, a trzeci za szybki czy juz ciągnik nie ma mocy?? Ja osobiście jade na III zakresie 1 bieg, pług 3 obr. ; karolr2 - może i pociągniesz, ale problemy z podniesieniem możesz mieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Każdy pisze o tym podnoszeniu a ten ciągnik ma udźwig 3600kg no chyba że to jakoś inaczej się przelicza. Ile ci pali z 3 obrotową w orce? Pewnie drożej wyjdzie niż c360 i 3 zagonowa np.UG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie duzo kamieni jadac 3 III jedzie ale czuje juz ze ma robote unia ma te lemiesze z tymi płaskownikami dokrecanymi, to chyba dodaje oporu i potrafi wykryc kazdy kamien takze orze dosyc wolno, ale mimo wszystko uważam ze troche za mało biegów jak 12 i to skrzynia 40 i tak na instrukcji widze ze II zakres 2-7,5km/h 3-10,5km/h moim zdaniem na zakresie mogłoby byc po 5 biegów nie było by takich zróznicowań. mi spala ok 14h/ha w orce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

to spalanie jakieś nierealne dla mnie na hektar. Mi jx90 jak idzie to 3 zakres I bieg a na ciężkich i glinach 2 II albo 2 III. Na 3 I ma lepszą sprawność jak na 2 IV. Płóg lemkien opal 110 3 skibowy na maksa rozstawiony i spalanie na hektar 22l a czasami więcej. Mi to by się chociaż jeden półbieg przydał bo na górkach trzeba redukować. co do udźwigu to w całym zakresie masz 2700kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Ostatnio wyciągałem ciężarówkę z zaspy i po włączeniu przedniego napędu kręciło się tylko jedno koło z przodu a chyba powinny się wtedy kręcić wszystkie 4 koła. Czy może ten typ ma jakąś dodatkową blokadę. Ale z tego co pamiętam to też kiedyś wyciągałem ciężarówkę to wtedy obie osie równo brały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj