marcin7795

Problem podnośnik w ursus1014

Polecane posty

Stefano1    40

Jeśli dobrze rozumiem, toi dźwignia o którą Ci chodzi, nie służy do regulowania wysokości podnoszenia ;) Wybiera się nią rodzaj regulacji podnośnika (od góry: ciśnieniowa, pozycyjna, mieszana, siłowa) Możesz mieć coś porypane z regulacją pozycyjną i ciśnieniową ;) Podnosi Ci na każdej regulacji na tą samą wysokość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Oj właśnie nie. Im wyżej ustawie dźwignię tym wyżej można podnieść podnośnik.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Miałem podobnie w moim c385 ;) Po przejrzeniu instrukcji obsługi i kilku godzinach studiowania instrukcji napraw oraz zabawy ze zdemontowanym plecakiem leżącym na palecie, stwierdziłem, że mam zbyt mocno wkręconą śrubę dźwigienki ogranicznika wysokości podnoszenia, oraz za bardzo rozkręcone cięgło dźwigni od podnoszenia (tej z kanciatym plastikiem).

Podnosił nisko (za wcześnie wyłączał rozdzielacz) i najwyżej na regulacji ciśnieniowej (o ile ciśnienie ustawione na dźwigni od podnoszenia było wystarczające do uniesienia maszyny).

 

Jedyne co możesz sprawdzić bez zdejmowania plecaka, to wysokość podnoszenia ;) Wykręć korek z tyłu plecaka, odpal ciągnik, podnieś maksymalnie do góry ramiona i spróbuj je podnieść ręcznie do maksymalnej wysokości. Jeśli uda ci się je podnieść jeszcze sporo do góry, wykręć wkręt regulacyjny widoczny po wykręceniu korka. I tak aż do pozyskania pełnej wysokości podnoszenia, pamiętając o pozostawieniu kilku cm zapasu, żeby obudowy nie wyrwało :)

 

 

Podczas podnoszenia, w momencie maksymalnego ustawionego podniesienia ramion podnośnika, nastąpi wychylenie dźwigienki widocznej przez korek. Jeśli takowe nie nastąpi, to wina tkwi gdzieś głębiej w środku.

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr63a    2

witam a u mnie w zetorze to jest taki problem.

podosi powoli, w dodatku skokowo, ciśnienie na zlaczu za male dochodzi do 120 i pomalutku rośnie do 160 i tyle. pompa jest nowa filtry czyste. wydaje mi sie ze to rozdzielacz albo zawor,

czy mial ktos taki przypadek

 

witam a u mnie w zetorze to jest taki problem.

podosi powoli, w dodatku skokowo, ciśnienie na zlaczu za male dochodzi do 120 i pomalutku rośnie do 160 i tyle. pompa jest nowa filtry czyste. wydaje mi sie ze to rozdzielacz albo zawor,

czy mial ktos taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Witka

Chce założyć to:

http://www.sklep-gre...oducts_id/13726

i to

http://www.sklep-gre...oducts_id/14132

 

Tylko one są proste i czy dam od spodu zwolnicy czy od tyłu to "rurka" z otworami opiera o koło.

 

Co jest nie tak?

 

Dotychczas były założone tylko:

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/23947

ale to trochę mało szczególnie jak trzeba podpiąć orkan czy rozrzutnik.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

tak jak na zdjęciu jest pokazane w takiej pozycji powinno być zamontowane i ja u siebie tak mam i nic nie zaczepia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie też jest ok. Jak haczy to w inne otwory w teleskopie wkładam przetyczkę.nie mam tego ogranicznika.

Powinno to wyglądać tak jak na tym obrazku (z neta)

A134034_5.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

no tylko na tej fotce:

-wiele nie widać,

- koła mają poszerzony rozstaw.

 

Mi idzie o to że ta część teleskopu co idzie od zwolnicy haczy o oponę, czy przypadkiem końcówka nie powinna być wygięta?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

z tego co pamiętam to na zwolnicy są chyba 3 takie kanały do przymocowania tego , więc może masz założone bliżej koła i dlatego ci zaczepia, spróbuj jeśli się da bliżej tylnego mostu je przesunąć, te odciągi to raczej mają sporo miejsca więc nie powinno nigdzie zaczepiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

przeglądałem fotki na allegro i tutaj i raczej dobrze zakładam. Zastanawiam się czy to co idzie do zwolnicy nie powinno być lekko wygięte.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

widzę kolego że brakuje ci jeszcze przy tym bolcu przy zwolnicy takich gumek okrągłych żeby się to nie przesuwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No nie ma, zgubione, ale o koło nie haczy w żaden sposób ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

widzę że Twój uchwyt przy zwolnicy jest wygięty pod większym kątem-tak jakby skręcony. U mnie nowy uchwyt który kupiłem jest praktycznie prosty i dlatego dotyka opony. A te gumki to u mnie z jakiegoś węża ucięte. Kuźwa wszystko nowe ze sklepu a trzeba przerabiać aby pasowało.

 

PS: przeglądając allegro widziałem że na niektórych ciągnikach ta blacha jest tak jak u Ciebie z tyłu zwolnicy a u niektórych jest od spodu - nie myślałeś przełożyć? Nie zrywa Ci obecnie gwintów w tych jarzmach?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Uchwyt jak uchwyt ale te uszy w nim są pod małym kątem przyspawane fabrycznie.

Takie umocowanie zapewnia największą stabilność wspornika i nic złego z jarzmami się nie dzieje, żadnego nie uszkodziłem ani nie urwałem.Czasem trzeba je troszkę dokręcić i tyle.

Jak komuś je rwie to najczęściej przy pługu i nie z powodu słabego materiału ale z powodu złej regulacji samego pługa lub nadmiernego zużycia bocznych płóz w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

No w tych co kupiłem kąt jest ale ledwo zauważalny.

 

Pytam się czy nie rwie bo słyszałem że jak da się je od spodu to jest mniejsza szansa na zerwanie gwintów.

Zresztą jak brałem całe teleskopy to sprzedawca od razu mówił abym albo nakrętki z plastikami założył albo dał po dwie zwykłe.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak obrócenie wspornika może wpłynąć na wytrzymałość gwintów? W moim sposobie nakrętki przylegają całą swoją powierzchnią poza tym po obróceniu nie będą odpowiednio pasowały na teleskop.

 

Wpadłem na ciekawe rozwiązanie, po odwróceniu wsporników uszami do przodu, zamień je jeszcze miejscami czyli prawy na lewo a lewy na prawo.Wyprofilowanie powinno już grać.

 

Zastanawia mnie jeszcze tylko taka sprawa, jak odwrócisz wspornik to nadal będzie dość miejsca między teleskopem a dolną krawędzią głównej płaszczyzny wspornika? Czy w czasie podnoszenia nie będzie wyłamywać się ucho teleskopu?

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
...Wpadłem na ciekawe rozwiązanie, po odwróceniu wsporników uszami do przodu, zamień je jeszcze miejscami czyli prawy na lewo a lewy na prawo.Wyprofilowanie powinno już grać....

przełożone we wszystkie możliwe kombinacje i nie gra.

Po Świętach podskoczę i popatrzę po agromach czy te które kupiłem są dobrze wyprofilowane.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Mówicie że podnośnik wam przerywa i słabo podnosi, a czyściliście korek magnetyczny (taki sam jak w skrzyni i moście) umieszczony w podstawce filtra oleju od spodu (filtr zabezpieczany sprężyną).Jest jeszcze zawór przelewowy w tej samej podstawce, też może być winny. Czerwony katalog strona 241, pozycja 31,32.

Mam pytanie, czy zawór odcinający pompy wspomagającej jest potrzebny tylko do sterowani jej ciśnieniem czy też spełnia inne zadanie, chcę się tego układu pozbyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Zawór odcinający odcina dopływ oleju do pompki wspomagającej. Jeśli chcesz się pozbyć pompki wspomagającej, to myślę, że trzeba zaślepić wyjście z zaworu odpływowego (tylny most, poniżej przewodu zasilającego podnośnik ) i wejście do podnośnika, w które idzie ciśnienie z pompki wspomagającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raptus902    128

Mam taki problem

A mianowicie Ursus 902 nie chce mi podnosić

Troche podniesie jak jest zimny ale zaraz pompa od podnośnika się grzeje że jej

dotknąć nie idzie!

Co to moze być mi się wydaje że pompa

Proszę o wasze zdanie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raptus902    128

Zrobione wymieniona pompa i jest dobrze

Śmiga aż miło!

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paskud098    0

Tez mam problem z podnośnikiem.

Polega on na tym, ze prawe ramie wysówa się z frezów na dole. i Nie mam pojęcia jak je zabezpieczyć ??

Macie już może jakieś doświadczenie z tym ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj