PIOTREK86

Turbo do 914

Polecane posty

bayu86    13

Będzie chodziło, znam traktor który miał zrobione tak jak napisałeś i chodził latami nic tam się nie działo złego , ale żeby to było zrobione porządnie to pasowałoby wszystkie bebechy wymienić w przyszłości. Chłodnicy nie musisz zmieniać, ale wtedy trzeba kombinować jak doprowadzić przewód z powietrzem z filtra do turbiny, za to chyba warto wtryski zmienić. Ale decyzja należy do Ciebie i ryzyko też 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Końcówki musisz zmienić na takie o oznaczeniu końcowym 1417, a co do chłodnicyto trochę cięzko będzie przekombinować doprowadzenie przewodu od filtra do turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Filtr powietrza musi być większy i nie wiem czy chłodnica nie jest większa,wał powinien być azotowany ,tłoki inne ,no chyba że takie masz.No i zbiornik paliwa inny .pompa może być bez kolektora ,ale sekcje 9 mm już by się przydały .Także trochę kosztów jest,a jeszcze inny wentylator ,chyba że masz 8 łopatkowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Odgrzebię temat. Ursus 1014/Z10145 to pacjent.
Gdzie mogę znaleźć w rozsądnych cenach cały komplet od bloku po tłumik (ten ostatni niekoniecznie).
Chciałbym całość tj. kolektor+turbina+tuleja+pierścienie+kolano tłumika, komplet śrub, szpilek i nakrętek oraz podkładek. Dlaczego całość? Bo ma pasować do siebie, bo nie będę poprawiał czegoś co np nie pasuje i przetocz, zeszlifuj itp.
Zakupioną całość skręcam na stole, odkręcam swój od bloku i przykręcam nowy i dokręcam/dociskam wszystkie śruby itp. Tylko tak żeby przy skręcaniu to pasowało - wykonałem kilka telefonów żeby podpytać o kolektor to co 3 firma nie ma go na stanie, ogólnie jedna firma mi przysłała całość ale nie sprawdziła przed wysyłką czy to idzie skręcić i za chiny ludowe tego nie idzie spasować (czeskie turbo+kolekor+kolano tłumika). W moim odczuciu powierzchnia-płaszczyzna przylegania kolektora nie powinna być w płaszczyźnie tej powierzchni co przykręca się kolano turbiny - przynajmniej takie wrażenie sprawia to co mam w ciągniku (te od kolana tłumika jakby ciut było wyżej a w nowym jest idealna płaszczyzna).
Nie jest to super pilne bo do żniw czasu jest ale chcę to zrobić porządnie a nie bawić się w przerabianie czegoś co ma pasować.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj