Skocz do zawartości

Polecane posty

witam prosze o opinie na jego temat:) miał by byc na gosp 140 h do wszystkich prac orka agregat 3 m aktywny prasa transport itd co możecie o nim powiedzieć jak z podnośnikiem daje rade z ciężkim agregatem uprawowo siewnym?? ziemie takie średnie ani nie piach ani nie glina lepsze ta z silnikiem deutza czy może ta 11441???? Prosze o pomoc bo nie wiem co zrobić nie piszcie o innych markach mnie tylko interesuje ta;p wiem ze inne są lepsze ......biggrin.gif i niech se są;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licz się z tym że nowej 11741 nie kupisz, zdecydowanie wybrałbym 11741 niż 11441 :huh:

wiem mysle o używanej na nowa narazię kasy brak;p czemu tak myślisz?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielhaker    823

117 ma silnik 6c więc ma lżej niż 4c o niewiele mniejszej mocy

A tak w ogóle to chyba były 11741 z silnikiem 4c...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    2

Skoro takie świetne te silniki to dlaczego nie ma tego modelu w sprzedaży ?

Nikt z was nie pisze, że ma taki ciągnik więc opinia o nim jest mało rzetelna.

Kolega ma taki silnik w Lamborgini i w porównaniu z Zetorem 11441 to jest bardzo miękki.

Mały wzrost obciążenia i obroty spadają, w transporcie małe wzniesienia i już redukcje.

Silnik zetora w tych sytuacjach lepiej się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

@Jacek23 Teraz to sie usmialem :D Hahahaha :blink:

Nie ma ich, bo nie miescily sie w emisji spalin Euro.

Ciagnika nie mam ale sasiad ma - prawie to samo tak jakbym mial, nie raz nim jezdzilem.

A Zetorowskim silniekiem tez jezdziłem.

To twój kolega trafił na "bubel" lub go nie docierał, bo obroty w nim az tak mocno nie spadają-musi byc mocna góra.wtedy tylko bieg w dół o ogień!

Mniej pali i równiej chodzi.

<---- 400 post ;[

Pozdrawiam B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Chodzi na pewno równiej ale że mniej pali od 11441 to nie byłbym taki pewien... 2 cylindry więcej a jak wiadomo na powietrze nie chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Skoro takie świetne te silniki to dlaczego nie ma tego modelu w sprzedaży ?

Nikt z was nie pisze, że ma taki ciągnik więc opinia o nim jest mało rzetelna.

Kolega ma taki silnik w Lamborgini i w porównaniu z Zetorem 11441 to jest bardzo miękki.

Mały wzrost obciążenia i obroty spadają, w transporcie małe wzniesienia i już redukcje.

Silnik zetora w tych sytuacjach lepiej się sprawuje.

Ciekawa teoria :D

 

 

Nie produkuje się ponieważ deutz zabrał licencje z tego powodu ze duzo się sprzedawało tego modelu :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

a jakie masz za tym murem argumenty????;p

 

 

 

i o to nasz najwiekszy dylemat.... da rade z tym agregatem ziemia 3 klasy http://www.traktorpool.pl/details/siewniki-rz%C4%99dowe-agregaty-uprawowosiewne/Amazone-KG-301---RPD-301/1238918 zdjecie przykykładowe

Z tym zestawam- Amazone da rade. dla przykładu: Foton 94 km smiga z takim, ma troszke ciezko jak rusza, a frotka pujdzie od razu. Taki agregat pasuje jak ulał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

Sołtys w mojej wsi ma 11741. silnik dutza i mówi, że jest zadowolony. Ma tura trac lift 260 (chyba) Robi w agregacie 4 m unia 4 obrotowe . Chyba awari poważnych to on nie miał. Polecam 11741, bo 6 cylindrów będzie miał lżej niż 4. i trochę chyba cięższy przodek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek7340    77

Zetor 11741 ma 6 cylindrów a więc jest dłuższy i tak niebardzo będzie go bujać z dużym sprzetem z tyłu, a silnika deutza są przecież oszczędne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grześ77    0

Koledzy ja mam 11741 2005 rok 4800 mtg więc coś o nim wiem. Razem z kolegą kupowaliśmy Zetorki tylko on 11441 nie raz pracowaliśmy na jednym polu więc mam porównanie. W spalaniu jest identycznie tylko 11741 rusza z opuszczonym pługiem z wolnych obrotów a 114 musi dostac co najmniej 1600 obrotów żeby wogóle ruszył i zapomnij że ruszysz z opuszczonym pługiem. Kolega ma w tej 114 ok.3500 mtg i silnik już 3 razy rozbierany( panewka się obróciła, wał pękł, turbo się rozpadło i wiele innych) a moja 117 ma wszystkie plomby i silnik nie dotykany , od zmiany do zmiany oleju ubywa od max do min. Z awarii dwa razy robiłem sprzęgło i nic więcej. Ogólnie ciągnik udany jak chciałbyś kupić to polecam. Mam do sprzedania 11641 2002 rok jak by co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

4800 godzin i już dwa razy sprzęgło robiłeś? u mnie robiliśmy sprzęgło przy okazji roboty silnika przy 6000 godzin ale jeszcze sprzęgło wytrzymałoby trochę ale i tak wymieniliśmy bo potem rozbierać by trzeba było w samym środku sezonu.

No to mi sie ludzie dziwili ze przy 6000 silnik robiony ( wał, dwa tłoki 2 korbowody i tam jeszcze pare rzeczy) a tu przy 3500 takie problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez Vincero
      Witam
      Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211
      Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..
      z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?
      Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
      A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

×