Skocz do zawartości
Czeladnik

MTZ 80 reduktor polowe/szosowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Czeladnik    0

Zacina się reduktor(ten na wajsze od biegów) jak przełoży się na polowe to nie daje wrócić, trzeba zdjąć boczną pokrywę ze skrzyni i na siłę przesunąć tryb, wygląda jakby problem był na "górze skrzyni"(przy wodzikach?) bo sam tryb przesuwa się lekko. Pomóżcie bo tak nie idzie robić! Jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    5

to moze byc wina sprzegła jak dobrze niewysprzegli to tak sie dzieje wchodzi za głeboko albo wyrobione jest to co trzyma biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Na postoju też nie da się zmienić to sprzęgło chyba nie? Raczej z trybami jest wszystko porządku to coś ze "sterowaniem"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darek1972    52

Miałem takie coś ale u mnie był pęknięty wałek, właściwie to jest tuleja i tryb się nie przesuwał. Aż dziw że to jeszcze chodziło i się nie r............. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    76

jak masz ta dzwignie od zmiaby z szosowych na terenowe tam w skrzyni sa takie widełki one sie rozkrzywiwy i ot cały problem kup nowe 70 zł wymien i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, w poniedziałek zacznę działać. Z trybami wszystko w porządku na dole skrzyni wygląda że wszystko gra, tryby się wewnętrznie zazębiają bez szemrania, ale ręcznie przecinakiem :huh: Dzięki ZUCH1234 po niedzieli sprawdzę czy to, to. A ciężko wymienić te widełki i gdzie one w skrzyni są którędy się do nich dostać? To ten element co przesuwa ten tryb wewnętrznie zazębiający się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    635

Bezpieczniki lub sam bezpiecznik reduktora .napisz czy wyskakuje pojedynczy bieg czy cała skrzynia nie działa ,,morze żle wciskasz położenie polowe, szosowe? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.