Skocz do zawartości
Czeladnik

MTZ 80 reduktor polowe/szosowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Czeladnik    0

Zacina się reduktor(ten na wajsze od biegów) jak przełoży się na polowe to nie daje wrócić, trzeba zdjąć boczną pokrywę ze skrzyni i na siłę przesunąć tryb, wygląda jakby problem był na "górze skrzyni"(przy wodzikach?) bo sam tryb przesuwa się lekko. Pomóżcie bo tak nie idzie robić! Jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    5

to moze byc wina sprzegła jak dobrze niewysprzegli to tak sie dzieje wchodzi za głeboko albo wyrobione jest to co trzyma biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Na postoju też nie da się zmienić to sprzęgło chyba nie? Raczej z trybami jest wszystko porządku to coś ze "sterowaniem"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darek1972    45

Miałem takie coś ale u mnie był pęknięty wałek, właściwie to jest tuleja i tryb się nie przesuwał. Aż dziw że to jeszcze chodziło i się nie r............. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    72

jak masz ta dzwignie od zmiaby z szosowych na terenowe tam w skrzyni sa takie widełki one sie rozkrzywiwy i ot cały problem kup nowe 70 zł wymien i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, w poniedziałek zacznę działać. Z trybami wszystko w porządku na dole skrzyni wygląda że wszystko gra, tryby się wewnętrznie zazębiają bez szemrania, ale ręcznie przecinakiem :huh: Dzięki ZUCH1234 po niedzieli sprawdzę czy to, to. A ciężko wymienić te widełki i gdzie one w skrzyni są którędy się do nich dostać? To ten element co przesuwa ten tryb wewnętrznie zazębiający się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    331

Bezpieczniki lub sam bezpiecznik reduktora .napisz czy wyskakuje pojedynczy bieg czy cała skrzynia nie działa ,,morze żle wciskasz położenie polowe, szosowe? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×