Skocz do zawartości
Czeladnik

MTZ 80 reduktor polowe/szosowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Czeladnik    0

Zacina się reduktor(ten na wajsze od biegów) jak przełoży się na polowe to nie daje wrócić, trzeba zdjąć boczną pokrywę ze skrzyni i na siłę przesunąć tryb, wygląda jakby problem był na "górze skrzyni"(przy wodzikach?) bo sam tryb przesuwa się lekko. Pomóżcie bo tak nie idzie robić! Jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    5

to moze byc wina sprzegła jak dobrze niewysprzegli to tak sie dzieje wchodzi za głeboko albo wyrobione jest to co trzyma biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Na postoju też nie da się zmienić to sprzęgło chyba nie? Raczej z trybami jest wszystko porządku to coś ze "sterowaniem"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darek1972    52

Miałem takie coś ale u mnie był pęknięty wałek, właściwie to jest tuleja i tryb się nie przesuwał. Aż dziw że to jeszcze chodziło i się nie r............. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    75

jak masz ta dzwignie od zmiaby z szosowych na terenowe tam w skrzyni sa takie widełki one sie rozkrzywiwy i ot cały problem kup nowe 70 zł wymien i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, w poniedziałek zacznę działać. Z trybami wszystko w porządku na dole skrzyni wygląda że wszystko gra, tryby się wewnętrznie zazębiają bez szemrania, ale ręcznie przecinakiem :huh: Dzięki ZUCH1234 po niedzieli sprawdzę czy to, to. A ciężko wymienić te widełki i gdzie one w skrzyni są którędy się do nich dostać? To ten element co przesuwa ten tryb wewnętrznie zazębiający się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    626

Bezpieczniki lub sam bezpiecznik reduktora .napisz czy wyskakuje pojedynczy bieg czy cała skrzynia nie działa ,,morze żle wciskasz położenie polowe, szosowe? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.