Skocz do zawartości
Karol12

Ursus C-360 czy C-385??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirasek    7
 ja nie musze wyobrazac  385  z lejkiem albo grabaczem bo mamd wa gosp i czesem jak małymi robie cos  na jednym a ojciec pojedzie na drugie to  nie raz 385  jezdziła z lekiem i grabiarką itp sprzetami  z którymi spokojnie by  sobei poradziła 330

 

Rozumiem sytuacje bo i u mnie raz 95KM latało z grabaczem do siana :P Tylko w takiej sytuacji mniejszy ciągnik spali jednak mniej paliwa niż duży, poprostu za niewykorzystanie mocy sie płaci. Postaw sie w sytucaji Karola12, ma 15ha w tym pewnie mniej niż połowa gruntów ornych (ma przecierz krowy) i jako jedyny ciągnik w gospodarstwie proponujesz mu C385? Oczywiście w uprawie jest wydajniejszy ale nie na taką skale. Jeśli powiększy gospodarstwo będzie mógł później dokupić osiemdziesiątke jako drugi ciągnik i pracować na większym areale wydajniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Zgadzam sie z @mirasek. Na razie niech kupi moim zdaniem C-360 a jak będzie powiększał gospodarkę to wtedy może kupić drugi mocniejszy ciągnik np. C-385 !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

tak się zastanawiam czemu my wzielismy c385 a pozniej zetorka10145. komfort i wygoda bo na to co mamy to styknie c360. nie chce za 20 lat latac po lekarzach ze zdrowiem. mozecie się ze mną nie zgodzic i z moim punktem widzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    10

Była cos mowa o 7011.Miałem kupowac c-360 ale napatoczył mi sie ten zetor.I tak mysle ze juz nigdy bym sie nie zastanawiał nad takim wyborem zetor jest 100 razy lepszy od 360.Karol a miałes kupowac 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

aa ja niedoczytałem myslałem ze 385 bedzie wiekszym ciagnikem w gosp ale jesli chodzi o c360 to juz bym wybrał zetora 7211 bo to prawie to samo ale komfort i cała reszta lepsza no i cena ale jak bym kase miał cos bym wziął z zetora

Edytowano przez Nikita_Bennet
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    25

ja bym kupil C-360 bo na 12-13 ha nie oplaci sie kupic C-385 takie jest moje zdanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Uzasadnij swoje zdanie, bez urazy oczywiście. Zauważyłem, że często piszecie że jakiś ciągnik jest lepszy ale bez argumentów.

Więc tak sobie pomyślałem, że jak ktoś się decyduje to chce wiedzieć jakie są argumenty za lub przeciw. Chyba że to ma być ankieta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

No ja chyba wystarczająco uargumentowałem swoje zdanie :P ale masz racje, często czyta sie opinie typu "bierz Zetora bo lepszy" :P No akurat @zajac1 podał argument że osiemdziesiątka sie nie opłaci na taki areał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Ja bym był zdania że na te 12-15 ha wystarczy mu c-360, ponieważ 385 do pługa i agregatu wykorzysta swoją moc ale do np. przerabiania siana, sadzenia i kopania ziemniaków, do rozsiewacza nawozów nie wykorzysta swojej mocy a za nie wykorzystaną moc sie płaci ( chodzi o paliwo ) a 360 jest w sam raz do takich prac, trochę gorzej w tym pługu czy agregacie ale jakoś też sie zrobi. Pisze tak bo sam mam c-360 na trochę mniej bo 9 ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Tak też zetor 7011/7211 mógłby być najlepszym rozwiązaniem takiej sytuacji, poradziłby sobie lepiej w ciężkich pracach niż 360 a w lekkich 80tka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    25
Uzasadnij swoje zdanie, bez urazy oczywiście. Zauważyłem, że często piszecie że jakiś ciągnik jest lepszy ale bez argumentów.

Więc tak sobie pomyślałem, że jak ktoś się decyduje to chce wiedzieć jakie są argumenty za lub przeciw. Chyba że to ma być ankieta :P

Uwazam ze c-360 jest lepszy poniewaz bedzie lepiej wykorzystany niz c-385.Osiemdziesatka bedziesz oral 2 dni a potem bedzie stala w garazu. A potem jesli powiekszsz gospodarstwo to jedynie dokupi sie C-385 a c-360 napewno sie przyda :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

proponuję ci wybrać c-385 niż 360:)

będziesz miał komfort jazdy, wspomaganie i nie będziesz tracił tak dużo czasu w polu niż 360. A na łąkach gwarantuje że nie uwięźnie bo w tym roku u mnie na łące dość długo stała woda i dość mokro było i żadnego rycia łąki nie było bo szersze koła:) a sąsiad 360 na łące obok nie dość że porył łąkę to jeszcze uwiązł tak że musiałem go wyciągać i dokończyłem jego koszenie. łąka w którym ja kosiłem zero porytej ziemi.

mi się jeszcze trafił model który pali niezbyt dużo paliwa, jest dość oszczędny.

sam mam 385 na 12 ha i super sprawa a pomocniczy ciągnik to 330 i jest super:)

polecam 385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1
Tak też zetor 7011/7211 mógłby być najlepszym rozwiązaniem takiej sytuacji, poradziłby sobie lepiej w ciężkich pracach niż 360 a w lekkich 80tka.

Też bym tak zrobił, tylko że zetor droższy :angry: Ale komfort o wiele lepszy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Ja mam c360 z turem i jest calkiem ok, poprostu dalem szersze kola [samochodowe] i jestem w trakcie robienia wspomagania. Co do wyboru to ja szczeze polecilbym ci zetorka. Raz ze ma najlepszy komfort z tej ''trojki'' to jeszcze w razie dramatu zawsze mozna mu bez problemu dac naped na przod i w polu sobie bedzie radzil lepiej noz c385 bez przodka. Jedyny problem to cena ktora jest wyzsza niz ursusow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
będziesz miał komfort jazdy

W porównaniu do 360 tak, ale mimo wszystko komfortem nazwać tego nie moge. Wsiądź do Zetora 7211 i podobnych, tam jest komfort.

sam mam 385 na 12 ha i super sprawa a pomocniczy ciągnik to 330 i jest super:)

Ty masz dwa ciągniki, a tu rozchodzi sie o jeden na całe gospodarstwo... Wyobraź sobie co było by gdybyś nie miał trzydziestki tylko samą osiemdziesiątke... Nie było by już tak super...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

z @miraskiem to ja się z tym zetorem zgadzam wtedy chyba to był najbardziej komfortowy traktor w polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Na dzień dzisiejszy nie radzę kupować 385, lepiej trochę dołożyć i kupić 912. Ceny 7211 i 912 są porównywalne, jeżeli chodzi o ciągniki którymi możemy od razu jechać w pole. Tak czy siak zetor wygrywa jako jedyny ciągnik w gospodarstwie. Z drugiej strony na upartego za cenę 7211 można już kupić np T 25 i 385 lub 902. Komfort znikomy ale dwa ciągniki to już inna praca w gospodarstwie :P jak pisał zajac1 80tka będzie stała po pracy w garażu, jednak pamiętajmy że kupujemy używany ciągnik i amortyzacja jest już inna :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jawa350rs    3

zts ma rację lepiej dopłacić i mieć coś nowszego niż 385. Padaż na przyszłość po zakupie jusz nie będzie odwrotu a kilka koni więcej zawsze się sprzyda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozek18    0

jak bym miał wybierać to tylko 80 ma wspomaganie i to zupełnie inna bajka (z jazdy)

a 360 to wg jeden z gorszych produktów URSUS-a <_< ;) (bez obrazy dla użytkowników 60 sam też mam jedną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62

Ale to porównanie jest dziwne....czy C - 385 czy C - 360...gdybyś porównał C - 360 3P i U 3512 to tak ( ta sama moc itd. )...a te ciągniki co porównujesz są różnej mocy...do różnych prac....a co nim chcesz robić...?? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Po co tu dyskutowac. Na 12-15 ha spokojnie wystarczy C-360 jako jedyny. C-385 przy grabiarce, jak sobie to wyobrażacie.

Wielka strata, drogiego dziś paliwa, a orki wcale tak dużo nie ma. Jeżeli miałby same grunty orne, wtedy Polecałbym 385, ale w jego sytuacji wiadomo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    3

nie ma co ich porównywac całkiem inne maszyny wy piszecie ze paliwo drogoe itp a 80 wcale duzo nie pali noga ale i dobrze wyrególowana pompa i nie leci ciurkiem ropa tzn pomiedzy ursusem c-360 a ursusem c-385 kupił bym zetora 7211 spali jak traktor tyle co musi tyle bo troche przypał pojechac zgrabic łake 80 ale jescze lepszy na taki areał by był zetor 5245 i tur zycie jak w madryciee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Ja tam mam na 10 ha C-360 i wystarcza w zupełności, a komfort nie jest aż taki tragiczny ale nie ma co porównywać do zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil97    0

Ursus C-360 do wszystkiego by mógl by byc.Moj wujek tez ma sama c-360 i tez ma okolo 12-13 ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×