michal1993

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione"

Polecane posty

dawidg2    31

To mógł próbkę zbadać i na stację po odszkodowanie, tylko są stacje Orlena i z szyldem Orlenu. Hurtownie mam pewną co do paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja leje z do wszystkiego paliwo z LUK oil'a zza wschodniej granicy i żaden diesel nie narzeka:P a jaka przebitka :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Narcotic    0

Mincek18 jak się nie znasz na motoryzacji to lepiej się wogóle nie wypowiadaj w tego typu tematach albo chociaż nie pisz głupot. Toyota i pompowtryski to mnie rozbawiło. Nie pomyliło Ci się przypadkiem z koncernem VW? Toyota stosuje silniki D4D które są w common railu. Jeśli już coś uległo awari to wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodecki    0

Wiesmag mógłbyś coś więcej napisać o magnetyzerach.Jestem zainteresowany tym tematem i jeśli to możliwe to prosiłbym o wyczerpujący opis. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

w miejscu gdzie mieszkam jest łatwy dostęp do paliwa zza wschodu,które cenowo jest atrakcyjne.mozna kupić(ceny z przed podwyżek tzn.2tyg) opał po 3zł,bio 3,3 i tu dodam,że ich bio jest prawie jak ropa bo rzadkie i nie smierdzi a rope po 3,5zł.Wiele osób jednak boi się wschodniego paliwa ale przecież Ci zza wschodu też mają nowe sprzęty i gdzieś musza je tankować.Wiem bo przez 2 lata sam jezdziłem do nich po paliwko i troche widziałem :) jeśli sie ma pewnego dostawce to naprawde nie ma sie czego bać.

Nieuczciwi,mają w samochodach układ paliwowy przerobiony,że paliwo nie jest pobierane ze zbiornika tylko z zbiorniczka do spryskiwaczy :blink: w ten maly biorą sobie5L ok a w zbiornik chłam.można tam kupić też nafte,którą jest"sucha"zmieszać z opałem,który jest bezbarwny ale"tłusty" i kto sie nie zna kupi jako rope bo przecież musi być dobre skoro chandlarz na tym jezdzi :) i takich trzeba unikać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

werdlug mnie to paliwo lepszej jakosci jest tylko z nazwy, nie widze zadnej roznicy i dlateg oleje zwykla

oczywiscie jesli ktos posiada samohcod za 500 000 zl to nalezalo by lac takiego typu paliwo ale do starszych samochodow/ciagnikow(pewnie wiekszosc z nas takie posiada) nie widze potrzeby

jak dla mnie lipa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a moze zainteresujcie sie tematem, zrobcie probki vervy/dynamic, zwyklego ON i ruskiego. porownajcie parametry, dowiedzcie sie jakie sa normy dzis, wczoraj, 20 lat temu i wtedy zabierzcie glos, co??

bo na razie nikt tutaj jeszcze ani jednego konstrukcyjnego slowa nie napisal, a uwaza sie za znawce temat, swoje wnioski opierajac na uczuciach :lol: .

jak tacy wrazliwi jestescie to robcie kariere w instytucjach co pomagaja wszelkiemu zlu na swiecie, a nie oceniacie koncerny energetyczne i ich produkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

No właśnie o tym mówiłem. Może nie od razu Vervę ale chociaż tankować go na Stacji ;)

 

mam sprawdzonego dostawce hurtowego od kilku lat i nie narzekam(moge podac namiary na PW gdyby ktoś chciał), po odliczeniu samej akcyzy to cena wychodzi prawie jak za ukraińsie paliwo, nie wspomne o VAT (bo cześć z nas jest ryczałtowcami) po odliczeniu którego cena jest duuuzo nizsza od ceny paliwa ze wschodu:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

kolego @brzozak2 bez urazy ale nie wiem ile masz pojazdów w domu ale napewno wszystkie tankujesz więc moje pytanie:czy masz próbki paliw ze stacji na której tankujesz?jeśli nie to dla czego wybierasz właśnie te paliwo a nie inne?czyzbyś opierał się na uczuciach? nie gniewaj sie ale to właśnie twój post jest mało konstrukcyjny bo te nasze"uczucia"= różnym zakupom i opinom na ich temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

a ja uważam że mam prawo oceniać koncerny naftowe-jakby nie było mamy demokrację i mam prawo do tego,nie są jakimiś świętymi krowami żeby ich traktować jak zgniłe jajo.tak samo jak i ja są osobami prawnymi,i na tej zasadzie jeśli komuś się to ocena nie podoba może mnie oddać do sądu o znieważenie.

 

ja i tak uważam że paliwa typu premium powinny znaleźć się na rynku zamiast paliw zwykłych-przecież jest postęp technologiczny,za który oni każ ą sobie słono płacić,a powinien następować samoistnie w ramach zdrowej konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

tankuje wszystko najnormalniejszym paliwem z cpn - dlaczego?

bo nie wiem czy warto przeplacac za premium, boje sie wschodnich wynalazkow, bo nie mam wiedzy na ten temat.

 

moje maszyny jakos chodza, ale nie rzucam slow na wiatr poki nie mam dowodow.

opieram sie na tym ze 95% pojazdow jezdzi na takim paliwie i jakos ciagle sie odpychaja - moje odczucia nie maja tu nic do rzeczy. posluguje sie mozgiem nie sercem, czy jakas nerka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Kiedyś czytałem w necie artykuł o paliwach premium, był w nim test porównawczy tych paliw z normalnymi (na rynku niemieckim) i wpływ na wielkość spalania był żaden :) Paliwa premium wyróżniały się niższą temperatura wytracania parafin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

A wiecie dla czego między innymi na benzynie 98 samochód lepiej chodzi niż na 95??? bo 95 jest o wiele bardziej chodliwe a 98 jest mniej chodliwe :lol: a tak po chłopskiemu :P 95 chrzczą a 98 nie tak bardzo tylko troszke heh , A jeśli chodzi o paliwa ON to wydaje mi się że jeśli jest różnica i na paliwach premium sprzęciki lepiej chodzą to jest to głównie zasługa mniejszego chrzczenia paliwa a nie jakiś dodatków (to może też ale w owiele mniejszym stopniu) jaki wniosek według mnie się nasuwa > każde paliwo jest dobre


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Mincek18 jak się nie znasz na motoryzacji to lepiej się wogóle nie wypowiadaj w tego typu tematach albo chociaż nie pisz głupot. Toyota i pompowtryski to mnie rozbawiło. Nie pomyliło Ci się przypadkiem z koncernem VW? Toyota stosuje silniki D4D które są w common railu. Jeśli już coś uległo awari to wtryskiwacze.

tak samo pewnien mechanik który za każdym razem przekonuje mnie że pompowtryski padną mi po 500mtg (mam już 1 tyś i chodzi cacy ) bo w jd u kogoś tam padły 2 razy i tankuje tylko na shellu szkoda wspominac o przypadkach kogoś tam kogoś znajomego znajomego

Co do paliw werwa po lampku czuje większą moc, ale i stare konstrukcje też chyba odczuwają wpływ tego paliwa.w zeszłą zimę tak sie złożyło że utrzymaniem drogi dojazdowej i obsługą gosp tzn dowożenie bel itd zajmuje się c 330 bo dobrze odpala zimą jedak mrozy były tak tęgie że wkurzyłem sie spuściłem co miała w baku i zalałem werwą i tyle o ile odśnieżanie polegało na ciągnięciu zbitego drewnianego trójkąta na nim położona bela siana i ciapek podpięty na dłuższej lince i na podnośniku kolec do bel i na kolcu bela siana na dociążenie codziennie przeciągałem taki pług do szosy i spowrotem żeby dobrze autem się jeździło i codziennie zawiewało drogę i o ile na zwykłym paliwie ciapek na 5tce nie dawał rady z takim zestawem jechać dymił dusił się to na werwie po włożeniu 5tki ciapek wyrwał na przodu na 2 kołach przód w góre a ciapek idzie do przodu byłem w szoku więc na tym paliwie musi być większa moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Co sąsidzicie o dodatkach do paliwa czyszczących wtryskwiacze, na forum czytałem same zalety, że warto co jakiś czas zastosować taki środek, koszt około 15zł są środki czyszczące układ paliwowy i czyszczące wtryskiwacze ciekawe czym się różnią, może warto raz na jakiś czas zastosować taki środek przeczyszczający wtryskiwacze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

to wciskanie kitu, tak samo jak słynne magnetyzery :P Czy ktokolwiek w samochodach stosował takie badziewia? Wątpię :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

magnetyzer działa-sprawdza się.

no i właśnie w samochodzie najwyraźniej odczuwam jego wpływ.

przy spalaniu 12 litrów na sto,z magnetyzerami mam 11 litrów-przy tych samych trasach,w tych samych godzinach,z tym samym obciążeniem.kilkanaście tysięcy na nich zrobione,kilkukrotnie przeliczane spalanie z magnetyzerami i również bez w tym samym samochodzie.

litr może nie dużo,ale przy tych cenach każdy gram się liczy.no i motor żwawszy(najbardziej odczuwalne po zdemontowaniu).dodam że paliwo to samo,z tej samej cysterny-dostawy.

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

słynnymi magnetyzerami zajmowali się nawet "pogromcy mitów" na Discovery, jak się można domyślać wynik działania tych "cudów" techniki był jednoznaczny: to coś nie działa i nie ma prawa działać :P Gdyby to coś działało montowane by było seryjnie w każdym aucie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

dla ciebie mit i bzdura-i niech tam sobie będzie.

 

dla mnie wyraźne korzyści-moja kasa i moja sprawa.

 

 

luftwafe w czasie wojny stosowało-fakt nie mit,potwierdzają to kaszubi co pod niemcem służyli,w obsłudze lotniska że jakieś magnesy były montowane.

 

że nie jest to seryjnie montowane to już inna polityka(lobby-kasa)wiele wynalazków i to naprawdę dobrych pod klucz poszło,żeby nie weszły do powszechnego stosowania.

 

 

ja mam swe doświadczenia z tymi urządzeniami,a kto uważa że to mit-nic mi do tego.ja tego nie reklamuję bo nic z tego nie mam,opisuję tylko swoje doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

dlaczego paliwo dynamic z lotosa jak leje przez lejek z bańki to jest takie krystaliczne jak spirytus jak woda a normalny on z lotosa nie ma tej krystalicznosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Jedni nie wyczuwaja roznicy a ja wprost przeciwnie. Jako firmowy samochod mialem Fiata Ducato z 2009 roku 120 konnego.Ciagalem nim przyczepke z koparka,piach na budowy,kable energetyczne,wszystko o masie jakies 2500-3000kg na haku. Po zalaniu normalnego paliwa(lalismy na Orlenie lub Lotosie) samochod slabo przyspieszal i spalał od 14 do 18 litrow na 100km.Ale to wiadomo na robotach ziemnych lekko nie ma wiec swoje musial wciagnac. Ale po regularnym tankowaniu Vervy lub Dynamica spalanie spadlo do 12 litrow i max wartosc jaka pozniej uzyskalem to bylo 14 l/100km. Auto szybciej sie zbieralo,nie mulilo sie na podjazdach a w zime jako jedyne odpalilo na placu. Na tym przykladzie potwierdzam ze drozsze paliwo jest lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

bo jak moc silnika wykorzystujesz do końca to lepiej mieć wyższą liczbę cetanową,a jak się tylko pyka to byś też nie zauważył różnicy.

a dynamik tankowany na stacjach firmowych-nie tych tylko z logiem lotosa(takich jest większość)to jest to lepsze niż zwykły on.

po modernizacji rafinerii gdańskiej-jeszcze nie był to lotos-miała ona jedno z najlepszych paliw w europie,po przekształceniu w lotos coś już nie bardzo.

teraźniejszy dynamik to ja tankowałem w latach 90 na stacjach rafineryjnych jako zwykły ON(tak to oceniam po kolorze,zapachu,no i świadectwie jakości-w hurcie prosto z rafinerii z fakturą).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ladnie wam na psyche wplywa zatankowanie paliwa premium w zwyklym aucie, ze moc jest odczuwalnie wieksza, a zuzycie paliwa udokumentowanie nizsze :lol: :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj