Skocz do zawartości
tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

tom31    11

Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Ja myśle że to jednak w głowicy uszczelniacz któregoś zaworu walnoł, i olej leci Ci po zaworachi wywalany zostaje ze spalinami. Jeśli głowice były regenerowane to bardzo możliwe bo ci nasi mechanicy czasem coś odalić lubią bo majągorszy dzień np bo im żona nie dała- tak się tłumaczą hi hi. Ale to tylko moja teoria bo tak miałem w motocyklu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

ja to samo mam w MTZ 82 silnik ma 56 Mth po remoncie i też pluje na małych obrotach, ale u mnie wieszają się wtryski (kopci raz z 3 innym razem z 1 cylindra), pompiarz mówił że muszą się dotrzec wtryski.

Zobacze jak zrobie jeszcze pare godzin co bedzie


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jktuning    18

a sprawdzał ktoś czy nie ubywa płynu chłodniczego bo może być usczelka pod głowicą. Pytam ponieważ ja osobiście trafiłem felerne tuleje i kilka godzin po remoncie wywalał mi uszczelkę pod głowicą i też były problemy na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Nie spala paliwa na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

no tak jak wywali uszczelkę to też nie będzie spalał i wtedy śmierdzi paliwo pomieszane może być z płynem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Gdyby jeździł na płynie to byłoby czuć na węch i smak obecność płynu w spalinach i dym byłby biały. Ciemna i tłusta ciecz wskazuje na niewłaściwe spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

- krzych2007 - docieranie wtryskiwaczy - bardzo ciekawa teoria, czy ty chłopie nie zastanawiasz się nad zmianą tego swojego mechanika, bo ja dawno bym mu kazał w główkę się popukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Nie wyzywaj jego mechanika, miał trochę racji, czasem nowa końcówka pracuje niestabilnie i w czasie pracy "układa się"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

silnik odpala a z 2 glowic wycieka olej przez kolektor wydechowy byly robione glowice wymienione pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

z tym olejem to i ja miałem problem pierścienie muszą sie dopasować i przestanie ale u mnei też słabo pali a powiedz czy Ci dymi bo u mnie po takim samym remącie dymi jak przed remontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że jest za dużo oleju w filtrze powietrza lub on nie spełnia swoich funkcjii (wymień) u mnie było podobnie .. ;)


Zetor8011,UrsusC-360,UrsusC-330-na 28ha muszą starczyć.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

moze i tak bo bez filtra chodził a teraz go założyłem dzięki zobaczę

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

mi to dymi czarnym dymem i nikt nie wie co mu jest i do tego ciężko pali a to ze dymi białym dymem to musie przepalić olej z pierścieni bo jak wkładałeś w tuleje tłok to chyba go polałeś trochę olejem żeby lepiej wszedł tak????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Ja mam podobny problem pluje mi olejem z nieszczelności komina w 60-tce nie wiem co to może byc zaczął pluć nie dawno zawory są wyregulowane bo właśnie wczoraj nam mechanik robił. Na mocy nie stracił :)

Sorry za odkopanie tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Ja miałem taki sam problem w C-360-3P na wolnych obrotach i jak silnik był jeszcze zimny i była to wina wtryskiwaczy, wszystkie lały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Wtryski-końcówki jakieś 50 zł jedna czyli razy 4, podkładeczki góra 10 zł, regulacja ze 30 zł i to chyba wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja C-360 po remoncie również trochę wywalała olej z wydechu jednak po zrobieniu kilku Mtg uspokoiło się znajomy jakiś czas temu zrobił remont i ma to samo co ja,moja C360 po remoncie brała olej przestała brać dopiero po około roku od remontu wszystko musi się w silniku dobrze ułożyć :).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

U mnie wymiana końcówki wtrysku i regulacja wtryskiwaczy do 3P kosztuje 5 złotych :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez janek884
      Witam,
      Chciałbym się Was poradzić w sprawie wycieku z przedniej zwolnicy. W miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu strzałką wycieka olej i jest luz w miejscu w którym wałek wchodzi do koła.  Luz jest wyczuwalny ręką i wynosi ok 2mm. Niedawno został wymieniony uszczelniacz w tym miejscu, jednak luz powoduje to że olej wciąż cieknie (po kilku mth od naprawy).
      Wyciek jest od strony koła, a od strony mostu przedniego jest szczelnie.
      Ma ktoś pomysł jak usunąć luz 2mm w miejscu strzałki na zdjęciu? Dodam że w drugim kole jest bez luzu.

    • Przez stempos1980
      Koledzy potrzebuje dobrać do pompy  silnik elektryczny jedno fazowy ewentualnie 3 fazowy silnik wolno obrotowy  do 500 obr max.jest silników multum ale ciężko coś znaleźć z takimi obrotami
    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez Boveer
      Sprzedam panewki do C-360 BIMET Nominał. Korbowodowe i główne.
      Główne 120 zł, korbowodowe 70 zł - NOWE
    • Przez ursus330d
      Witam zregenerowałem pompę paliwową od fergusona 165.Silnik pracuje ładnie nic się nie dzieje tylko lecz mam wrażenie ze przed remontem jeździł szybciej.Miało by to związek z pompą ??
×