tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

ppoki    0

Sorry za odkopanie. Czytałem trochę tego, ale postanowiłem zasięgnąć porady w moim konkretnym przypadku. Kilka dni temu skręciłem do końca 60, była po całkowitym remoncie silnika, tj. nowy wał, nowe tuleje, tłoki, pierścienie (wiadomo), głowice też nowe, wszystko na oryginalnych częściach. Od dwóch dni go docieram i zauważyłem, że jak postoi kilka minut na wolnych obrotach, a nastepnie doda się gazu i trochę przegazuje, to przez kolanko w kolektorze wywala olej. Nie jest go dużo, silnik lekko kopci na niebiesko na wolnych (po przegazowaniu, dym znika, ale za chwilę się pojawia). Pali lekko, chodzi dobrze, równo, siłę ma. Dodam, że końcówki wtrysków były również wymieniane i ustawiane. Od remontu przechodził dopiero 6mth i to może tutaj jest przyczyna, że się jeszcze pierścienie nie dotarły? Co wy o tym myślicie? Przed remontem, silnik przepracował 25 lat bez żadnego remontu, ostatnimi czasy dymem walił na niebiesko ostro, ale oleju nic nie wywalał i nic praktycznie nie ubywało go w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Potrzeba czasu,komory spalania muszą się dotrzeć,o ile pierścienie zostały poprawnie założone,nie uszkodzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ma prawo nawet dawać olej z komina

Pamiętaj aby nie docierać na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A od kiedy komory spalania się docierają? One nawet mechanicznie z niczym nie współpracują.

Pierścienie się ułożą do cylindra to mu przejdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

A od kiedy komory spalania się docierają? One nawet mechanicznie z niczym nie współpracują.

Pierścienie się ułożą do cylindra to mu przejdzie.

Wziełem to w ogół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No niech ci będzie. :)

Ale to trochę wprowadza w błąd.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Po pyrkaj do 15 motogodzin na wyższych obrotach i jak się wiosna zrobi to w pole pod małe obciążenie ja bym proponował na 1 biegu z 10 motogodzin a potem 2 i za jakiś czas 3 chyba że jak masz ją tylko jako pomocniczy ciągnik.Pyrkanie na wolnych obrotach bez obciążenia to szkoda paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

:) :) :)

Raz złożyłe trzydziechę dla znajomego to olej walił jak dziki,normalnie komin był rozpylaczem oleju :D

ale przeszło jej po dotarciu,przestała sikać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFrolnik26    214

Mam podobny problem z c360, po remoncie silnika zaczęło mi wywalać olej przez tłumik, myślałem że jak się dotrze to będzie ok ale nic się nie zmieniło. Zrobiłem już ponad 300 motogodzin i ciągle to samo, chyba na razie nie będę nic ruszał bo moc jest a oleju mało ubywa :P Pierścienie na 100% założone prawidłowo, głowica i wtryski nie zmieniane ani nie regenerowane. Znajomy powiedział że wtryski leją i nadmiar paliwa wywala tłumikiem ale dlaczego ubywa oleju? Podpowie mi ktoś którędy uszkodzona głowica może puszczać olej? Bo chyba jest taka możliwość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Głowice są smarowane a raczej sama klawiatura poprzez popychacze, nie ma żadnych kanałów olejowych w głowicy oprócz spływów poprzez popychacze raczej nie ma możliwości pobierania oleju bo prowadnice wystają ponad centymetr nad powierzchnię górną głowicy, coś jest sknocone w pierścieniach, ja zawsze jak wsadze każdy tłok to robie po 2 obroty i pilnuję czy nic nie rysuje, wiem w jakim miejscu poustawiałem zamki minutę wcześniej i tego pilnuję, jak zostanie ślad po oleju w innym miejscu jak górny pierścień znów wyjmuje tłok.

Zdarza się nawet najlepszym, wszystkim pękają pierścienie czym by je nie osadzano, to musi być albo przez pierścienie, albo olej gdzieś się leje.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz b    22

Mam problem z silnikiem w 4011. Wyrzuca olej przez tłumik i dymi z odmy. Wtryski zrobione pompa też. Czy może być wina pierścieni na tłokach ? Ogólnie siłę ma, w miarę pali, nie dymi jak jest rozgrzany silnik. Da się wymienić pierścienie samemu ? Mieszkam w takim rejonie że najnowszego mercedesa da się zrobić ale takich spraw nikt nie chce ruszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Tematy połączone

 

Ostatnio po kilku dniowym postoju odpalilem 60tke i w kolanku nie wiadomo skad wzial sie olej chodzi o kolanko tlumika wiekszosc wylecialo przez dziurke i po rozgrzaniu silnika olej ten zaczal parowac pojezdzilem troszke dalem w piz*eczke i sie skonczylo parowanie pozostalego oleju . silnik robilem moc wszystko jest dymku zero czyżby cos z głowica .miał ktos podobny przypadek ?

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2050

Komin przykryłeś jak stał na polu? Jeśli nie to czy przez ten czas padał deszcz? Jak padał to już masz pewnie odpowiedź...woda się zatrzymała w kolanku i rozpuszczony nagar walił. U mnie znowu smarka olejem przez kolanko po każdej zmianie oleju...Trochę posmarka i po czasie samo przechodzi..cały sezon jest spokój i przy kolejnej zmianie oleju znowu to samo...


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    73

to mogą też być lejące wtryskiwacze i niedokładne spalanie mieszanki w cylindrze. Ja miałem podobny objaw po wymianie wtryskiwaczy na nowe - na wolnych obrotach walił ropą w komin. Wystarczyło go przegonić (wtryskiwacze się "dotarły") i problem zniknął..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema.

Odśnieżałem dzisiaj drogi gminne na własną ręke ursusem c-360 około 6h przy -14 śnieg duzy a za tem i ciągnik na maksymalnych obrotach pracował cały czas gdy temperatura wody doszła na zielone zrobiłem przerwę ,zatankowałem i gdy go odpalałem przez wylot tłumika poszło dużo oleju i strasznie kopcił po 5 min objawy zanikły.Silnik nie traci mocy więc silnik jest ok.Gdy go powtórnie odpaliłem po 15 min kopcił strasznie na biało ale już olejem nie pluł co może być przyczyną tego(może go przegrzałem ) dodam jeszcze że ładnie pracje lecz kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko ok woda i olej , woda do oleju nie poszła więc głowice ok a silnik ciśnienia oleju też nie gubi

Edytowano przez RolnikExtreme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    31

A może poprostu do tłumnika dostała się woda i zabarwiła się na czarno i mogło to wyglądać jak olej


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj