Skocz do zawartości
4dormar

NH BR7060 czy JD 852

Polecane posty


robertbara    57

Cholera to ja na 200 bel rocznie kupuje BR 7060 a wy mowicie ze nie bedzie wykozystana. To mam nadzieje ze pochodzi 20 lat przy takiej ilosci.

 

Słomy czy kiszonki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

Sianokiszonki, w przyszosci moze slomy jesli znajde odbiorce na owy materiał. Mysle ze za kilka lat sloma moze byc dobrym towarem opalowym i chce sie na to przygotowac. Po drugie bedziemy zwiekszac hodowle mleczna wiec sloma sie przyda a do kostek sily nie ma i ludzi do pracy w sezonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DanielFarmer    108

dzies mi powiedzieli dilerzy jak dzwoniłem 110 tys netto za jd854 i 120brutto za nh br7060 a za 6090 90 tys...czyli cena br7060 wcale nie taka mała chyba ze da sie duzo stargowac....przy takich cenach biorę JD :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


grucha18    2

To sporo Ci powiedzieli za tego NH znajomy zamawiał 7060 jakoś zimą w bardzo dobrym wyposażeniu tylko sam rotor podajacy bez noży to ostateczna cena 92-93 tys. brutto dokladnie juz nie pamietam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ejczbio    24

Cholera to ja na 200 bel rocznie kupuje BR 7060 a wy mowicie ze nie bedzie wykozystana. To mam nadzieje ze pochodzi 20 lat przy takiej ilosci.

 

Ja robię ok 400 sianokiszonki i drugie tyle słomy i myślę, że pasowa w moim przypadku to przeinwestowanie... No ale Wasze pieniążki Wasza sprawa....

A tak odbiegnę troszkę od tematu, od ilu bel sianokiszonki rocznie opłaca się prasoowijarka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

Prasa bedzie kupowana na MGR wiec po zwrocie 60% zaplace za nia ok 36 tys czyli tyle co za urzywna prase po kilkudziesieciu tysiacach balotów lub jakiegos trupka polskiego prawie nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grucha18    2

@Szczewko mam podbną sytuację i też tak samo myslę czyli jak unia da to bierzemy nową :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1rajdzik    14

dzies mi powiedzieli dilerzy jak dzwoniłem 110 tys netto za jd854 i 120brutto za nh br7060 a za 6090 90 tys...czyli cena br7060 wcale nie taka mała chyba ze da sie duzo stargowac....przy takich cenach biorę JD :rolleyes:

 

Ja posiadam ofertę cenową z początku kwietnia na JD 854 MaxiCut14 - 125 000 zł netto oraz CASe 454 PRC 107 000 zł netto. Aż tak dużo muszę przepłacać czy mam po prostu duże pole manewru jeśli chodzi o zbicie ceny przy dogadaniu transakcji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


power2347el    1

Witam, stoje przed dylematem kupna prasy skłaniam się przy br7060 bez noży leprzy komputer siatka za 98tys netto

ale myśle jeszcze o JD852 tylko niewiem dokładnie ile oni chcą za nią??

doradzcie coś może jakąś inną

jak chodzą te maszyny

ewętualnie w co doposażyć te maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jozef3
      Czy ktoś z Was wie jak przełączyć sterownik od pras new holland 650 ze sznurka na siatke. Prasa jest z roku 1995 

    • Przez marcins131
      Witam. Mam problem ze zdemontowaniem tego największego koła zębatego po lewej stronie.
      Ktoś się już z tym zmagał? Z góry dziękuje za pomoc. W załączniku przesyłam zdjęcie. Pozdrawiam.

    • Przez bopietras
      Witam
       
      Kupiłem prase case 344. Mam problem z odcinaniem siatki. Mianowicie jezeli hamulec na kólku od siatki jest zaciagniety to pod koniec procesu nie da rady odciac siatki. jezeli jest zwolniony do gory wszystko jest ok. Robie teraz z odpuszczonym hamulcem ale jest lozna siatka. pomozcie od czego to moze byc. Moze slabe napiecie w ciagniku. dodam ze to stary zetor 7745. A moze kwestia jakiejs regulacji.
    • Przez rafikkisiel
      Witam co jest przyczyną zsówania sie siatki do środka boki nie owiniete sa tak około 20 cm. Róznych siatek używam problem nadal pozostaje.Czytałem poprzednie tematy i robiłem według tych wskazówek nadal problem pozostaje. Wałek spiralny lekko sie obraca hamulec od siatki również dobrze trzyma rolke siatki. Dodam ze pieć kul owinie dobrze a nastepne 3 kule sa już nie owinięte. 
    • Przez platramix
      Witam potrzebuje instrukcji obslugi tego komputerka
×