Zaloguj się, aby obserwować  
pisklaczun

biegi w mf 235

Polecane posty

pisklaczun    114

wczoraj pod czas orki jak jechałem na prejeździe bez zmiany biegów nagle w skrzyni coś zazgrzytał i ciagnik zgasł a teraz jak co odpaliłem to nie ma biegów terenowych i jak włącze jakiś bieg to zaraz słychać jak by jakiś tryb sie sypał i wogule nie da się jechać bo zaraz zgrzyta coś w skrzyni i silnik przygasa :D

pomóżcie tu środek sezonu siewnego a ja nie mam czym robić w polu :)

prosze o szybką odpowiedź :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D zdaje sobie sprawe ,że nie jest łatwo,ale przeważnie awarie zdarzają się podczas największego nawału prac polowych,a nie zimą,bez zajrzenia do skrzyni trudno coś wyrokować,wydawać by się mogło,że oberwał się wałek albo rozsypało się łożysko stąd można tłumaczyć przygasanie silnika ,coś blokuje musisz zdjąć pokrywę górną może wtedy mam nadzieje będziesz wiedział co i jak :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

dzisiaj zdiołem pokrywe razem z kolumną kierowniczą i nic nie widać tylko nawetz młotka nie da się teraz włączyć biegów terenowych :D

mam nadzieję że to nie poszedł mechanizm różnocowy bo jego koszt jest duży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D no ale masz problem z biegami a mechanizm różnicowy spełnia troche inne zadanie ,zresztą gdy zblokujesz mechanizm ,biegi wchodzą normalnie tylko nie można skręcić,szukaj w skrzyni coś musiało podejść i blokuje biegi :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Na logikę, jeżeli skrzynia biegów działa jak nalezy, a mówisz, że nie mozesz przełączyć biegów z szosowych na terenowe to musi być coś z reduktorem planetarnym. O ile się nie mylę znajduje się on z tylu skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

dopiero rozebraliśmy mechanizm różnicowy i jest dobry

więc nie wiemy co to może być później mechanik przyjedzie z wózkiem :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

tak dokładnie to reduktor planetarny się rozsypał i wałek główny poszedł :blink:

ok 750zł na same części tak że trzeba szykowakać ok 1500 niminum :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

ledwo co zrobiliśmy to i wyjechałem w pole i znowu to samo się chyba zepsóło :blink: co to może być wszystko dobrze złozone było

pomóżcie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj