Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartek72511    41

Tak jak w temacie. Chodzi mi czym różnią się te dwie wersje??:D bo np 3090 i 3610 mają zbliżone moce ale czy czymś sie różnia czy tylko mocą??;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Łatwiej napisać czym się nie różnią :D

Generalnie 36xx to ciągnik o klasę większy, wspólne elementy to chyba tylko kabina i skrzynia dynashift, nie wiem jak jest z silnikami w 30xx, w 36xx siedzą Perkinsy 1006, w większych modelach Valmety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W 36xx były, zapomniałem o tym:) ale do tej klasy ciągnika lepszym wyborem jest dynashift.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

te ciągniki różnią się silnikami i gabarytami, w serii 30xx są Perkinsy a w 36xx valmety a gabarytami to tak jakbyś porównał teraz JD 5080r i 6130comfert, moc ta samo, wyposażenie też ale gabarytowo duża różnica, zastanów się dobrze nad MF:} miałem 3125 9 lat i wiem troszkę o nich :D


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

beret, piszac ze miales 3125 przez 9 lat, chcesz powiedziec ze odradzasz MFa z tej serii?


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

ja odradzam;]


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

MF mają kiepską skrzynię...należałem się trochę pod nim więc wiem;/


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marian20
      Witam. Mam zamiar kupić MF 6150 lub 6160. Niedawno sprzedałem MF serii 30XX. Miałem z nim sporo problemów. Na co mam zwrócic uwage podczas zakupu MF z tej serii aby się nie "wkopać". Chodzi mi o dokładna instrukcje po kolei jak spradzić stan techniczny ciagnika. Jakie sa elementy najbardziej awaryjne w tej serii? pozdrawiam
    • Przez profarmer
      MF 61-xx-6130-6140 ile takie ciagniki pala przy orce i w transporcie zboza itp??
      Jakie spalanie maja ciagniki mf w oparciu o inne marki??
    • Przez baxiu290
      witam
      mam pytanie dotyczące tego modelu
       
      czy ma on zaczep suwany ?
      bo na wszystkie zdjęcia jak patrzyłem na necie to nie widziałem żeby miał takowy ale mogę się mylić może ma coś w podobie ..
      bo ten model mnie interesuje i może w przyszłości chciałbym go kupić ale musi mieć zaczep suwany ..
      dzięki za pomoc ;]
    • Przez Zolwik1990
      Witam mam problem, ciężko jest skręcić kołami w moim mf3085. Skrzynię mam zalaną agrolem i jest trochę mało oleju. Olej wymieniany ponad 2 lata temu. Jak dodam gazu, na wysokich obrotach to jeszcze jak cię mogę. Ale na niskich jest po prostu bardzo ciężko skręcić. Czy ktoś sie z takim czymś spotkał? Jeżeli tak to proszę o odp. Dodam tylko ze podnośnik i siłownik jak np. kipuję przyczepą to bez problemu tylko to skręcanie mnie wkurza.
    • Przez LukaszSZCZ999
      Witam, mam 3065 od pół roku i wydawało mi się że już wszystko wiem a jednak... Jadąc na WYŁączonym półbiegu, biegi 1-4 wchodzą jak w masło podczas jazdy. Po włączeniu połówki (mój akurat jedzie wtedy wolniej)nie daje się zmieniać biegów ani w górę ani redukować, po prostu drążek nie wchodzi a przy mocniejszym pchnięciu dochodzi do zgrzytu. Na postoju można wrzucić, w czasie jazdy już nie, zupełnie jakby synchronizacji nie było. Dodam, że włączanie i wyłączanie połówki podczas jazdy jest bez problemu (reaguje normalnie). Z tego co sobie przypominam nie było takich zachowań wcześniej ( zresztą nie jestem pewny). Czy to normalne i po prostu wcześniej nie zwróciłem uwagi? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam
×