Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Wibracja kabiny

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam u mnie w 80 wibruje (drży) kabina i przy tym jest takie głośne dudnienie jagby gdzieś kabina dotykała o korpus skrzyni a tak nie jest sprawdziłem wszystko dokładnie. Stało się to tak chociarz i wcześniej było to odczuwalne kiedy wymieniłem ramę nośną podłogi a zarazem całej kabiny bo stara zgniła. Przy okazji wyćiszyłem podłogę i teraz silnika juz tak nie słychać tylko to dudnienie. Wymieniłem nawet tylne poduszki gumowe na których opiera śie kabina bo stare bły już wyrobione ale nic a nic niepomogło.Czy jest możliwe że te wibracje i ten dzwięk przechodzą przez te pręty od gazu ręcznego wzmacniacza momentu i woemu albo poprzez wałek kierownicy. proszę o radę bo praca w takich warunkach jest dość uciąrzliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

U mnie wibracje są odczuwalne przy obrotach około 1700 mniejszych i większych nie ;[ i tylko gdy jadę na pusto a jak mam co ciągnąć ciagnikiem jest spokój ...

 

A może spróbuj poluzowac albo skrecic w miejscach mocowania kabiny do korpusu/ramy ? nic innego nie przychodzi mi do głowy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Mi to sie zdaje że to jak by od wału ale nie znam sie. Na szczęście nasza 80 bedzie niedługo sprzedana wiec nie bede nic robił przy niej :lol:


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

też tak kiedyś miałem tylko że mi strasznie drżał kokpit (jeśli tak można nazwać to miejsce w 80). Okazało się że wibracje przechodzą przez pręt od żółwia, który wystawił się podczas remontu i wszystko usztywnił. Wibracje pojawiały się powyżej 1200obr/min kierownica drżała, wskazówki od zegarów wariowały ogólnie strasznie niemiłe uczucie. Odkręć kanał który kryje pręty od żółwia, wałka, gazu i posprawdzaj czy prawidłowo są osadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

U mnie były straszne wibracje przy ok 1500 obrotów ;/ Aj jak sobie przypomnę ;/ Ale problem już rozwiązany. Okazało się, że w skrzyni było bardzo mało oleju i traktor drżał od podnośnika. W tym samym czasie dodałem mu ok 300 kg obciążenia na przód ... I teraz nie wiem, ale któraś z tych rzeczy rozwiązała problem w 100 procentach. Traktor wcale nie drży w całym przedziale obrotów od 0 poczynając na 2200 kończąc. Jest cichutko i przyjemnie w kabinie. Wywaliłem też ten zwykły stary dach i włożyłem tam gąbki z maty legowiskowej a na to dałem nową płytę kupioną w sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

u mnie w c360 tez tak jest cos ok 1500 tez wibruje i chyba tego juz nie zmienie w wiekszoscie wiek robi z ciagnikem swoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj