Skocz do zawartości
BUSTED

problem z alternatorem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BUSTED    57

zawsze gdy odpalam ciągnik muszę dodać gazu do oporu aby alternator zaczął ładować, czy to jest normalne przy alternatorze. Dodam że dzieje się to w ursusie c-385. Z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:) ja przy swoim MF też muszę lekko przegazować aby zgasła kontrolka,alternator ładuje przy 850 obr/min a więc jak lekko dasz gazu i zacznie ładować to nic takiego,zobacz też przy okazji może jest luźny pasek napędu altka. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henius91    584

tak jak pisze @zenas moze byc to wina luznego paska klinowego. u mnie w 912 od razu po uruchomieniu silnika gasnie kontrolka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

patrzyłem pasek jest sztywno a jak lekko dodaje gazu do nie laduje musze dodac do samej podłogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Kolego widziałeś kiedyś alternator?

 

Diody i szczotki mają odmienne zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Tak napisałeś że alternator ma diody, a nie ma szczotek (tak ja to odebrałem) a alternator ma diody i szczotki pomijając alternator w MTZ jedni nazywają go prądnicą inni alternatorem. I to jest taki przypadek że diody są a szczotek brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

ale szczotki raczej są bo jak go juz przegazuje ze zegar zacznie mi pokazywac ładowanie to wtedy i na wolnych obrotach laduje a zaraz po zapaleniu bez dodawania gazu do oporu to pokazuje na zero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1477

A powiedzcie panowie ile max. pokazuje wam wskazówka amperomierza na + ? bo u mnie w 385 się lekko odchyla , górqa do pierwszej kreski w prawo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

A może jest za mała żarówka na wzbudzeniu? (było to już poruszane na forum)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

A powiedzcie panowie ile max. pokazuje wam wskazówka amperomierza na + ? bo u mnie w 385 się lekko odchyla , górqa do pierwszej kreski w prawo :D

 

 

u mnie w 1224 przy obrotach 1500 wskazowka ledwo co dochodzi do tej pierwszej kreski, a przy wlaczonych swiatlach pokazuje jeszcze mniej. niby tak powinno byc. mniej wiecej na 25 A ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1477

Jednak myślę ,że u mnie ładowanie jest za słabe :D mówi się ,że alternator ładuje na małych obrotach a prądnica tylko na większych , gdy tymczasem u mnie zaróweczka gasnie mniejwięcej na takich samych obrotach jak w c-330 , w 3512 owszem zgasnie i juz się nie zaswieci ;[

 

Juz nie mówiąc o właczonych swiatłach albo radiu - wtedy wskazówka od ładowania drga w rytm piosenki w radiu ... a na wolnych obrotach cofa się na - ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam taki problem ze na poczatku kontrolka ladowania gasla na wysokich obrotach.teraz caly czas sie pali i zegar nie wskazuje nic. jedyne co to pobur pradu na minus. co moze byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez asus83
      Wiatm wszystkich.Mam ładowarke teleskopową manitu  724  120koni i mam problem palą się cztery kontroli po włączeniu silnika i nie gasna. Pierwsz kontrolka to jest: lampa temperatury skrzyni biegów,druga lampa od niskiego poziomu płynu hamulcowego .trzecia lampka od temperatury wody i ostatnia od zatkania filtrea powietrza.Jaka możę być tego przyczyna ze to wszystko się pali jka się urochomi silnik i jest jeszcze sygnał dźwiękowy.Proszę o pomoć!
    • Przez radek5314
      po wlaczeniu swiatel drogowych w c360 pali mi bezpiecznik 2 od gory, zalozylem nowy i znowu to samopozostale swieca bez problemu i z tymi nie mialem do tej pory problemu, dzis mnie noc juz zlapala i nie mialem kiedy zajrzec, od czego zaczyna przy szukaniu usterki jakies zwarcie gdzies zapewne, przerabial juz to ktos kiedys?
    • Przez wojtal657
      witam, po podłączeniu wtyczki z przyczepy do gniazda nastąpiło zwarcie , nie działają swiatła pozycyjne  i kierunkowskazy , a poza  tym wszystko działa , z bezpiecznikami nic sie nie stało . Co może być przyczyną?
    • Przez zubr91
      witam mam problem mianowicie tydzien temu padłmi przełącznik wymieniłem go na nowy i było wszystko ok aż do dzisiaj przy uruchamianiu przełącznik nie łapał tylko włączał sie i wyłączał tak szybko i po drugie rozładowało mi akumulatory nie wiem czy nie podłączyłem źlei ich nie wyczerpało z mojej winy gdy podładowałem to przy rozruszniku podczas startowania robi takie trrrr i raz po raz załapie czy to moze byc wina rozrusznika jak długo startuje to przełącznik 12/24 robi sie gorący pomoże ktos?
    • Przez krystianr
      Witam wszystkich.
      Mam taki problem, otóż kupiłem nowy alternator z regulatorem i teraz jak go podłączyć?
      W załączniku daje zdjęcia nowego i starego alternator.
      Ja to tak widzę w tym nowym : czerwony B+ czarny B- zielony D+
      brązowy to masa

      Z góry dziękuję za pomoc



×