Dawid18

Paliwo do C-360

Polecane posty

mlody28    39

To w końcu o czym jest ten temat? O oleju opałowym czy o biodieslu? (nie wiem co to są tzw. placki)

 

Przecież biodiesla można bez problemu lać do sześćdziesiątki. Ja kupuje na bliskiej. A brat leje do opla corsy i też se chwali.

A różnica w cenie to prawie złotówka. I do tego fajny zapach "frytek".

 

Straty w mocy nie zauważyłem. Ktoś tam pisze że zatankował na stacji i bron nie może uciągnąć... no bez przesady ludzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Zgadzam sie z kolegą że nie ma poważnej utraty mocy. A biodiesel to tylko gorsza ropka jest zabójcza dla elektrycznych pomp wtryskowych ze względu na liczne uszczelnienia które ten bio rozpuszcza gdyż jest pochodzenia roślinnego i są w nim zawarte kwasy roslinne które są dość żrące. kiedy rozlewało mi się trochę bio na maskę c-330 to zeszła farba a w c-360 na baku farba się mazała jak plastelina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kiedyś odbarwiali OO wlewając kwas solny albo siarkowy, dokładnie nie pamiętam. A żeby go zobojętnić jak zgryzł kolor wsypywali wapno. Po osadzeniu się wapna na dnie odlewali czystą część paliwa i na handel. Skończyło się jak ludziom pompy posiadały a w środku zalepione były wapnem.

Ogólnie zmiana koloru nic nie daje, nawet po wielu tankowaniach ON można wykryć czy w baku był kiedyś OO.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

I jaka roznica jest w cenie??


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil221    0

witam mam pytanie posiadam od niedawna c355 jak ją kupiłem to pracowała na opale ja jednak nie będę ją tak traktował i moje pytanie jest takie czy jak wleje jej czystej ropy(NO)to pompie czy silnikowi nic się nie stanie czy trzeba ją jakoś przestawiać <_< ?????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Kolego nic nie trzeba robić. Ale pomyśl logicznie OO jest tańszy i silnikowi i pompie nic nie będzie a nawet będzie lepiej chodził! Wiem co mówie bo na OO jade od 12 lat i z tego powodu jeszcze nigdy a nigdy nie miałem problemów. Więc ja bym nie zmieniał go zostawił bym ten traktor na opale. A to co ludzie gadają że opał jest suchy i na 100l trzeba dolewać 5l oleju żeby pompa i zawory miały smarowanie to głupota pierwsza głupota. Na opale będzie miał troszkę większą temperaturę ale to nic nie szkodzi. Ja na opale jade tyle lat i se chwale i u mnie ciągniki nie mają lekko tylko ryją 8 godz dziennie 6 dni w tygodniu przez cały rok!

Edytowano przez milanreal1
orty

Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie osobiście też było jeżdżone na opale i podczas pracy szczególnie kombajnem można dostrzec że ma on większą moc nie wiem czym jest to spowodowane ale to jest na +

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rrolnikk    0

Z tym ciągnikiem jest dokładnie tak jak pisze Dawid18 a o pompe się nie bój przecież ona ma osobne smarowanie ja testowałem nawet olej roślinny i wszystko było ok tylko było czuć frytki z kilometra :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Na opale da się jeździć tak samo jak na ropie, jednak jest mały mankament tego sposobu: zależy na jaki ''towar'' się trafi. Bo można kupić 1000l opału wyjeździć i będzie ok, ale 1001l i już z innego źródła i wszystko stoi.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

jeździć na opale to tak samo jak ty byś żył tylko o chlebie i wodzie, tez będziesz żył tylko z jakim skutkiem i jak długo to się zastanów...

 

twoja sprawa,poczytaj trochę więcej na ten temat jeden z drugim

a roslinny zatyka wtryski sadzą i pozniej... ach szkoda gadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Tu mówisz że roślinny olej zatyka wtryski, zgodzę się że zatyka wtryski ale jak jest zimny(bo wtedy jest gęsty) ale jak olej jest podawany ciepły to wszystko gra ale posmak frytek pozostaje. Ostatnio u znajomego zakładaliśmy do 1014 instalacje na olej roślinny (dodatkowy zbiornik podgrzewany wodą z bloku i przełącznik z ON na roślinny) i wszystko elegancko LATEM chodzi i radość z tankowania. Więc jak lubisz się bawić to możesz to zrobić ale jak dużo nie będzie jeździł to opal cena przewarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

no na mnie też wujek krzyczał że opał leję zamiast ON bo podobno od tego wtryski siadają ale i tak miesza się to u nas już parę ładnych lat i jak narazie nic

Edytowano przez Tanco96

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Osobiście opału nie stosuje... kiedyś czytałem że opału spali więcej. Prawda to czy mit ? A jak się ma olej ? dużo taniej wychodzi niż ON? Jaki koszt instalacji na ten olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    10

Policja nie łapie jak już tylko służba celna.... Każdy ma inne zdanie o opale i o ON ale u nas np JD 6210 od nowości chodził tylko rok na czystym ON tylko jak był na gwarancji itd a potem i aż do teraz chodzi na opale tj już prawie 8 lat i NIC powtarzam NIC nigdy się nie działo a robi +/- 1000 mth na rok także polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

prawda jest taka że łatwiej kupić fałszywą rope niż opał, opału jeszcze nie spotkałem żeby ktoś chrzcił, wydaje mi sie że piece są czułe na to a ON to różnie bywa zależy od źródła. jak masz kupić nie pewną rope to lepiej kupić pewny opał, jak dla mnie to różnicy niema miedzy OP i ON tylko taka że jak ktoś nie jeździł to straszy że się sprzęt psuje. Ogólnie to o to chodzi żeby nastraszyć ludzi to nie będą jeździli tylko kto spróbował wiele lat temu to dalej jeździ i nic sie nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Co do tego oleju to porównaj cenę ropy do oleju choćby w markecie to za litr ropy wychodzi ponad 2 oleju, a spalanie mniej więcej na podobnym poziomie. Co do ceny instalacji to nie wiem bo kolega z Niemiec od jakiegoś gościa ja przywiózł. Jedynym minusem tego jest zima bo nie da się w mróz na tym ujechać. Ale wiem że w żniwa jak ciągnik chodził bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jest ktoś zaufany kto jeździ autem na OO. I w powiem że spalanie jest mniejsze o jakiś 1L na 100km i ciut więcej mocy także nic nie zaszkodzi silnikowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Moim zdaniem najlepsze paliwo to Olej Opałowy czerwony.U mnie wszystko na tym chodzi nawet WV 1.9 TDI i nie narzekam , cena to 2.60 za litr.Połowa taniej jak ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0

ja jeździłem c385 i nie narzekałem teraz mam mf699 i zetora 7011 i też nie narzekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja jak już pisałem od kilkunastu lat jeżdżę na tym towarku i nie nażekam lecz sobie chwale. Któryś poprzednik już tu pisał o super doładowaniu w bizonku nie wiem jak to się dzieje ale na OO jest ciut większa moc chyba ma więcej oktanów.

 

Któryś kolega pisał o cenie 2,6 zł to super cena u nas jest po 3,8 i jak tu żyć jak mi 180l na jedno zatankowanie jest potrzebne. I mi mówią że znoszą!

 

Panowie jak macie ten towar to nie parzeć na nic lać do bólu ile tylko wejdzie.

 

A i jedna informacja raz na rok wzmienic filtry i bdzie ok


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

filtry to się wymienia jak przy normalnym z bio trzeba wymieniać raz do roku lub szybciej hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj