maroon

Gdzie sprzedać byczki ok 300 kg

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Byczki
maroon    92

Witam Mam pytanie nie wiecie może kto skupuje byczki takie ok 300 kg? Jestem z okolic Giżycka na Mazurach i mam mały problem ze sprzedażą bo facet który zawsze ode mnie brał ma teraz problemy ze zbytem Dzięki za wszelkie sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal84    0

W zasadzie to ja też (łódzkie)od jakiegoś czasu słyszę że skończył się zbyt na te sztuki do 300kg, a szkoda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Chowaj na duże.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej2110    531

A bydło je tylko zboże??

Mi dziś znajomy proponował trawę do ścięcia.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

Witam Mam pytanie nie wiecie może kto skupuje byczki takie ok 300 kg? Jestem z okolic Giżycka na Mazurach i mam mały problem ze sprzedażą bo facet który zawsze ode mnie brał ma teraz problemy ze zbytem Dzięki za wszelkie sugestie

Takie byczki to się nazywa cielęcina (białe mięso) za taką sztukę można dostać 2-3x więcej niż za byka głównie ekskluzywne restauracje je biorą ...........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    388

Można ale z tego co słyszałem białe mięso pochodzi od tych, które do tej wagi żywiły się tylko mlekiem matki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAMIK    3

Dokładnie byczki muszą być pojone mlekiem, żeby sprzedać je na białe mięso tak jak napisał mickas092. Ja w czwartek sprzedałem byczki krzyżówki 380 kg po 7.10zVATwiec cena nie zachwyca, mój odbiorca teraz nie za bardzo był zainteresowany zakupem ale w końcu wziął. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SimoN234    0

Witam. Ja chętnie bym kupił kilkanascie sztuk ale napisz jaka rasa i i za ile je sprzedajesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz2424
      Kupował ktoś byczki z firmy AK-ROL z Dużej Cerkwicy? Jakieś opinie?
    • Przez Niewidoczny96
      Witam! 
      Czy w Polsce znajduję się firma proponująca dla rolnika odchów bydła? Nie chodzi mi o podpisanie umowy, że będę zawsze do nich oddawał. Chodzi mi, że będę tak jakby u nich pracownikiem. Czyli moja obora, oni muszą załatwić paszę i weterynarza, płacą mi za pracę przy nich i za wynajęcie obory. Czy może jest taka firma która szuka miejsca do prowadzenia skupu i sprzedaży bydła? Jeżeli jest taka firma lub osoba czytająca ten post proszę o wiadomość. Z chęcią zajmę się takiego typu usługą, mam bardzo dobre warunki. 
    • Przez przemek111447
      mam pare sztuk bydła na dzien dzisiejszy gdyz poprostu nie mam miejsca na rozbudowe obory i nie opłaca mi sie siac qq dla 8 sztuk opasów.Chciałbym zapytac czy qq ma duzy wpływ na opas bydła?Moje dostaja kiszonke z trawy,srut z zyta i owsa i siano i słome.Mało ktory przekracza wage 700kg w 22msc.Mam teraz takie ktore maja po roku i maja po 300kg a widze co u niektirych uzytkowników piekne okazy a u mnie lipa. Koncentrat to sie racej nie opłaca im pchac gdyz rozmawiajac z niektorymi wiem ze maja piekne opasy ktore koncentratu nie widziły na oczy.DOradzcie mi cos.Mam nadzieje ze w niedalekiej przyszlosci rozbuduje obore.Areal jaki posiadam spokojnie pozwoli na utrzymanie 30 sztuk opasów.
    • Przez Rolnik551
      Witam byk roczny zrobił coś z nogą wygląda jakby zerwał ścięgna nie jest raczej złamana wstawać wstaje kilka razy na dzień nie staje na nią co zrobić jest tak od miesiąca i nic się nie poprawiło 
    • Przez Dominik0
      Witam ile ha traw potrzebuje żeby wyżywić 15-20 opasów? Ile bel siana i sianokiszonki (tak mniej więcej  ) musiałbym zrobić ? . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.