pawelozim

RENAULT 75-14

Polecane posty

Kubusiek51    0

uszczelka wymieniona plecak założony, tylko pojawił mi sie teraz problem dzwigni poziomu opadania, mianowicie nie zatrzymuje sie podnosnik w wyznaczonym poziomie tylko albo spada calkiem lub nie spada wgl. ma może ktos jakis dokladny schemat tego mechanizmu ktory tym steruje, bo zdejmujac plecak mechanizm na ktorym znajduje sie rolka zeskoczyl i nie znam jego dokladnego połozenia mianowicie czy ta rolka ma pracowac z dwiema blaszkami zamykajacymi rozdzielacz i z takim plastikiem ktory polaczony jest z tłokiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Witam posiadam RENAULT 7712 ts i mam pytanie w kabinie  po prawej stronie za waichami od podnośnika przy podłodze jest cięgło linki, która prowadzi do podnośnika od czego jest ta linka .?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Jest to cięgno od regulowania szybkości opuszczania podnośnika jak wyciągniesz to powinno wolniej opadać oczywiście jak masz sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Jak w renault 7712 ts podregulować hamulec ręczny hamulce są hydrauliczne  ,hamulec działa ale na ostatnim ząbku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Napisano (edytowany)

odkręć dolny dekielek z obudowy i tam powinna być śruba naciągu taśmy, o ile coś z niej jeszcze zostało

 

2527053_Beztytuu.png

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10
Napisano (edytowany)

dzięki wielkie za zilustrowanie tematu, ręczny podciągnięty troszkę a łapie na 3 ząbek hamulce brzytwa ,ogólnie mam założone nowe tarcze i klocki .

Edytowano przez krzeniek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek1234    0

Witam,

Mam pytanie odnośnie ciągnika Renault 75 14. Gdzie znajduje się czujnik poziomu paliwa w zbiorniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

w zbiorniku pod maska jeden czujnik a jak masz dwa baki to drugi czujnik w baku pod kabina przynajmniej tak jest w 7712

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

W renault 7712  na  desce z kontrolkami jest kontrolka stop takie czerwone P czy to jest kontrolka od ręcznego hamulca  czy oznacza coś innego, u mnie ona nie działa a jeśli od ręcznego, to gdzie jest czujnik ręcznego hamulca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kontrolka ręcznego i zużycia klocków

 

szukaj pod kabiną, w tym miejscu gdzie jest dzwignia


a na początek wypadałoby sprawdzić żarówkę  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Tak wiem że należało by najpierw sprawdzić żarówkę ,ale śrubki od klosza kontrolek są tak skorodowane ,że nie ma szans ich odkręcić ,trzeba będzie je rozwiercać ,poza tym wszystkie kontrolki są sprawne ,wajchę  od ręcznego oglądałem od spodu i nie widzę  żadnego czujnika, klocki maja przewody i wygląda że wszystko jest podłączone, przynajmniej od spodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czujnik powinien być obok wałka, na którym osadzona jest dzwignia, taka kostka z wystającym bolcem, zasada działania taka jak np. w c330 od stopu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Czujnik ok jest z lewej strony pod kabiną nad zaciskiem  hamulca ,  kontrolka ręcznego działa  , to żarówka była spalona, rozwierciłem śruby rozebrałem zegary i po kłopocie ,dzięki za rady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetex3600    0

Witajcie pany ;) mam takie pytanko odnośnie tego ciagnika przymieżam sie do kupna i zastanawiam sie jaki ma udźwig ta renówka ?ponieważ posiadam zawieszany opryskiwacz Pilmet 1018 ( 1000l wody,18 m szer. belki) Czy podniesie ? sam opryskiwacz wazy 600 Kg + 1000 l wody to wychodzi gdzieś 1600-1700 kg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

wałek wyjęty, łożyska wymienione, odkręcenie i nakręcenie nakrętki wałka przez korek spustowy oleju :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Czy podpowie ktoś gdzie powinien być podłączony "luźny" przewód? Druga wsuwka podłączona do czujnika w układzie chłodzenia, pod górnym zbiornikiem paliwa. 

post-207571-0-49410000-1489530311_thumb.jpg

post-207571-0-43288500-1489530315_thumb.jpg

post-207571-0-56958900-1489530319_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

może nie być podłączony, bo wiązki były uniwersalne a czujniki były jedno i dwu pinowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Może i tak jest. Nigdzie nie widać miejsca gdzie to można podłączyć. Luźno dynda, więc postanowiłem zapytać.
Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Sprawa dotyczy rewersu, otóż jak silnik zimny, dzwignia chodzi wręcz wzorcowo, jak się rozgrzeje trzeba użyć znacznie większej siły aby ja przełączyć. Nic nie zgrzyta, nie wyskakuje tylko chodzi znacznie ciężej. Da radę coś poprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

hmm coś jakby synchronizator, zobacz wszystkie "podpórki" dźwigni rewersu w kabinie czy przykręcone mocno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Muszę wymienić simering uszczelniający koło pasowe, czy trzeba będzie odjeżdżać przodem, czy też obejdzie się bez "grubszej roboty"?

Zdjęcie0072.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj