Lukaszjarm

polmot h

Polecane posty

Lukaszjarm    4

witam wszystkich jak w tytule chcialbym sie dowiedziec czy ktos z was posiada juz traktor polmot h 102 km

chcialbym poznac wasze opinie na temat tego ciagnika bo chcialbym go kupic .

a moze jest jakis inny ciagnik w podobnej cenie i mocy co polmot . prosze o porade i zgóry dziekuje.za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

oj koledzy chyba nikt nie kupuję takich wynalazków :-) ja mogę wam szczerze polecić Belarusa 952,2 lub 1025,2 traktory te są tanie w zakupie i eksploatacji, mało pala, części tanie jak barszcz czasem trafiają sie jakies drobne i niegrożne usterki, są mało komfortowe ale nie ma co sie spodziewać po ciągniku za 75-95 tys zł wygód i bezawaryjności jak w Fendtdzie. moim zdaniem belarus jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla małych i średnich rozwiązań bo wiadomo jaki to teraz biznes na roli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

Co ty za cuda wypisujesz, Belarus to na żyletki sie juz tylko nadaje. Wynalazek to byl moj Foton jak go 5 lat temu kupowalem. Mialem kupic wlasnie Belarusa ale dostawalem choroby jak na niego patrzyłem i prawie stanelo na uzywanym renault. Fotona zobaczylem przypadkowo i jak dowiedzialem sie ze to perkins wiedzialem ze bedzie stal u mnie. Pol-mot serii H to juz inna bajka i porównując go do belarusa jest po prostu smieszne. Silnik oryginalny perkinsa plus valtra serii A, to naprawde moze sie sprawdzic na naszych gospodarstwach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    16

Znajomy ma ciągnik POL-MOT 10014 H - 102KM, jeden sezon nim przepracował i na razie sobie chwali, żadnej awarii. Ma też Belarusa jakiegoś 90KM to mówił że ten Polmot jest dwa razy lepszy.


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Polmota H nie ma co porównywać do Fotona, ostatnio oglądałem Polmota H wizualnie fajnie wygląda silnik Perkinsa i o ile pamiętam układy napędowy turecki Hema skoro dają te 36 miesięcy gwarancji to musi to coś znaczyć, swoją drogą to zgrabne są te ciągniki.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

belarusa nie chcem bo mam juz rocznego pronara 130 km i nie narzekam spelnia swoje zadanie ale do oryskiwacza siewnika do nawozu i transportu chcialbym cos bardziej komfortowego z klima i rewersem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylek72    0

interesuje mnie ten polmocik tylko mam obawe ojego jakośc silnik oczywiscie jest ok. trudno coś powiedzieć o reszcie bardzo mało ich pracuje na polach więc trudno co kolwiek śię dowiedzieć mnie interesuje 8014 lub zetor 85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Co właściwie mają ze sobą firmy Hema i Valtra? Bo układ napędowy Polmota H to kopia Valtry A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    9

Oglądałem ostatnio ten ciągniczek u dealera (szukam ciągnika pomocniczego)- ma strasznie słaby skręt, co jak dla mnie go dyskfalifikuje.

Zato biegi ładnie chodzą leciutko, nie to co w kubocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

Mogli by go troszkę dopracować w kabinie. I wygląda na to że podwozie jest z tej samej firmy co Valtra A

Edytowano przez maciek08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

CZas pokaże co warty jest ten ciągnik

Edytowano przez maciek08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylek72    0

nie jestem obrońcą polmota ale przyczyną zatkanego filtra mogło być podpiecie np. przyczepy w której układzie był zły olej taką awarie miał kolega przy zetorze aco do odmy to moczyć się będzie każda w końcu to odpowietrznik i jakieś opary wylatują oczywiście nie może się loć olej Maciek08 napisz co z klimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

W układzie klimatyzacji jest jeden zawór sterowany linką z kabiny. Linka była źle zamocowana przez co niemożna było otworzyć tego zaworu i nie działała wcale klima.

Edytowano przez maciek08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik1982    1

Witam,

Jestem użytkownikiem Pol Mot H. Jak narazie u mnie z hydrauliką wszystko w porządku, na jesieni ciągnik dostał w du....., oczywiście olej we wszystkich moich maszynach jest czysty i to jest najważniejsze. Jeśli chodzi o niedziałającą hydraulikę w przypadku kolegi -- maciek08 to skoro okazało się, że filtr ojeju był zapchany, jest oczywiste że jeździł na zasyfionym oleju. Poza tym kto zaczyna w takim przypadku od wymiany rozdzielaczy zamiast sprawdzenia filtrów ?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeśli chodzi o klime, to całe lato nie miałem problemów, a przypadek linki nie dotyczy klimy tylko układu ogrzewania.

Kolego maciek08 nie narzekaj na maszyny skoro jeździsz na brudnym oleju.

Dziękuję i pozdrawiam szczęśliwych użytkowników POL MOT H . ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj