borowa

PANOWIE POMOCY

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
borowa    0

Może ktoś wie czemu tak się dzieje? Puścił dym odmą, stwierdziłem że pierścienie i założyłem nowe i teraz gdy się rozgrzeje też idzie biały dym odmą, może ktoś wie co to może byc?

Edytowano przez Matey
caps lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Jeździsz na płynie czy wodzie? Biały dym to para, więc pytanie czy na bagnecie nie pojawiają się takie oddzielne kropelki. Może to być problem powiększania się nieszczelności przy rozgrzanym silniku i przedostawania się niewielkiej ilości płynu do skrzyni korbowej. Woda lub płyn paruje po zetknięciu się z gorącym olejem lub innym elementem skrzyni korbowej. Jeśli masz płyn, to jego para powinna mieć słodki posmak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51

No to większa zagadka. Co może dymić na biało i do tego odmą? Jaki odcień ma ta biel - niebieski, siwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

a moze to nie tylko pierścienie może też cylindry trzeba było sprawdzić czy widać honowanie a może pierścienie żle ustawiłeś powinny być poprzekręcane co 60 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borowa    0

ten dym jest bardziej siwy i jak się rozgrzeje to jest go coraz więcej a w końcu samoczynnie gaśnie jakby się zadusił . jak jest zimny to jest dobrze ale trzy minuty i dymu dużo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może ktoś wie czemu tak się dzieje? Puścił dym odmą, stwierdziłem że pierścienie i założyłem nowe i teraz gdy się rozgrzeje też idzie biały dym odmą, może ktoś wie co to może byc?

 

Ja wiem... bo to Same :D ciagnik nieprzewidywalny ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    29

Ja wiem... bo to Same ;[ ciagnik nieprzewidywalny ;[

 

Hubert w kategorii zetor też ktoś potrzebuje pomocy,daj dobrą rade :D bo widze znasz się na rzeczy

;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Hubertojdana Jak już odrobiłeś lekcje to idź spać ,a jak masz nie dosyt klepania po klawiaturze to wejdź na czat i nie zaśmiecaj forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hermes@ jestes jasnowidzem- na chacie siedzie juz 2godz... co do Same mam obecnie 1 ciagnik tej marki i dobrego slowa nie powiem na ten wytwor. Same Titan 190 6800mth i 2 remonty, mielismy jescze Explolera 90 i tak jak napisałem był to sprzet nieprzewidywalny, czyt. Same...

Wiec pozwol ze wyraze swoje zdanie o tej marce bo naprawde mialem z nia sporo przepraw, i moge Ci jak na dloni wypisac kazda wade, kazde niedociagniecie, kazda usterke tego ciagnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jesli idzie bialy dym to moze byc turbina. W Titanie 190 2 razy wymienialismy ją...i 2 razy dymił na biało przed wymianą..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Tak gówkuję i myślę, że coś z głowicą, bo objawy nasilają się ze wzrostem temperatury-jakieś pęknięcie powiększające się na wskutek rozszerzalności . Nie znam tej konstrukcji a skoro chłodzony powietrzem to głowice pewnie ma pojedyncze. Jeśli ten dym przedostaje się do komory korbowej przez głowicę, to powinien być widoczny po zdjęciu pokrywy zaworów, tylko na którym cylindrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.